dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PL-T-2/2021-VK-PKL
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Poliklinika "Veľké Kapušany n. o."
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31257917
Zoltána Fábryho 20, 07901 Veľké Kapušany

Slovensko
Kontaktná osoba: Poliklinika "Veľké Kapušany n. o."
Telefón: +421 566382227 Fax: +421 56566382227
Email: polikap@polikap.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.polikap.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433755
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PL-T-2/2021-VK-PK
Hlavný kód CPV
33111800-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka nového, nerepasovaného skiagrafického RTG prístroja vrátane príslušenstva (PACS systém a diagnostická stanica) pre zabezpečenie zdravotnej starostlivosti vrátane súvisiacich služieb pre uvedenie do prevádzky skiagrafického pracoviska. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií predmetu zákazky (minimálne technicko medicínske parametre a požiadavky na funkčnú charakteristiku technického vybavenia) tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 124 916,67
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods 1. písm. a), b), c), d), e), f), g), h) ZVO a to preukázaním dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) d), e), f) ZVO. Podľa § 32 ods. 4 ZVO, ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Podľa § 32 ods. 5 ZVO ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Podľa § 152 ZVO môže uchádzač preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov vedený Úradom pre verejné obstarávanie. Podľa § 152 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED ). Podľa § 114 ods. 1 ZVO môže uchádzač predbežne doklady nahradiť čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. UPOZORNENIE: Nakoľko verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy (podľa osobitného predpisu ohľadom znižovania administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy) uchádzač predloží do ponuky všetky doklady a dokumenty podľa § 32 ods. 2 ZVO, pokiaľ neuplatní inštitút ust. § 152 ZVO resp. ust. § 39 ZVO alebo ust. § 114 ods. 1 ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: neuplatňuje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ uplatňuje odkladaciu klauzulu pre nadobudnutie účinnosti zmluvy. Účinnosť zmluvy je naviazaná na kladný výsledok v rámci kontroly verejného obstarávania Poskytovateľom NFP (štandardná ex post kontrola).
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-06T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-07-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-06T10:30:00
Miesto: online sprístupnenie ponúk - webová adresa: https://josephine.proebiz.com/ a a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ podľa § 20 ods. 2 ZVO v celom procese verejného obstarávania bude používať informačný systém prostredníctvom komunikačného rozhrania "JOSEPHINE". Podrobnejšie informácie ohľadom komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese. https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13429/summary, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Manuál k vypĺňaniu jednotného európskeho dokumentu je uverejnený na webovom sídle ÚVO http://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html V tomto postupe zadávania zákazky verejný obstarávateľ uplatňuje § 112 ods. 6 ZVO, t. j. že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa stanoveného kritéria na vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ v zadávaní zákazky požaduje zábezpeku vo výške 3 500,00 Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ neuzatvorí zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak cena za dodanie predmetu zákazky bez DPH uvádzaná v ponuke presiahne verejným obstarávateľom stanovenú predpokladanú hodnotu zákazky Verejné obstarávanie sa netýka zeleného verejného obstarávania, obstarávania inovácií, obstarávania zameraného na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV