dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 25593/2021-M_ORVO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Telefón: +421 220462418
Email: denisa.komendova@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.employment.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433852
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 25593/2021-M_ORVO
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia budovy vzdelávacieho strediska MPSVR SR. Podrobná špecifikácia diela je uvedená v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 105 996,75
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5, § 39 alebo § 152 ZVO. 2. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v zmysle § 32 poslednej vety ods. 3 ZVO nemusí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, ale predloží všetky údaje (§ 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov) potrebné k vyžiadaniu výpisu z registra trestov právnickej osoby, štatutárneho orgánu, členov štatutárneho orgánu, členov dozorného orgánu, prokuristov od Generálnej prokuratúry SR a nemusí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO (bod 2. sa nevzťahuje na uchádzačov podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5 ZVO). 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO, vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky, alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a ktoré/ý nesmie byť staršie/ý ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a, resp. ekvivalentný/é doklad/y.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania a uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona ,dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, 2. podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO, opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. 3. podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO, uchádzač predloží: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služieb. 4. podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO, uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. 5. podľa § 34 ods. 1 písm. i) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky, 6. podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác v predmete rovnakom alebo obdobnom predmetu zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v súhrnnej hodnote minimálne vo výške 1 100 000,- Eur bez DPH, z toho jednu potvrdenú referenciu v minimálnej výške 500 000 EUR bez DPH. Za predmet rovnaký alebo obdobný ako je predmet zákazky sa považuje rekonštrukcia budovy. K bodu 2.: Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality v oblasti stavebných prác v zmysle požiadaviek EN ISO 9001, respektíve ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 35 ZVO. K bodu 3.: Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov zodpovedných za riadenie stavebných prác s doložením dokladu o odbornej spôsobilosti pre vedenie uskutočňovania stavieb podľa § 45 ods. 1 písm. b) stavebného zákona č. 50/1976 Zb. a zákona č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov pre činnosť stavbyvedúceho opatrené originálom odtlačku a podpisom príslušnej odborne spôsobilej osoby (alebo predloží úradne osvedčené kópie). Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti. Stavbyvedúci musí mať minimálne tri roky praxe vo funkcií stavbyvedúceho, čo preukáže predložením verifikovaného životopisu s uvedením vzdelania a výkonom funkcie stavbyvedúceho s názvom a sídlom organizácie kde bol výkon funkcie stavbyvedúceho realizovaný, spolu so záväzkom stavbyvedúceho, že sa bude podieľať na plnení zmluvy. K bodu 4.: Uchádzač predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva v oblasti stavebných prác v zmysle požiadaviek EN ISO 14001, respektíve ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 36 ZVO. K bodu 5.: Uchádzač predloží požadované údaje o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky, napr. vo forme písomného vyhlásenia uchádzača ktoré musí byť podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo ním úradne splnomocnenou osobou. K bodu 6.: Uchádzač v ponuke uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom. V prípade, že uchádzač nemá v úmysle využiť subdodávateľov, predloží v ponuke čestné vyhlásenie o tejto skutočnosti. V prípade, že uchádzač alebo záujemca preukáže splnenie požadovanej podmienky účasti inou osobou, predkladá aj doklady osoby ktorej postavenie využíva v zmysle § 34 ods. 3 ZVO
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke preukázal vlastníctvo certifikátu ISO 45001 - Systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Verejný obstarávateľ uzná aj predloženie ekvivalentného dokladu. 2. Úspešný uchádzač je povinný zložiť poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škodu na živote, zdraví a majetku spôsobenú svojou prevádzkovou činnosťou pri plnení zmluvy o dielo, krádežou, vandalizmom alebo živelnou udalosťou, a to na poistnú sumu minimálne vo výške ceny diela s DPH v zmysle bodu 8.1 Zmluvy o dielo a potvrdenie o zaplatení poistného na obdobie počas plnenia predmetu tejto zmluvy. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 súťažných podkladov Zmluva o dielo.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-17T11:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-17T11:00:00
Miesto: MPSVR SR, Špitálska 6, 816 43 Bratislava Odbor realizácie verejného obstarávania, EN EVOSERVIS.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude v súlade § 52 ZVO verejné. Otváranie ponúk sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v EN Evoservis, a to sprístupnením ponúk komisií, po vložení e-kľúčov členov komisie. Tento EN uplynutím LPP automaticky po OP doručí informácie v zmysle § 52 ods. 2 ZVO uchádzačom, ktorí predložili ponuku a vygeneruje zápisnicu resp. protokol z OP.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. MPSVR SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme Evoservis sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému EVOSERVIS za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom (VOB), preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme Evoservis. Registrovaný uchádzač v systéme Evoservis sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Predloženie elektr. ponuky sa bude potvrdzovať uznávanou elektronickou značkou (UEZ). Bližšie infor. o používaní UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch (SP). V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s VOB priamo v systéme Evoservis cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A.5 súťažných podkladov. 2.V elektr. podanej ponuke sa predkladajú scany originál. dokladov alebo úradne overených kópii. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originál.dokladov. 3.VOB požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 30 000 EUR. Podrobné infor. spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v SP. 4.Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska sa realizuje postupom podľa § 112 druhá veta ods. 6 ZVO. 5. VOB si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak RO OP ĽZ po vykonaní administratívnej kontroly nepostúpi zákazku na ďalšie financovanie z fondov EÚ. 6. VOB si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena na dodanie predmetu zákazky presiahne vyčlenený finančný limit verejného obstarávateľa. 7. Upresnenie k bodu II.2.7) tohto oznámenia: Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Zhotoviteľ odovzdá dielo v zmysle Zmluvy o dielo v termíne do 6 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. 8.Podľa § 114 ods. 1 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED), alebo čestným vyhlásením. VOB povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 9.Úspešný uchádzač pred podpisom ZoD predloží VOB: úradne osvedčenú kópiu oprávnenia na činnosť podľa § 15 zákona č. 124/2006 o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnené niektorých zákonov, resp. preukaz, osvedčenie a doklad podľa § 16 zákona o BOZP, na preukázanie oprávnenia vykonávať činnosti na vyhradených technických zariadeniach podľa Vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. v rozsahu: - montáž, opravu a údržbu, odborné prehliadky a skúšky elektrických zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu ZoD, - montáž, opravu a údržbu, odborné prehliadky a skúšky zdvíhacích zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu ZoD. VOB uzná aj predloženie ekvivalentného dokladu. 10.Na zodpovedajúce plnenie predmetu zákazky úspešný uchádzač sa zaväzuje zložiť po podpise zmluvy výkonovú záruku na plnenie zmluvy vo výške 2 % zo zmluvnej ceny za dielo v EUR s DPH na účet objednávateľa. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 SP Zmluva o dielo. 11.Toto verejné obstarávanie je zamerané na zelené verejné obstarávanie
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-25T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV