dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 08_2021_IKT_Vyzva
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50668277
Župné námestie 13, 81490 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky
Telefón: +421 908859848
Email: office@procurecht.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://nsud.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433673
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom tejto zákazky je nákup nového, nerepasovaného IKT vybavenia pre potreby Kancelárie Najvyššieho súdu SR. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a prílohách k súťažným podkladom.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 96 914,98
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon" alebo "zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona. 1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona. 1.3 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom čestným vyhlásením alebo jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. 1.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 1.5 Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 34 ods. 3 zákona. 1.6 Verejný obstarávateľ podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní overuje údaje týkajúce sa podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní cez informačné systémy verejnej správy podľa osobitného predpisu - portál oversi.gov.sk. V súčasnosti má verejný obstarávateľ prístup k dokladom podľa § 32 ods.1 písm. b), c) zákona o verejnom obstarávaní. Ostatné doklady záujemca/uchádzač predloží v ponuke. Toto overovanie sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike. 1.7 Verejný obstarávateľ v súvislosti s preukázaním podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) v nadväznosti na zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov a § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní od uchádzača nevyžaduje: -výpis z obchodného registra; výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu od hospodárskeho subjektu, ktorý je zapísaný v Registri právnických osôb (ďalej len register). -Zrušenie povinnosti predkladať doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, zapísané v registri.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením. Verejný obstarávateľ uvádza, že hospodársky subjekt nie je v rámci časti IV Jednotného európskeho dokumentu Podmienky účasti oprávnený vyplniť len oddiel - Globálny údaj pre všetky podmienky účasti. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Bod 3.1: Uchádzač musí preukázať, že v predchádzajúcich 3 rokoch od vyhlásenia verejného obstarávania dodal tovar (zariadenia IKT) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovom kumulatívnom objeme minimálne 50.000,- EUR bez DPH. Za tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky sa považujú zariadenia IKT, najmä notebooky, monitory, tlačiarne, a to všetko vrátane príslušenstva ako napr. klávesnica, myš, taška na notebook a pod. V prípade ak uchádzač predkladá zmluvu, resp. zákazku, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t.j. dodanie tovaru (zmluvy/zákazky) začalo pred troma (3) rokmi od vyhlásenia verejného obstarávania, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako rozhodné obdobie), alebo zmluvu/zákazku, ktorej realizácia začala pred viac ako tromi (3) rokmi od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť dodania tovaru, ktorá bola realizovaná v požadovanom rozhodnom období. V prípade, ak dodanie tovaru realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným, pričom finančný objem uvádza v EUR bez DPH. Zoznam dodaných tovarov musí obsahovať min. nasledovné informácie: o identifikáciu odberateľa/objednávateľa (obchodné meno a adresa) a kontakt na odberateľa/objednávateľa (kontaktná osoba, telefonické spojenie, e-mailové spojenie), kde si bude možné preveriť uvedené údaje. o názov a stručný opis predmetu dodávky, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, o cena dodaných tovarov v Eur bez DPH, o cena dodaných tovarov v Eur bez DPH v rozhodnom období, o termín dodania tovarov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-06T15:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-12-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-06T15:15:00
Miesto: V danej zákazke dôjde k on-line sprístupneniu ponúk. Na základe tejto skutočnosti verejny obstarávateľ nastavil Štruktúru ponuky a záujemcovia sú povinní pred odoslaním ponuky cez systém EVO vyplniť aj Štruktúru ponuky (štruktúrované kritériá), kde tiež uvedú svoj návrh na plnenie kritérií.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Po otvorení ponúk systém EVO: Automaticky vytvorí zápisnicu z otvárania ponúk a odošle ju všetkym uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk a Odošle notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk, pričom notifikácia bude odoslaná: do schránky správ na portáli ÚVO a na e-mail používateľa
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom systému EVO. 2. Verejny obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo vyške 2 000 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažnych podkladoch. 3. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením. Verejný obstarávateľ uvádza, že hospodársky subjekt nie je v rámci časti IV Jednotného európskeho dokumentu Podmienky účasti oprávnený vyplniť len oddiel - Globálny údaj pre všetky podmienky účasti. 4. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia maximálna cena za dodanie predmetu zákazky vyjadrená v eurách vrátane DPH (cena celkom), ktorú bude musieť verejný obstarávateľ v zmysle slovenských právnych predpisov, v závislosti od uplatneného daňového režimu buď zaplatiť úspešnému uchádzačovi na základe faktúry, alebo priamo odviesť v zmysle režimu prenesenej daňovej povinnosti. Podrobnosti sú uvedené v súťažnych podkladoch. 5. Nakoľko sa v tejto súťaži uskutoční on-line sprístupnenie ponúk, záujemcovia sú povinní pred odoslaním ponuky cez systém EVO vyplniť aj Štruktúru ponuky (štruktúrované kritériá), kde tiež uvedú svoj návrh na plnenie kritérií maximálnu cenu za dodanie predmetu zákazky v EUR vrátane DPH (celkovú cenu s DPH).
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-23T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV