dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NBS1-000-061-296
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30844789
Imricha Karvaša 1 Array, 81325 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Telefón: +421 257871246
Email: milan.kucera@nbs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nbs.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433602
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: NBS1-000-061-296
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Servisné služby pre infraštruktúru Openshift predmetom, ktorých je - odstránenie nahlásených incidentov súvisiacich s prevádzkou infraštuktúry Openshift priamo poskytovateľom, alebo v kooperácii so správcovským tímom verejného obstarávateľa, - poskytovanie operatívnych konzultácií súvisiacich s prevádzkou infraštruktúty Openshift správcovskému tímu verejného obstarávateľa, - jeden krát za dva mesiace vykonať analýzu dostupných nových verzií SW produktov tvoriacich infraštruktúru Openshift a vyhodnotiť potrebu vykonania aktualizácií, pri vykonávaní aktualizácií poskytne asistenciu správcovskému tímu verejného obstarávateľa, alebo ich v prípade, že o to bude požiadaný vykoná vlastnými pracovníkmi. Konzultačné a implementačné služby pre infraštruktúru Openshift, CI/CD pipeline a DevSecOps predmetom, ktorých je - poskytovanie konzultácií a dodatočných implementačných služieb pre infraštruktúru Openshift a problematiku CI/CD pipeline a DevSecOps, v rozsahu maximálne 900 hodín počas platnosti servisnej zmluvy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 212 040,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Podrobnejšie je uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.1 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil zoznam poskytnutých služieb - o zákazníckej implementácii alebo poskytovaní servisných služieb pre Red Hat Openshift za predchádzajúce tri roky počítaných od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, v súhrnnej hodnote minimálne 70 000,- eur bez DPH, pričom hodnota aspoň jednej zákazky musí byť minimálne 30 000,- eur bez DPH. 1.1.1 V prípade, ak odberateľom poskytnutých služieb bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač určí, ktoré poskytnutie služby zo zoznamu poskytnutých služieb je referenciou v zmysle § 12 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií, ak takéto referencie existujú. 1.1.2 Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačovi, aby ku každej zákazke zo zoznamu poskytnutých služieb, ktorá nebola zrealizovaná pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa podľa zákona o verejnom obstarávaní, uviedol na samostatnom liste doplňujúce údaje k zoznamu poskytnutých služieb podľa vzoru prílohy č. 1 nachádzajúceho sa v časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV súťažných podkladov, aj nasledujúce údaje: Identifikáciu poskytovateľa: obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania poskytovateľa, IČO; Identifikáciu odberateľa: obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania odberateľa, IČO; Predmet zákazky; Cenu predmetu zákazky vo vzťahu k predmetu obstarania; Dobu plnenia predmetu zákazky (začiatok a koniec plnenia predmetu zákazky vo formáte mesiac/rok); Stručná charakteristika predmetu plnenia; Kontaktné údaje odberateľa: osoby, u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť predmetné údaje minimálne v rozsahu: meno a funkcia kontaktnej osoby, telefónne číslo a e-mail. 1.2 Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačovi vyplniť uvedený vzor Doplňujúce údaje k zoznamu poskytnutých služieb nachádzajúci sa v prílohe č. 1 k časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV súťažných podkladov, aj pre tie poskytnutia služieb v zozname poskytnutých služieb rovnakého charakteru, v ktorých odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží doklad, že je zmluvným partnerom spoločnosti Red Hat Limited na úrovni Premier. 2. Verejný obstarávateľ aplikuje v rámci verejného obstarávania sociálny aspekt v súlade s ustanoveniami § 42 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní tým, že zmluvne zaviaže úspešného uchádzača, že je povinný zabezpečiť počas trvania zmluvy, aby sa v rámci odbornej študijnej praxe v trvaní najmenej jeden mesiac na plnení na základe zmluvy podieľal aspoň jeden študent vysokoškolského štúdia v odbore informatika alebo ďalších príbuzných odborov. Splnenie podmienky uchádzač doloží písomným potvrdením uchádzača o vykonaní odbornej študijnej praxe s uvedením mena študenta vrátane jeho študijného odboru. Písomné potvrdenie podľa predchádzajúcej vety predloží uchádzač verejnému obstarávateľovi bezodkladne po ukončení študijnej praxe alebo do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti verejného obstarávateľa.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-22T12:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-02-28T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-23T10:00:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení ponúk budú zverejnené informácie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Všetky prístupy do on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v predmetnom verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v štátnom (slovenskom) jazyku. 2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať priamym rokovacím konaním podľa § 115 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, a to v prípade ak nebude predložená ani jedna ponuka alebo ani jedna z predložených ponúk bez vykonania podstatných zmien nespĺňa požiadavky určené verejným obstarávateľom na predmet zákazky, a za predpokladu, že pôvodné podmienky zadávania zákazky sa podstatne nezmenia. 3. Verejný obstarávateľ môže zrušiť vyhlásený postup zadávania zákazky podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní. 4. V použitom postupe verejného obstarávania platia pre ostatné ustanovenia neupravené týmito súťažnými podkladmi, príslušné ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní a ostatných relevantných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky. 5. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami alebo uchádzačmi postupovať podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom elektronického prostriedku, komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi. 6. JOSEPHINE je softvér na elektronizáciu obstarávania zákaziek podľa zákona o verejnom obstarávaní. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 7. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke úradu pre verejné obstarávanie v záložkách Verejný obstarávateľ/Obstarávateľ - Vestník verejného obstarávania Profily VO/O Vyhľadávanie v profiloch VO/O Vyhľadávanie profilov na webovej adrese: v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8643 formou odkazu na systém JOSEPHINE. 8. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu, pri vyhodnocovaní ponúk bude postupovať podľa § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, t. j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 9. Predmetné verejné obstarávanie je podľa písm. c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-25T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV