dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 70_21
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Žilinský samosprávny kraj
Telefón: +421 415032252
Email: obstaravanie@zilinskazupa.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zask.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433788
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 70_21
Hlavný kód CPV
71241000-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je 1. Zhotovenie účelového energetického a prevádzkového auditu vybraných budov nemocníc a zdravotníckych zariadení ŽSK nad rámec platných legislatívnych požiadaviek na zhotovenie energetického auditu a energetickej certifikácie budov, minimálne však dostatočne na prípravu špecifikácie zákazky na výber Poskytovateľa Garantovanej energetickej služby (tzv. ESCO spoločnosti) 2. Poskytnutie odborného (najmä technického) poradenstva a spracovania analýz pre účely prípravy verejného obstarávania a nadväzovania zmluvných vzťahov s poskytovateľmi garantovaných energetických služieb (GES/ESCO), ktorí budú poskytovať garantovanú energetickú službu / energetickú službu s garantovanou úsporou v nemocniciach, zdravotníckych zariadeniach a objektoch kritickej infraštruktúry SR. Podrobnosti sú v súťažných podkladoch.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 358 666,67
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
OPIS
Názov
ENERGETICKÝ AUDIT BUDOV V SPRÁVE MAJETKU ZDRAVOTNÍCKYCH ZARIADENÍ ŽSK A V ORAVSKEJ POLIKLINIKE V NÁMESTOVE
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
71241000-9

71314300-5

71314000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je 1. Zhotovenie účelového energetického a prevádzkového auditu vybraných budov nemocníc a zdravotníckych zariadení ŽSK nad rámec platných legislatívnych požiadaviek na zhotovenie energetického auditu a energetickej certifikácie budov, minimálne však dostatočne na prípravu špecifikácie zákazky na výber Poskytovateľa Garantovanej energetickej služby (tzv. ESCO spoločnosti) 2. Poskytnutie odborného (najmä technického) poradenstva a spracovania analýz pre účely prípravy verejného obstarávania a nadväzovania zmluvných vzťahov s poskytovateľmi garantovaných energetických služieb (GES/ESCO), ktorí budú poskytovať garantovanú energetickú službu / energetickú službu s garantovanou úsporou v nemocniciach, zdravotníckych zariadeniach a objektoch kritickej infraštruktúry SR. Podrobnosti sú v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
67 300,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
8:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Výzva OPKZP-PO4-SC441-2019-53
Doplňujúce informácie:

Názov
ENERGETICKÝ AUDIT V LIPTOVSKEJ NEMOCNICI S POLIKLINIKOU V LIPTOVSKOM MIKULÁŠI
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
71241000-9

71314300-5

71314000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je 1. Zhotovenie účelového energetického a prevádzkového auditu vybraných budov nemocníc a zdravotníckych zariadení ŽSK nad rámec platných legislatívnych požiadaviek na zhotovenie energetického auditu a energetickej certifikácie budov, minimálne však dostatočne na prípravu špecifikácie zákazky na výber Poskytovateľa Garantovanej energetickej služby (tzv. ESCO spoločnosti) 2. Poskytnutie odborného (najmä technického) poradenstva a spracovania analýz pre účely prípravy verejného obstarávania a nadväzovania zmluvných vzťahov s poskytovateľmi garantovaných energetických služieb (GES/ESCO), ktorí budú poskytovať garantovanú energetickú službu / energetickú službu s garantovanou úsporou v nemocniciach, zdravotníckych zariadeniach a objektoch kritickej infraštruktúry SR. Podrobnosti sú v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
87 366,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
8:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Výzva OPKZP-PO4-SC441-2019-53
Doplňujúce informácie:

Názov
ENERGETICKÝ AUDIT V DOLNOORAVSKEJ NEMOCNICI S POLIKLINIKOU V DOLNOM KUBÍNE
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
71241000-9

71314300-5

71314000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je 1. Zhotovenie účelového energetického a prevádzkového auditu vybraných budov nemocníc a zdravotníckych zariadení ŽSK nad rámec platných legislatívnych požiadaviek na zhotovenie energetického auditu a energetickej certifikácie budov, minimálne však dostatočne na prípravu špecifikácie zákazky na výber Poskytovateľa Garantovanej energetickej služby (tzv. ESCO spoločnosti) 2. Poskytnutie odborného (najmä technického) poradenstva a spracovania analýz pre účely prípravy verejného obstarávania a nadväzovania zmluvných vzťahov s poskytovateľmi garantovaných energetických služieb (GES/ESCO), ktorí budú poskytovať garantovanú energetickú službu / energetickú službu s garantovanou úsporou v nemocniciach, zdravotníckych zariadeniach a objektoch kritickej infraštruktúry SR. Podrobnosti sú v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
70 533,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
8:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Výzva OPKZP-PO4-SC441-2019-53
Doplňujúce informácie:

Názov
ENERGETICKÝ AUDIT V HORNOORAVSKEJ NEMOCNICI S POLIKLINIKOU V TRSTENEJ
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
71241000-9

71314300-5

71314000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je 1. Zhotovenie účelového energetického a prevádzkového auditu vybraných budov nemocníc a zdravotníckych zariadení ŽSK nad rámec platných legislatívnych požiadaviek na zhotovenie energetického auditu a energetickej certifikácie budov, minimálne však dostatočne na prípravu špecifikácie zákazky na výber Poskytovateľa Garantovanej energetickej služby (tzv. ESCO spoločnosti) 2. Poskytnutie odborného (najmä technického) poradenstva a spracovania analýz pre účely prípravy verejného obstarávania a nadväzovania zmluvných vzťahov s poskytovateľmi garantovaných energetických služieb (GES/ESCO), ktorí budú poskytovať garantovanú energetickú službu / energetickú službu s garantovanou úsporou v nemocniciach, zdravotníckych zariadeniach a objektoch kritickej infraštruktúry SR. Podrobnosti sú v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
70 200,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
8:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Výzva OPKZP-PO4-SC441-2019-53
Doplňujúce informácie:

Názov
ENERGETICKÝ AUDIT V KYSUCKEJ NEMOCNICI S POLIKLINIKOU V ČADCI
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
71241000-9

71314300-5

71314000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je 1. Zhotovenie účelového energetického a prevádzkového auditu vybraných budov nemocníc a zdravotníckych zariadení ŽSK nad rámec platných legislatívnych požiadaviek na zhotovenie energetického auditu a energetickej certifikácie budov, minimálne však dostatočne na prípravu špecifikácie zákazky na výber Poskytovateľa Garantovanej energetickej služby (tzv. ESCO spoločnosti) 2. Poskytnutie odborného (najmä technického) poradenstva a spracovania analýz pre účely prípravy verejného obstarávania a nadväzovania zmluvných vzťahov s poskytovateľmi garantovaných energetických služieb (GES/ESCO), ktorí budú poskytovať garantovanú energetickú službu / energetickú službu s garantovanou úsporou v nemocniciach, zdravotníckych zariadeniach a objektoch kritickej infraštruktúry SR. Podrobnosti sú v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
63 266,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
8:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Výzva OPKZP-PO4-SC441-2019-53
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač a iná osoba, ktorej technické a odborné kapacity uchádzač využije na preukázanie podmienok technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 3 ZoVO musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZoVO spôsobom podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 ZoVO. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom využiť zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ustanovení zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak uchádzač so sídlom v Slovenskej republike nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 ZoVO. Uchádzač nie je povinný predkladať vybrané doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk). Podľa § 32 ods. 3 ZoVO uchádzač nie je povinný predkladať nasledovné doklady uvedené v ods. 2: a) doklad z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci; výpis z registra trestov (Platí len v prípade, ak uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov právnickej osoby t.j. obchodné meno alebo názov a sídlo právnickej osoby, identifikačné číslo právnickej osoby, ak bolo pridelené, označenie registra, v ktorom je právnická osoba zapísaná). Bezúhonnosť právnickej osoby môže byť posúdená v zmysle § 10 a § 10a zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov. To znamená, že za výpis z registra trestov právnických osôb sa považuje aj zoznam zverejnený na stránke Generálnej prokuratúry SR a verejný obstarávateľ si overí bezúhonnosť právnickej osoby aj týmto spôsobom.) (Platí len v prípade, ak uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby viď vzor súhlasu, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov všetkých členov orgánov a prokuristov spoločnosti. Ak uchádzač nesúhlasí s poskytnutím požadovaných údajov, výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace je povinný predložiť.) b) potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne c) potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu e) doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky Uchádzač predkladá podľa § 32 ods. 1 a 2 ZoVO doklady uvedené v písmenách d) a f): d) potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, f) čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO preukazuje člen skupiny, subdodávateľ a iná osoba podľa § 34 ods. 3 ZoVO len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepoužije sa
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-22T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-08-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Postup zadávania zákazky nadlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom IS EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie IS EVO sú zadefinované azverejnené na portáli EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú sprístupnené záujemcom v IS EVO. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi v IS EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. ZÁBEZPEKA: Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zábezpeku. Zábezpeka je stanovená pre časť 1 vo výške 1500,- EUR, pre časť 2 vo výške 1500,- EUR, pre časť 3 vo výške 1500,- EUR, pre časť 4 vo výške 1500,- EUR, pre časť 5 vo výške 1500,- EUR. Podrobnosti sú v súťažných podkladoch. 4. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO. 5.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty. 6.V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. 7.Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému IS EVO ako naskenované doklady, alebo môže predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO. Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 8. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS nie sú zapísaní v RPVS. 9. Zmluvy uzatvorené ako výsledok tohto verejného obstarávania (VO) nadobudnú účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak Riadiaci orgán neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly verejnému obstarávateľovi. Ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluvy nadobudnú účinnosť momentom súhlasu verejného obstarávateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO. 10. Verejný obstarávateľ bude postupovať formou reverznej verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 zákona o VO. 11. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-08-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV