dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 864/2020
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Humenné
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00323021
Kukorelliho 34, 06628 Humenné

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Humenné
Telefón: +421 577752813
Email: msu@humenne.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.humenne.sk/
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 864/2020
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Zlepšenie environmentálnych aspektov na území mesta Humenné
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Humenné
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky sú stavebné práce v rámci projektu revitalizácie sídliska Pod Sokolejom I.etapa. Objektová skladba predmetu zákazky je: Stavebné objekty SO 01 Spevnené plochy SO 01.1. Parkovisko SO 01.2 Pešie komunikácie SO 01.3 Detské ihriská a športoviská 01.3.1 Detské ihrisko A 01.3.2 Detské ihrisko B 01.3.3 Detské ihrisko C 01.3.4 Detské ihrisko D 01.3.5 Športovisko S 1 01.3.6 Športovisko S2 01.4 Prvky drobnej architektúry a ostatné práce pre spevnené plochy SO 02 Drobná architektúra 02.1 Mestský mobiliár 02.2 Prístrešok TKO 02.3 Prvky detských ihrísk SO 03 Jazierko s fontánou SO 04 Obytná zeleň SO 05 Verejné osvetlenie Stavebné práce, ktoré zabezpečí vybraný úspešný uchádzač na základe uskutočneného procesu verejného obstarávania v zmysle platnej legislatívy. Práce, postupy s použitím materiálov a technických riešení budú zrealizované v súlade s projektovou dokumentáciou tak, aby sa dosiahli stanovené merateľné ukazovatele.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROPPO4SC4312017-16
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 846/2020
Časť č.:
Názov: Zlepšenie environmentálnych aspektov na území mesta Humenné
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2020-08-24T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 499 528,88
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-22T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Humenné
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce v rámci projektu revitalizácie sídliska Pod Sokolejom I.etapa. Objektová skladba predmetu zákazky je: Stavebné objekty SO 01 Spevnené plochy SO 01.1. Parkovisko SO 01.2 Pešie komunikácie SO 01.3 Detské ihriská a športoviská 01.3.1 Detské ihrisko A 01.3.2 Detské ihrisko B 01.3.3 Detské ihrisko C 01.3.4 Detské ihrisko D 01.3.5 Športovisko S 1 01.3.6 Športovisko S2 01.4 Prvky drobnej architektúry a ostatné práce pre spevnené plochy SO 02 Drobná architektúra 02.1 Mestský mobiliár 02.2 Prístrešok TKO 02.3 Prvky detských ihrísk SO 03 Jazierko s fontánou SO 04 Obytná zeleň SO 05 Verejné osvetlenie Stavebné práce, ktoré zabezpečí vybraný úspešný uchádzač na základe uskutočneného procesu verejného obstarávania v zmysle platnej legislatívy. Práce, postupy s použitím materiálov a technických riešení budú zrealizované v súlade s projektovou dokumentáciou tak, aby sa dosiahli stanovené merateľné ukazovatele.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 499 528,88
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
V článku zmluvy Čl. 1. Zmluvné strany, v časti zhotoviteľ sa mení číslo účtu, takto : IBAN SK77 0900 0000 0050 2528 4698
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 499 528,88
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 499 528,88
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV