dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
PTK-08/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165565
Limbová 2, 83752 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Telefón: +421 257393322 Fax: +421 254789321
Email: office@health.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Hlavný kód CPV
48180000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Účelom prípravných trhových konzultácií je oslovenie hospodárskych subjektov, ktoré sa zaoberajú poskytovaním softvérových riešení pre zdravotníctvo s cieľom informovať trh o pripravovanej zákazke a získať spätnú väzbu od potencionálnych záujemcov, stanoviť v pripravovanom verejnom obstarávaní predpokladanú hodnotu zákazky a objektívne parametre a požiadavky na predmet zákazky, ktoré verejný obstarávateľ uvedie v opise predmetu zákazky tak, aby boli dodržané princípy verejného obstarávania uvedené v zákone č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní).
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK:
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je softvérové (ďalej len SW) a hardvérové (ďalej len HW) vybavenie podporujúce automatizované kontúrovanie orgánov pri plánovaní rádioterapie, a to tak, aby toto vybavenie bolo dostupné pre vybraných poskytovateľov zdravotnej (ďalej len PZS) starostlivosti v rámci Slovenska a pokrývalo moderné štandardy pre plánovanie rádioterapie. Cieľom je: -Čo najpresnejšie plánovanie rádioterapie s čo najmenším dopadom na zdravé tkanivo -Štandardizovať a využívať najlepšiu prax pri plánovaní rádioterapie -Významne znížiť čas PZS strávený pri plánovaní rádioterapie
Doplňujúce informácie

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2021-10-31T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ stanovil nasledovné požiadavky pre účasť na prípravných trhových konzultáciách: a) Zúčastnená osoba (zástupcovia hospodárskeho subjektu) na prípravných trhových konzultáciách sa preukáže poverením od osoby oprávnenej konať za hospodársky subjekt. b) Samotných prípravných trhových konzultácií sa budú môcť zúčastniť len hospodárske subjekty a/alebo ich zástupcovia, ktoré sú si vedomé zákonnej úpravy prípravných trhových konzultácií, dôsledkov vyplývajúcich z účasti hospodárskeho subjektu na prípravných trhových konzultáciách a súhlasia s nimi (§ 25 a § 40 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní) a zároveň sú oprávnené poskytovať požadované služby. c) V záujme zabezpečenia princípu transparentnosti bude prípadná písomná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom prebiehať elektronicky (emailom). d) Účasť na prípravných trhových konzultáciách je dobrovoľná. Hospodársky subjekt potvrdí svoj záujem o účasť na prípravných trhových konzultáciách elektronicky na e-mailovú adresu lukas.palaj@health.gov.sk najneskôr do 13.09.2021. Záujem o účasť potvrdí zaslaním vyplneného formulára k prípravným trhovým konzultáciám na predmet zákazky (viď. "Oznámenie o začatí prípravných trhových konzultácií"; dokument zverejnený v časti dokumenty zákazky). e) Verejný obstarávateľ s cieľom osloviť čo najviac relevantných subjektov zverejní dokumenty a informácie v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie - a na svojej webovej stránke www.mzsr.sk. f) Po uplynutí lehoty podľa písm. d) verejný obstarávateľ v závislosti od záujmu hospodárskych subjektov na prípravných trhových konzultáciách oznámi prostredníctvom emailu prihláseným hospodárskym subjektom konkrétny dátum, čas a miesto uskutočnenia prípravných trhových konzultácií (orientačne v termíne od 14.09.2021 do 21.09.2021, v priestoroch verejného obstarávateľa na adrese Limbová 2, 837 52 Bratislava). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo výberu konkrétneho termínu konania prípravných trhových konzultácií, pričom bude prihliadať na časové možnosti hospodárskych subjektov.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-17T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV