dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: iROP Obrabacie stroje
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Spojená škola Kollárova 17, Sečovce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35568356
Kollárova 17, 07801 Sečovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Spojená škola Kollárova 17, Sečovce Fax: +421 566783102
Email: stanislav.duricek@gssecovce.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.gdusecovce.edu.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/421038
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
42620000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie CNC sústruhov, CNC frézovačky, konvenčných sústruhov, konvenčnej frézovačky, strojných vŕtačiek, pákových nožníc na plech a to všetko v súlade so súťažnými podkladmi.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 290 374,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
42621000-5

42621100-6

43132300-0

60000000-8

42623000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kollárova 17, Sečovce
Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je dodanie tovarov uvedených v opise predmetu zákazky v súťažných podkladoch a v bode II.1.4 tohto oznámenia
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
290 374,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: itms2014+ 302021K074 - iROP, IROP-PO2-SC223-2016-14,2 Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám,2.2 Investovanie do vzdelania, školení a odbornej prípravy, zručností a celoživotného vzdelávania prostredníctvom vývoja vzdelávacej a výcvikovej infraštruktúry
Doplňujúce informácie:
V bode II.2.7 sa pod pojmom od zadania zákazky rozumie od nadobudnutia účinnosti zmluvy

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia ustanovené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v zmysle neskorších predpisov (ďalej len ZoVO alebo zákon o verejnom obstarávaní). Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 2 až 7 alebo v zmysle § 152 ZoVO. V zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (JED). JED sa predkladá v súlade s ustanoveniami § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Ak je uchádzačom skupina dodávateľov podmienky účasti preukazuje v súlade s § 37 ods. 3 až ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Nakoľko verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy, uchádzač predloží všetky doklady v zmysle § 32 ods. 2 zákona.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje v zmysle § 34 ods. 1 písm a) ZoVO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. V zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (JED). Vzor JED sa nachádza v Prílohe č. 4 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ žiada, aby bola vyplnená časť II., III. a časť IV. JED (nie je potrebné vyplniť celú časť IV.). JED sa predkladá v súlade s ustanoveniami § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Pri vyplnení JED-u je potrebné riadiť sa manuálom na vyplnenie verzia 2, ktorý je publikovaný ÚVO na nižšie uvedenom hypertextovom odkaze. Podľa § 2 ods. 1 a ods. 2 Vyhlášky ÚVO č.155/2016 Z.z. je potrebné predložiť JED za nasledovné subjekty: - záujemcu, uchádzača, resp. účastníka, - každého člena skupiny dodávateľov (osobitne), - inú osobu, ktorej finančné zdroje alebo technické a odborné kapacity sú využívané na preukázanie splnenia podmienok účasti, Uchádzač môže v prípade záujmu využiť elektronickú verziu JED, ktorá je dostupná na nasledujúcom odkaze (spolu s manuálom verzia 2 na jeho vyplnenie): https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok technickej a odbornej spôsobilosti aj v súlade s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Ak je uchádzačom skupina dodávateľov podmienky účasti preukazuje v súlade s § 37 ods. 3 až ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania zrealizoval minimálne jednu dodávku CNC obrábacích strojov (sústruhy alebo frézovačky alebo ich kombinácia) a minimálne jednu dodávku konvenčných obrábacích strojov (sústruhy alebo frézovačky alebo strojné vŕtačky alebo ich kombinácia). Celková suma týchto dvoch referencií bez DPH musí byť v minimálnej sume 150.000,00 EUR bez DPH. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj dodávku, ktorej dodanie presahuje stanovené obdobie za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie zvlášť cenu iba za tú časť dodávky, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období. Rovnako, v prípade ak uchádzač predkladá v zozname aj dodávku, ktorej dodanie obsahuje aj časti, ktoré nie sú v zmysle vyššie uvedeného dodávkami vymedzených strojov uchádzač uvedie zvlášť cenu iba za tú časť dodávky, ktorá sa v zmysle vyššie uvedeného spĺňa požiadavky tohto oznámenia. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), pričom sa použije priemerný mesačný kurz za mesiac, v ktorom došlo k uzavretiu zmluvy, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. na základe ktorej sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podrobnosti vykonania zákazky sú uvedené v návrhu zmluvy, ktorá je súčasťou súťažných podkladov a v samotných súťažných podkladoch. Uzatvorenie zmluvy je podmienené schválením postupu verejného obstarávania Riadiacim orgánom a pripustením výdavkov do financovania.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-10-18T23:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-10-01T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ aplikuje § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní (reverzné vyhodnotenie verejnej súťaže). Verejné obstarávanie bude realizované v systéme EVO, bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Podrobnosti o predmete zákazky, procese verejného obstarávania a iných skutočnostiach neupravených týmto oznámením sa budú riadiť súťažnými podkladmi tejto zákazky a zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejné obstarávanie bude realizované prostredníctvom systému EVO, podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z predloženého dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom na preukázanie splnenia podmienok účasti prostredníctvom dokumentu JED, vyplniť len oddiel časti IV: "Globálny údaj, bez toho, aby vypĺňali ostatné relevantné oddiely predmetnej časti. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup zadávania zákazky, ak nastanú okolnosti podľa § 57 ods. 1 a 2. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: vzhľadom na skutočnosť, že predmet zákazky je tvorený strojmi obdobného charakteru ("veľké"obrábacie stroje) a vzhľadom na skutočnosť, že na trhu existuje dostatočné množstvo dodávateľov schopných dodať predmet zákazky ako celok, verejný obstarávateľ sa rozhodol nedeliť predmet zákazky na časti v záujme dosiahnutia rabatu z množstva (objemu ceny) a tým posilnenia efektívnosti zabezpečenia predmetu zákazky. Zároveň dodanie predmetu zákazky od jedného dodávateľa zjednoduší pri vyúčtovaní a finančnom zúčtovaní projektu proces financovania (aj proces verejného obstarávania), čo povedie k úspore verejných zdrojov. Vzhľadom na povahu zákazky nejde o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-09-17T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV