dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Šaľa
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306185
Nám. Sv. Trojice 7, 92715 Šaľa

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Šaľa
Telefón: +421 911516940
Email: babicza23@gmail.com
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433648
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2/2021
Hlavný kód CPV
90500000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnúť objednávateľovi službu pravidelného zberu, prepravy a zhodnotenia biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu a prenájom zberných nádob (ďalej len BRKO). Zber BRKO - zahŕňa prenájom zberných nádob na BRKO o objeme 240 l, s oddeľovacou mriežkou na dne nádoby, s vetracími otvormi vo vrchnej časti nádoby a systémom vetrania na veku, materiál HDPE plast, produkt zodpovedajúci norme EN 840, s dvomi kolieskami, ktoré umožňujú ľahkú manipuláciu, s protihlukovou úpravou, hnedej farby - odlíšenie na zber separovaného odpadu. Počet nádob na stojiskách je 168 ks, ktorý predstavuje stav v čase tvorby súťažných podkladov. K zmene počtu zberných nádob môže dôjsť v priebehu trvania zákazky v tolerancii + 10 % - max. 185 ks. Zber BRKO ďalej zahŕňa 1950 ks plastových nádob - vedierok pre každú domácnosť individuálnej bytovej výstavby s objemom 10 l, hnedej farby, nádoba je vybavená vekom ( sklopné držadlo uzamyká veko nádoby). Predmetom zákazky je dovoz zberných nádob na určené stojiská, zabezpečenie dodania nádob k jednotlivým rodinným domom v spolupráci s objednávateľom, ich vyprázdnenie v pravidelných intervaloch 1 x za 7 dní do utesneného zberového vozidla určeného na zber bioodpadu, so záchytnou vaňou nadstavby na záchyt tekutej zložky odpadu, vrátane umývania zberných nádob 5 x počas kalendárneho roka t.j. 7 krát počas trvania zákazky, odvozu BRKO do zhodnocovacieho zariadenia a zhodnotenie. Zberom BRKO sa rozumie vyprázdňovanie všetkých zberných nádob pri každom zbere aj v prípade, ak nádoby nie sú naplnené. Dodávateľ zabezpečí, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere čisté.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 664 535,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
90511000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Zber, preprava a zhodnotenie BRKO sa bude vykonávať v katastri mesta Šaľa.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnúť objednávateľovi službu pravidelného zberu, prepravy a zhodnotenia biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu a prenájom zberných nádob (ďalej len BRKO). Zber BRKO - zahŕňa prenájom zberných nádob na BRKO o objeme 240 l, s oddeľovacou mriežkou na dne nádoby, s vetracími otvormi vo vrchnej časti nádoby a systémom vetrania na veku, materiál HDPE plast, produkt zodpovedajúci norme EN 840, s dvomi kolieskami, ktoré umožňujú ľahkú manipuláciu, s protihlukovou úpravou, hnedej farby - odlíšenie na zber separovaného odpadu. Počet nádob na stojiskách je 168 ks, ktorý predstavuje stav v čase tvorby súťažných podkladov. K zmene počtu zberných nádob môže dôjsť v priebehu trvania zákazky v tolerancii + 10 % - max. 185 ks. Zber BRKO ďalej zahŕňa 1950 ks plastových nádob - vedierok pre každú domácnosť individuálnej bytovej výstavby s objemom 10 l, hnedej farby, nádoba je vybavená vekom ( sklopné držadlo uzamyká veko nádoby). Predmetom zákazky je dovoz zberných nádob na určené stojiská, zabezpečenie dodania nádob k jednotlivým rodinným domom v spolupráci s objednávateľom, ich vyprázdnenie v pravidelných intervaloch 1 x za 7 dní do utesneného zberového vozidla určeného na zber bioodpadu, so záchytnou vaňou nadstavby na záchyt tekutej zložky odpadu, vrátane umývania zberných nádob 5 x počas kalendárneho roka t.j. 7 krát počas trvania zákazky, odvozu BRKO do zhodnocovacieho zariadenia a zhodnotenie. Zberom BRKO sa rozumie vyprázdňovanie všetkých zberných nádob pri každom zbere aj v prípade, ak nádoby nie sú naplnené. Dodávateľ zabezpečí, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere čisté.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
664 535,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
17:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uvedené v SP.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-21T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom/uchádzačom, aby si v IS EVO aktivovali funkciu Aktivácia notifikácie, prostredníctvom ktorej budú prostredníctvom notifikácií informovaní o skutočnostiach týkajúcich sa tohto verejného obstarávania (napr. vysvetlenie informácií v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladoch, žiadosť o vysvetlenie ponuky, vylúčenie atď.) a ktoré verejný obstarávateľ v relevantných prípadoch zverejňuje aj na svojom profile: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4251 .
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-08-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV