dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 26724/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313271
Československej armády 26, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Banská Bystrica
Telefón: +421 484330340
Email: dusan.tury@banskabystrica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.banskabystrica.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 26724/2021
Hlavný kód CPV
45233142-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia miestnej komunikácie na ulici Hutná v k.ú. Banská Bystrica a k.ú. Radvaň. Rekonštruovaný úsek SO-01 začína od križovatky s Ulicou Švermova a siaha po ČSPH Slovnaft, súčasťou rekonštrukcie je aj rekonštrukcia chodníka ktorý začína zástavkou MHD Švermova, ESC. Rekonštruovaný úsek SO-02 začína pri ČSPH Slovnaft a končí priechodom pre chodcov pri atletickom štadióne Štiavničky , súčasťou rekonštrukcie je aj výstavba dvoch nových chodníkov. Účelom rekonštrukcie je odstránenie nevyhovujúceho stavu komunikácie, odstránenie faktorov ktoré vyvolávajú poruchy na komunikácii , zlepšenie technického stavu čím sa skvalitní dopravná manipulácia s dorazom kladeným na bezpečnosť cestnej premávky a celoročná údržba miestnej komunikácie. Celkovo zlepšený vzhľad komunikácie bude vytvárať prijemné prostredie pre obyvateľov a náročnejších návštevníkov plavárne a štadióna Štiavničky.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Hutná ulica Banská Bystrica
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je: rekonštrukcia miestnej komunikácie na ulici Hutná v k.ú. Banská Bystrica a k.ú. Radvaň. Rekonštruovaný úsek SO-01 začína od križovatky s Ulicou Švermova a siaha po ČSPH Slovnaft, súčasťou rekonštrukcie je aj rekonštrukcia chodníka ktorý začína zástavkou MHD Švermova, ESC. Rekonštruovaný úsek SO-02 začína pri ČSPH Slovnaft a končí priechodom pre chodcov pri atletickom štadióne Štiavničky , súčasťou rekonštrukcie je aj výstavba dvoch nových chodníkov. Účelom rekonštrukcie je odstránenie nevyhovujúceho stavu komunikácie, odstránenie faktorov ktoré vyvolávajú poruchy na komunikácii , zlepšenie technického stavu čím sa skvalitní dopravná manipulácia s dorazom kladeným na bezpečnosť cestnej premávky a celoročná údržba miestnej komunikácie. Celkovo zlepšený vzhľad komunikácie bude vytvárať prijemné prostredie pre obyvateľov a náročnejších návštevníkov plavárne a štadióna Štiavničky. Cieľom rekonštrukcie miestnej komunikácii je zlepšenie bezpečnosti a plynulosti dopravy na ulici Hutná. V rámci stavebných prác sa zrealizuje výmena obrusnej a ložnej vrstvy vozovky, rekonštrukcia pôvodných chodníkov, upravenie vjazdov, výmena cestných obrubníkov , výstavba nových chodníkov v časti SO 02, výmena uličných vpustí a poklopov ,prečistenie dažďovej kanalizácie na predmetnom rekonštruovanom úseku a obnova vodorovného a úprava zvislého dopravného značenia. Stavba pozostáva z nasledujúcich objektov: SO 01 úsek od križovatky s Ul. Švermova po ČSPH SO 02 úsek od ČSPH popri atletickom štadióne Štiavničky Ostatné minimálne požiadavky na Zhotoviteľa stavby: Uchádzač cenu špecifikuje na základe výkazu výmer, ktorý je prílohou Podkladovej dokumentácie vrátane podmienok komplexného plnenia v Súťažných podkladoch, a to tak, že ocení jednotlivé položky. Uchádzač musí v cene stavebných prác uviesť pre každú požadovanú položku jednotku, počet jednotiek a jednotkovú cenu. Celková cena je daná súčinom počtu jednotiek a jednotkovej ceny a množstva uvedeného vo výkaze výmer, ktorý je prílohou súťažných podkladov. Spôsob určenia ceny musí byť zrozumiteľný, jasný a bez matematických chýb. Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. V súvislosti s označením niektorých materiálov a výrobkov vo výkaze výmer obchodným názvom, verejný obstarávateľ v súlade s § 42 ods.2, 3 a 4 ZVO, umožňuje predloženie ponuky s použitím ekvivalentných materiálov a výrobkov s tým, že takéto použitie bude označené v ponuke slovom ekvivalentný. Použite ekvivalentného riešenia nemôže byť dôvodom predĺženia lehoty realizácie, zníženie kvality alebo zmeny ceny predmetu zákazky. Ak uchádzač nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov materiálu alebo výrobku, ktorý bol vo výkaze výmer označený obchodným názvom, bude mať verejný obstarávateľ za to, že uchádzač uvažoval s tým materiálom, technológiou, prípadne výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol verejný obstarávateľ. Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých druhov materiálov, výrobkov a technologických zariadení musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií, atď.), ktoré uviedol verejný obstarávateľ vo výkaze výmer. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa. Uchádzač/Záujemca si preštuduje celý návrh Zmluvy o dielo č.../2021/ORA-IP Príloha SP č. 2 (predložením ponuky bez obmedzenia akceptuje všetky zmluvné podmienky) ako aj podkladovú dokumentáciu -Príloha SP č.3 a Príloha SP č.4.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 8
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 8
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 343 799,32
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 203 152,41
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-22T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV