dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 001
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Bátka
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00318604
Bátka 161, 98021 Bátka

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Bátka
Telefón: +421 475697101
Email: ocu.batka@rsnet.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433790
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 001
Hlavný kód CPV
45232400-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia II. Etapy odkanalizovania obce Bátka. Obec sa rozhodla pokračovať v budovaní splaškovej kanalizácie, ktorej umiestnenie bude prevažne v miestnych komunikáciách. V rámci II. etapy sa vybuduje čerpacia stanica, ktorá bude prečerpávať splaškové vody medzi zberačmi AB I a AB II. Z čerpacej stanice do zberača AB II sa budú dopravovať splaškové odpadové vody výtlačným potrubím. Presný rozsah stavebných prác je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov, v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a vo Výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 356 458,68
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí preukázať splnenie všetkých podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v § 32 ods.1 ZVO. Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO. Všetky podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienky podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Všetky podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) Uchádzač predloží formou čestného vyhlásenia prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti. Čestným vyhlásením o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, musí uchádzač preukázať súhrnne objem celkového obratu minimálne vo výške: 3 900 000,00 Eur; Všetky podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania Uchádzač preukáže splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v súvislosti s § 35 ZVO opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Uchádzač preukáže splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Uchádzač preukáže splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Všetky podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zo zoznamu uskutočnených prác a potvrdení o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác musí vyplývať, že záujemca v relevantnom období realizoval práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 1 300 000 EUR bez DPH. Za uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje realizácia výstavby, rozšírenia alebo rekonštrukcie inžinierskej vodohospodárskej stavby (kanalizačné a vodovodné siete). Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality, vydaný nezávislou inštitúciou a zodpovedajúci norme STN EN ISO 9001, týkajúci sa predmetu zákazky a ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov: Kľúčový odborník č. 1 stavbyvedúci 1 osoba Stavbyvedúci: Inžinierske stavby, podkategória: vodohospodárske stavby, ktorý musí spĺňať a preukázať: minimálne 3 roky odbornej praxe v pozícii stavbyvedúceho na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky - uchádzač preukáže prostredníctvom životopisu stavbyvedúceho, z ktorého bude požadovaná prax jasne identifikovateľná; praktické skúsenosti v oblasti riadenia stavieb ako stavbyvedúci na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky a to v kumulatívnej hodnote týchto stavieb 1 300 000,00 Eur bez DPH - uchádzač preukáže prostredníctvom životopisu, z ktorého budú požadované skúsenosti v požadovanej hodnote jasne identifikovateľné (projekty, rola na projektoch - finančná hodnota projektov a pod.); Osvedčenie SKSI v súlade so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch znení neskorších predpisov s odborným zameraním k predmetu zákazky Inžinierske stavby, podkategória: vodohospodárske stavby alebo ekvivalent dokladu. Uchádzač preukáže splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v súvislosti s §36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Všetky podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač, ako svoju zmluvnú povinnosť, zabezpečí zamestnanie podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne dvoch osôb spĺňajúcich kumulatívne predpoklady uvedené v písm. a) a b) nižšie minimálne v trvaní 50% doby realizácie prác: a) patria k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň b) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-14T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-07-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-14T11:00:00
Miesto: Hriadel & Heger, Advokátska kancelária s.r.o. Palisády 29, 811 06 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť pri otváraní ponúk zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Všetky podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístupu prostredníctvom elektronických prostriedkov, k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/749 2.Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://obstaravanie.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. 3. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady (SP) stiahli až po registrovaní sa do systému ERANET. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie Verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 4. Predkladanie ponúk sa realizuje výlučne elektronicky, prostredníctvom systému ERANET dostupnom na webovej adrese: https://obstaravanie.eranet.sk. 5. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, t.j. doručením správy z následnej ex-post kontroly verejného obstarávania od poskytovateľa NFP o pripustení výdavkov z predmetného verejného obstarávania do financovania. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-23T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV