dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: TSK/2021/237
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trenčiansky samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36126624
K dolnej stanici 7282/20A Array, 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Trenčiansky samosprávny kraj
Telefón: +421 326555864
Email: henrieta.klobusicka@tsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tsk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
80000000-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb poradenstva a prípravy zavedenia implementácie systému ISO v podmienkach Úradu Trenčianskeho samosprávneho kraja a v zariadeniach sociálnych služieb v zriaďovateľskej pôsobnosti Trenčianskeho samosprávneho kraja na projekt s názvom "Lepší Trenčiansky kraj" - implementácia systému ISO.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Lepší Trenčiansky kraj implementácia systému podľa STN EN ISO 9001:2016 v ZSS
1:
Dodatočné kódy CPV
80400000-8

60000000-8

Miesto vykonania
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Trenčiansky samosprávny kraj - 24 organizácii v zriaďovateľskej pôsobnosti Trenčianskeho samosprávneho kraja v zmysle súťažných podkladov v časti B.1.1 Opisu predmetu zákazky na časť 1.
Opis obstarávania
Predmet zákazky bude pozostávať z poradenstva a prípravy zavedenia ISO 9001 v 24 zariadeniach sociálnych služieb nasledovne : - Spracovanie dokumentácie za aktívnej podpory pracovníkov klienta s prípravou na vykonanie dozorného auditu certifikačnou autoritou integrovaného systému manažérstva podľa uvedenej normy - Vypracovanie dokumentácie a zapracovanie nových požiadaviek podľa predmetných noriem - Konzultácie a usmernenie pre vykonanie interných auditov - Vyškolenie interných audítorov systému manažérstva kvality podľa uvedenej normy. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch v časti B.1.1 Opis predmetu zákazky pre časť 1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
314011Z492:
Doplňujúce informácie
Efektívna verejná správa, názov projektu "Lepší Trenčiansky kraj"

Názov
Lepší Trenčiansky kraj implementácia systému podľa STN EN ISO 26000:2010
2:
Dodatočné kódy CPV
80400000-8

60000000-8

Miesto vykonania
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Úrad Trenčianskeho samosprávneho kraja, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
Opis obstarávania
Predmet zákazky bude pozostávať z implementácie systému ISO 26000:2010 v podmienkach Úradu Trenčianskeho samosprávneho kraja nasledovne : - Spracovanie dokumentácie za aktívnej podpory pracovníkov klienta - Vypracovanie dokumentácie a zapracovanie nových požiadaviek - Konzultácie a usmernenie pre vykonanie interných auditov - Vyškolenie interného audítora podľa uvedenej normy. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch v časti B.1.2 Opis predmetu zákazky pre časť 2.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
314011Z492:
Doplňujúce informácie
Efektívna verejná správa, názov projektu "Lepší Trenčiansky kraj"

Názov
Lepší Trenčiansky kraj implementácia systému podľa ISO 37001:2018
3:
Dodatočné kódy CPV
80400000-8

60000000-8

Miesto vykonania
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Úrad Trenčianskeho samosprávneho kraja, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
Opis obstarávania
Predmet zákazky bude pozostávať z implementácie systému ISO 37001:2018 v podmienkach Úradu Trenčianskeho samosprávneho kraja nasledovne : A. Vstupná analýza súčasného stavu protikorupčných opatrení B. Vypracovanie a zavedenie protikorupčných postupov C. Zavedenie riadenia korupčných rizík Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch v časti B.1.3 Opis predmetu zákazky pre časť 3.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
314011Z492:
Doplňujúce informácie
Efektívna verejná správa, názov projektu "Lepší Trenčiansky kraj"

Názov
Lepší Trenčiansky kraj implementácia systému podľa STN EN ISO 9001:2016 na Úrade TSK
4:
Dodatočné kódy CPV
80400000-8

60000000-8

Miesto vykonania
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Úrad Trenčianskeho samosprávneho kraja, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
Opis obstarávania
Predmet zákazky bude pozostávať z poradenstva a prípravy zavedenia ISO 9001 v podmienkach Úradu Trenčianskeho samosprávneho kraja nasledovne : - Spracovanie dokumentácie za aktívnej podpory pracovníkov klienta s prípravou na vykonanie dozorného auditu - Vypracovanie dokumentácie a zapracovanie nových požiadaviek - Konzultácie a usmernenie pre vykonanie interných auditov - Vyškolenie interných audítorov systému manažérstva kvality. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch v časti B.1.4 Opis predmetu zákazky pre časť 4.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
314011Z492:
Doplňujúce informácie
Efektívna verejná správa, názov projektu "Lepší Trenčiansky kraj"

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:
Názov: Lepší Trenčiansky kraj implementácia systému podľa STN EN ISO 9001:2016 v ZSS
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 40 000,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 31 200,00
bez DPH

2:
Názov: Lepší Trenčiansky kraj implementácia systému podľa STN EN ISO 26000:2010
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 13 860,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 8 770,00
bez DPH

3:
Názov: Lepší Trenčiansky kraj implementácia systému podľa ISO 37001:2018
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 29 630,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 16 290,00
bez DPH

4:
Názov: Lepší Trenčiansky kraj implementácia systému podľa STN EN ISO 9001:2016 na Úrade TSK
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 17 580,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 4 012,80
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti je predmetné verejné obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV