dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ID-1627
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Základná škola Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31263071
Užhorodská 39, 04011 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Základná škola Košice
Telefón: +421 556461204
Email: zsu@centrum.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsuzhorodska.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433821
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ID-1627
Hlavný kód CPV
45214210-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je celková oprava zatečených tried a chodby - búracie práce, výmena PVC podlahy, montáž plastových okien a dverí, oprava a maľovanie povrchov stien a stropov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 70 572,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa stanovené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v §32 ods. 1, písm. a - f zákona o verejnom obstarávaní. Na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzač predkladá požadované doklady podľa §32 ods. 2, písm. a - f, resp. ods. 4, 5. 1.2 Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) na vyžiadanie si výpisu z registra trestov, na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. a), preto je uchádzač povinný tento doklad predložiť. 1.3 Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy a vyhľadať doklad na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona v Registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci, preto ho uchádzač predkladať nemusí. 1.4 Ak je uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov, alebo ak doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 nenahradil Jednotným európskym dokumentom či čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona, doklady nepredkladá.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: 1.1) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b): Zo zoznamu uskutočnených prác musí vyplývať, že záujemca v relevantnom období realizoval práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (t.j. maliarske a natieračske práce, výmena okien a dverí, výmena PVC podlahy, montáž obkladov, výmena vykurovacích telies) v kumulatívnej hodnote min. 70 000,00 EUR bez DPH. 1.2) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g): Uchádzač musí preukázať, že má zabezpečenú aspoň jednu osobu, ktorá je oprávnená na výkon činnosti stavbyvedúceho, v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov, vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov podľa zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. 1.3) V súlade s ustanovením § 35 ZoVO musí mať zavedené opatrenia na systém manažérstva kvality.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.1) Doklad podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 1.2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona - Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov s priložením dokladov: - Odborná spôsobilosť oprávnenej osoby stavbyvedúceho, ktorý musí disponovať osvedčením SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších právnych predpisov a podľa zák. č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov pre výkon stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby, alebo doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby. Uchádzač predloží originál alebo kópiu dokladu o odbornej spôsobilosti, ktorá má byť opatrená originálom pečiatky a originálom podpisu odborne spôsobilej osoby. 1.3) Záujemca predloží platný certifikát systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality záujemcom podľa normy STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-20T08:30:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-20T09:00:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční online v systéme ERANET (sss.eranet.sk).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-24T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV