dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 342/2020
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Telefón: +421 220294721
Email: stuchal.lubos@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 342/2020
Hlavný kód CPV
18143000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky s názvom "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov proti pádu z výšky pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov proti pádu z výšky pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Predpokladané množstvá odberu tovaru: 1. Pás bezpečnostný s lanom: 195 ks 2. Pás bezpečnostný 2 oká: 115 ks 3. Postroj bezpečnostný: 710 ks 4. Postroj bezpečnostný pre prácu na lane: 710 ks 5. Skracovač dĺžky lana s karabínou: 765 ks 6. Kapsa k postroju XL: 725 ks 7. Návlek na lano ochranný /1 - 1,2 m/: 765 ks 8. Návlek na lano ochranný /2 m/: 765 ks 9. Lano kotviace 20 m s okom a karabínou: 275 ks 10. Brzda bezpečnostná: 280 ks 11. Lano statické pracovné /bm/: 1.040 m 12. Lano bezpečnostné dynamické: 65 ks 13. Karabína HMS, zámok s manuálne uzamykateľným uzáverom: 220 ks 14. Slučka zaisťovacia T 80: 815 ks 15. Slučka zaisťovacia T 150: 855 ks 16. Taška prepravná pre OOP: 705 ks 17. Prístroj istiaci: 30 ks 18. Blokant ručný pravý: 15 ks 19. Blokant ručný ľavý: 15 ks 20. Osma zlaňovacia: 70 ks 21. Slučka zaisťovacia: 185 ks 22. Tlmič pádu s lanom, dĺ. 2 m: 355 ks 23. Karabína kovová oválna s manuálne uzamykateľným uzáverom: 1.025 ks 24. Blokant prsný: 15 ks 25. Šnúra 7 mm /1 bm/: 125 m 26. Slučka pomocná pre výstup po lane: 10 ks 27. Kladka samonavíjacia: 180 ks 28. Set pre záchranára: 55 ks 29. Bežec protipádový Cresto Twin Stop alebo ekvivalentný: 5 ks 30. Bežec protipádový Soll Comfort alebo ekvivalentný: 35 ks 31. Lano spojovacie 1,2 m - 2 karabíny: 325 ks 32. Lano spojovacie s dvomi okami, dĺ. 1 m: 25 ks 33. Karabína HMS, zámok s automatickým uzáverom: 20 ks 34. Karabína kovová (s otvorením do min. 11 mm) závitový uzáver typ Q: 20 ks 35. Karabína kovová s automatickým uzáverom: 130 ks 36. Stupačka s priemerom 260 mm na pracovnú obuv: 30 pár 37. Stupačka s priemerom 320 mm na pracovnú obuv: 5 pár 38. Stupačka s priemerom 360 mm na pracovnú obuv: 5 pár 39. Tyč teleskopická s kotviacim hákom: 20 ks 40. Lano spojovacie "Y" s okom a karabínami - max. otvorenie od 50 mm: 70 ks 41. Lano spojovacie "Y" s okom a karabínami - max. otvorenie od 65 mm: 45 ks 42. Lano spojovacie "Y" s okom a karabínami - max. otvorenie od 90 mm: 30 ks 43. Zachytávač pádu: 10 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 177-428079
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYOOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V súlade s ust. § 57 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, obstarávateľ: Železnice Slovenskej republiky, so sídlom: Klemensova 8, 813 61 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 31 364 501 rozhodol o zrušení verejnej súťaže, nakoľko sa v priebehu verejnej súťaže vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval. Obstarávateľ opätovne pristúpi k vyhláseniu verejnej súťaže na obdobný predmet do konca roka 2021. Oznámenie o zrušení verejného obstarávania s odôvodnením bolo zaslané všetkým záujemcom a uchádzačom a rovnako bolo uverejnené v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/427843). Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-19T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV