dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PUSR-2021/10306-1/36967
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Pamiatkový úrad Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31755194
Cesta na Červený most 6, 81406 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Pamiatkový úrad Slovenskej republiky
Telefón: +421 220464334 / 220464206 Fax: +421 254775844
Email: drabekova@pamiatky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.pamiatky.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PUSR-2021/10306-1/36967
Hlavný kód CPV
45212314-0
Druh zákazky
Stručný opis
Projekt Červený Kláštor - znovuzrodený, má zásadným spôsobom zmeniť doterajšiu podobu niekoľkých objektov a vybraných častí kláštora kartuziánov a to prostredníctvom pamiatkovej obnovy kombinovanej s vložením nového obsahu korešpondujúcim s jeho historickým odkazom. Obnova a nová funkčná náplň časti kláštora má zabezpečiť schopnosť nielen udržať nadobudnutú podobu ale aj generovať výnosy, ktoré by umožnili ďalej pokračovať v obnove kláštorného komplexu (podrobne viď. časť B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.)
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
09000000-3

Miesto vykonania
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Múzeum Červený kláštor, Pod lipami 20, 059 06 Červený kláštor, Slovenská republika
Opis obstarávania
Cieľom projektu je na jednej strane podstatné zatraktívnenie objektov E a F kláštorného areálu pre návštevníkov a to formou a obsahom zážitkovej návštevy kultúrno historickej pamiatky a na strane druhej, vytvorenie podmienok pre doškoľovacie aktivity v oblasti ochrany pamiatok. Vytvorenie novej ponuky pre návštevníka vychádza z oživenia vybraných súčastí niekdajšieho života mníchov ale aj funkciami, s ktorými bol a je kláštor pre odborníkov i záujemcov z radov širšej verejnosti historicky previazaný: škola v prírode & múzeum & Pamiatkový úrad SR. Všetky sú inovatívnou podobou pôvodných či nových funkcií a činností kláštora a jeho obyvateľov. Projekt si teda kladie za cieľ "znovuzrodenie" vybraných pôvodných dôležitých funkcií kláštora: výrobu piva a medoviny (kláštorný pivovar a fermentáreň medoviny), výrobu produktov z liečivých rastlín (Cypriánova lekáreň/manufaktúra), výchovno-vzdelávacie aktivity určené deťom (Kláštorná škola), poskytnutie priestoru pre hlbšiu a dlhšiu introspekciu a meditáciu bez významnejších zásahov civilizácie (Digital detox camp). Chce však byť aj novým priestorom pre doškoľovacie aktivity pre zamestnancov PÚ SR (Doškoľovacie centrum PÚSR - ČK) ako aj úplne prerobenú, modernú a návštevnícky atraktívnu múzejnú expozíciu zloženú z troch častí (Dejiny Červeného Kláštora, Mníšske rády na Slovensku a Dejiny pamiatkovej starostlivosti v SR).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
CLTPP002:
Doplňujúce informácie
Národná kultúrna pamiatka Kláštor kartuziánov v obci Červený kláštor patrí k najvýznamnejším pamiatkam tohto druhu na Slovensku a je najväčšou a najvýznamnejšou pamiatkou v správe Pamiatkového úradu SR.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 392 509,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 389 245,64
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zákazka podlieha ako preddefinovaný projekt s číslom CLTPP002 z programu z Grantov EHP -Správcovi programu - Ministerstvu investícií regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (ďalej len "MIRRI") - Sekcii OP TP a iných finančných mechanizmov -Oddeleniu kontroly verejného obstarávania európskych finančných mechanizmov a nastavenému postupu "Príručky EHP" Správcu programu MIRRI. V súťažných podkladoch je v danej súvislosti uvedená v rámci časti VI. Prijatie ponuky a uzavretie zmluvy/ bodu 29.3 tzv. "Odkladacia podmienka". V súlade s bodom 4.2 Príručky EHP - úkon Kontroly MIRRI pred uzavretím zmluvy - Správa z administratívnej finančnej kontroly - druhá ex ante_ID 76 (21.07.2021) so záverom - neboli zistené žiadne nedostatky. V súlade s bodom 4.3 Príručky EHP - platí pre túto zákazku aj kontrola MIRRI po uzavretí zmluvy. V súvislosti so zverejnením tejto Informácie o výsledku verejného obstarávania do Vestníka Úradu pre verejné obstarávanie a danou povinnosťou verejného obstarávateľa k predmetnej podlimitnej zákazke, kt. je financovaná ako preddefinovaný projekt s číslom CLTPP002 z Grantov EHP a to podľa § 116 (2) písm a) ZVO /kde ide o dodržanie 14-dňovej lehoty po uzavretí Zmluvy, kt. bola podpísaná/uzavretá 02/08/2021 /- verejný obstarávateľ odoslal elektronicky dňa 12.08.2021 Správcovi programu-MIRRI otázku so znením: "Je prosím potrebné čakať na schválenie MIRRI po podpise Zmluvy so zverejnením zmienenej Informácie alebo má verejný obstarávateľ pristúpiť k zverejneniu Informácie - aby dodržal zákonom danú lehotu?" Odpoveď MIRRI bola doručená elektronicky dňa 19.08.2021 /žiaľ, až po uplynutí zákonom danej lehoty../ s nasledovným znením: "Po podpise zmluvy je potrebné dodržať všetky zákonom stanovené lehoty a povinnosti, v tomto prípade zákona o verejnom obstarávaní. Správca programu po uzavretí zmluvy vykoná kontrolu súladu uzavretej zmluvy s výsledkom verejného obstarávania, ktorá však nijakým spôsobom neobmedzuje verejného obstarávateľa." Verejný obstarávateľ vykonal obratom požadovaný úkon zo zákona o VO /zmienená komunikácia je založená v spise verejného obstarávateľa/.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV