dnes je 30.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2/2021/VO/SITNO PHARMA/po
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
SITNO PHARMA s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46895744
Rybné námestie 1, 81102 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: SITNO PHARMA s.r.o.
Telefón: +421 905826576
Email: polonyi@orangemail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sitnopharma.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433941
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2/2021/VO/SITNOPHARMA/po
Hlavný kód CPV
24300000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je obstaranie Spotrebného materiálu v členení na chemikálie, kity a plasty.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 95 702,43
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon): Vzhľadom na to, že zadávateľ zákazky nie je v pozícii orgánu verejnej moci, uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona dokladmi uvedenými v § 32 ods. 2 zákona: - písm. a): Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým výpisom z registra trestov právnickej osoby, členov štatutárneho orgánu a prokuristov nie starším ako tri mesiace. - písm. b): Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace. - písm. c): Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace. - písm. d): Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace. - písm. e): Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. - písm. f): Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým čestným vyhlásením. Záujemca alebo uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona, alebo nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny samostatne.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: x
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) Záujemca alebo uchádzač preukáže svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Zoznam bude vyhotovený v členení podľa požadovaných rokov s uvedením obchodného názvu, adresy alebo miesta podnikania odberateľa, zmluvného obdobia, zmluvného objemu realizovaných dodávok v ? bez DPH a kontaktné údaje odberateľa (vrátane telefónneho čísla a e-mailovej adresy). Uchádzač musí predloženým zoznamom preukázať, že v referenčnom období dodával tovar rovnaký alebo podobný predmetu obstarávania v hodnote minimálne: 150.000,00 ? bez DPH Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač alebo záujemca využiť v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. Záujemca alebo uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa §114 ods. 1 zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí požadovaným zoznamom dodaných tovarov preukázať, že vo vyššie uvedenom období dodal tovary podobného rozsahu a kvality ako predmet zákazky v súhrnnej min. hodnote za 3 roky - 150.000.- ? EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Zoznam musí obsahovať aj informáciu o tom, či je uvedená zákazka realizovaná pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo pre súkromný sektor, aby verejný obstarávateľ vedel dohľadať referencie v Evidencii referencií, vedenej Úradom pre verejné obstarávanie. V prípade, ak zákazka bola realizovaná pre súkromný sektor, v zozname musí byť uvedená kontaktná osoba pre overenie deklarovanej skutočnosti. Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: -identifikácia dodávateľa, -identifikácia odberateľa s kontaktnými údajmi poverenej osoby odberateľa, -názov predmetu zmluvy, -stručný opis plnenia, z ktorého musí byť zrejmý predmet plnenia rovnaký alebo podobný ako predmet zákazky, -cena predmetu zmluvy v EUR bez DPH (resp. podiel na plnení), -lehota dodania (mesiac, rok). Zadávateľ zákazky bude akceptovať ako rovnaké alebo podobné predmety zákazky chemikálie na účel popísaný v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
sú uvedené v kúpnej zmluve.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-10-07T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-10-07T11:00:00
Miesto: Portál www.ezakazky.sk, https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=92867050&
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejne prístupné všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky prostredníctvom portálu https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=92867050&, ktorým bude v lehote na otváranie ponúk umožnený prístup k návrhu na plnenie kritérií všetkých predložených ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady sú dostupné na profile verejného obstarávateľa na stránke http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433941 a na stránke https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=92867050&; iba v slovenskom jazyku. Predmetné verejné obstarávanie bude realizované ako podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska na dodanie tovaru. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja ezakazky.sk na portáli www.ezakazky.sk, https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=92867050&. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia od okamihu registrácie v príslušnej zákazke. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=92867050&, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: Klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=92867050&. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky.sk platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Zadávateľ zákazky nevyžaduje zábezpeku. Predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených možností (zelené, inovácia, sociálne aspekty).
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-22T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 29.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,18 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV