dnes je 27.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Báhoň
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304654
Ulica SNP 65 Array, 90084 Báhoň

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Báhoň
Telefón: +421 336455340
Email: starosta@bahon.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bahon.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433275
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/2021
Hlavný kód CPV
45212000-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je výstavba budovy kultúrneho domu vrátane príslušnej infraštruktúry zo súvisiacich služieb ako vypracovanie projektovej dokumentácie pre realizáciu, projektu dočasného a trvalého dopravného značenia, súvisiacich služieb s týmito činnosťami, a realizácia stavebných prác a súvisiacich služieb so samotnými stavebnými prácami ako napríklad geodetická činnosť, projekt skutočného vyhotovenia, prevádzkové a manipulačné poriadky a podobne, ktorých výsledkom bude stavba kultúrneho domu. Podrobnejší opis vyplýva zo súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 426 554,74
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO. Požaduje sa preukázanie v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o VO (to znamená ktorýmkoľvek dokladom podľa zákona o VO, ako napríklad aj čestné vyhlásenie, JED a pod.) a súvisiacich platných právnych predpisov . Uchádzači registrovaní v informačných systémoch Slovenskej republiky ku ktorým majú obce podľa platných právnych predpisov prístup, doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO nemusia predkladať. V takom prípade, a ak nie sú zároveň vedení v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a jemu príslušných zákona o VO však uvedú, v ktorom registry sú registrovaní. V prípade že uchádzač je platne zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a jemu príslušných zákona o VO, takýto doklad nemusí predkladať, ani uvádzať že je v ňom zapísaný.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky vyplývajú zo súťažných podkladov a ich príloh, ako napríklad Obchodné podmienky (Zmluva o dielo), projektová dokumentácia a podobne.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-08-16T08:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-08-16T08:01:00
Miesto: Vzhľadom na opatrenia v súvislosti s vírusom COVID-19 a skutočnosťou že súťaž je realizovaná prostredníctvom EVO, otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky bez fyzickej prítomnosti či už uchádzačov alebo členov komisie na jednom mieste a bez možnosti zásahu ľudského faktora v tomto systéme do ponúk alebo návrhov plnení hodnotiacich kritérií v jednotlivých ponukách
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania sa môže zúčastniť uchádzač ktorý predložil ponuku v lehote na predloženie ponúk. Za zúčastnenie sa považuje prihlásenie sa do systému EVO v zmysle podmienok EVO. Systém EVO ihneď po otvorení ponúk automaticky elektronicky bez možnosti ľudského zásahu vytvorí elektronickú zápisnicu z otvárania ponúk, ktorú rozošle všetkým oprávneným subjektom.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Pokiaľ je niekde v tomto dokumente uvedené len "zákon", alebo "zákon o VO", a to aj v príslušnom gramatickom tvare, jedná sa o zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 343/2015 Zbierky zákonov v znení platnom pre toto verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ neručí za nesprávne použité podklady o zákone o VO, alebo iných dokumentov tohto zadávania zákazky zo strany záujemcov alebo uchádzačov a taktiež nie je oprávnený robiť výklad zákona. Všetky postupy tohto zadávania zákazky sa riadia ustanoveniami zákona o VO. Pokiaľ je niekde uvedené len "EVO", jedná sa o Elektronické verejné obstarávanie prostredníctvom informačného systému spravovaného Úradom pre verejné obstarávanie. Systém EVO je elektronický informačný systém vytvorený Úradom pre verejné obstarávanie, čím je týmto úradom garantované že sa jedná o postup ktorý je v súlade so zákonom o VO, vrátane miesta a spôsobu otvárania ponúk automatickým spôsobom a bez fyzickej prítomnosti uchádzačov. Komunikačným jazykom pokiaľ nie je v zákone o VO uvedené inak, je štátny/slovenský jazyk. Na jazyk predkladaných dokladov a dokumentov sa vzťahujú ustanovenia zákona o VO, pričom sa nerozširuje počet akceptovateľných jazykov. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi, a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania (t.j. aj zrušenie použitého postupu zadávania zákazky). Súťažné podklady sa zverejňujú v zmysle zákona, sú verejne prístupné, a nezasielajú sa individuálne. Pracovná doba pre toto verejné obstarávanie je v pracovných dňoch pondelok až štvrtok v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod., a v pracovný piatok od 08:00 hod. do 12:00 hod. miestneho času. Poznámka vyžadovaná elektronickým systémom pri vypĺňaní tohto tlačiva : Nejedná sa o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, alebo o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-22T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV