dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: S21215-2021-OZZ
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165565
Limbová 2, 83752 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Telefón: +421 257393322 Fax: +421 254789321
Email: martina.vetrakova@health.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434311
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: S21215-2021-OZZ
Hlavný kód CPV
45213150-9
Druh zákazky
Stručný opis
Názov jednotlivých častí predmetu zákazky: Časť 1: Modernizácia existujúcich interiérových dverí a zárubní Predmetom zákazky je modernizácia dverí a zárubní v priestoroch MZ SR spočívajúca vo výmene 276 ks jestvujúcich interiérových dverí za nové dvere s laminátovou povrchovou úpravou, osadené nerezovým kovaním a systémovou vložkou. Ďalej sú to opravné vyspravovacie, akrylovacie a maliarske práce okolo zárubní v kanceláriách a na chodbách o rozlohe 3100 m, zakrývacie práce potrebné na zabezpečenie kancelárií proti prachu, znečisteniu nábytku a výpočtovej techniky počas celej realizácie predmetu zákazky a likvidácia a odvoz odpadu. Časť 2: Výmena vybraných okien a dverí v priestoroch átria MZ SR Predmetom zákazky je výmena vybraných presklených plôch- okien a dverí v átriu MZ SR, ktorej súčasťou je demontáž pôvodných dverí a okien, dodávka a montáž (aj mimo pracovných dní) nových dvojkrídlových automatických dverí a okien s bezpečnostným izolačným dvojsklom, vyspravovacie a maliarske práce dotknutých plôch po montáži, zaškolenie personálu, manipulácia- vynosenie materiálu a odvoz a likvidácia odpadu.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 220 177,24
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží doklady na preukázanie splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 zákona. Podrobné informácie k splneniu podmienok účasti sú uvedené v Prílohe č. 4 súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží doklady na preukázanie splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona. Podrobné informácie k splneniu podmienok účasti sú uvedené v Prílohe č. 4 súťažných podkladov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-10-13T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-14T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-10-13T10:30:00
Miesto: Ministerstvo zdravotníctva SR, Sekcia verejného obstarávania, Limbová 2, 83752 Bratislava. Ponuky sa budú otvárať elektronicky v zmysle § 52 ods. 1 ZVO v systéme JOSEPHINE, umiestnenom na webovej adrese: https://josephine.proebiz.com/. Bližšie informácie sú uvedené v časti VI., v bode 26 Otváranie ponúk súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 05.10.2021 o 10:00 hod. Podrobné informácie sú uvedené v bode 12 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE na adrese http://josephine.proebiz.com/. Bližšie informácie ohľadne el. komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch verejného obstarávateľa. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ, ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-22T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV