dnes je 18.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2021/432411/OoVysledkuVO/2010
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Jaslovské Bohunice 360, 91930 Jaslovské Bohunice

Slovensko
Kontaktná osoba: Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 335315580
Email: capkova.jana2@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 432411
Hlavný kód CPV
71632000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie výkonu odborných prehliadok a odborných skúšok vyhradených technických zariadení tlakových a plynových v nasledovnom rozsahu: 1. Plánované odborné prehliadky a odborné skúšky (OPaOS) vyhradených technických zariadení (VTZ) tlakových a plynových podľa vyhlášky č. 508/2009 Z.z. v technologických a netechnologických objektoch 2. Neplánované odborné prehliadky a odborné skúšky (OPaOS) vyhradených technických zariadení (VTZ) tlakových a plynových podľa vyhlášky č. 508/2009 Z.z. v technologických a netechnologických objektoch a kontroly nádrží s nebezpečnými látkami (NL) podľa vyhlášky č. 200/2018 Z.z. 3. Prípravné práce k odborným prehliadkam a odborným skúškam (OPaOS) vyhradených technických zariadení (VTZ) tlakových podľa vyhlášky č. 508/2009 Z.z. 4. Odstraňovanie porevíznych závad na tlakových a plynových zariadeniach 5. Dodávky náhradných dielov k zabezpečeniu odstránenia porevíznych závad na tlakových a plynových zariadeniach 6. Vypracovanie a dodanie náhradnej sprievodnej technickej dokumentácie k tlakovým zariadeniam 7. Nastavenie a povinný servis plynových horákov 8. Nastavenie plynových horákov Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
71632200-9

34913000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., pracovisko 919 31 Jaslovské Bohunice, pracovisko Výrobňa VBK Mikovíniho 8, 917 01 Trnava, pracovisko FS KRAO Mochovce, pracovisko Tomášikova 22, Bratislava.
Opis obstarávania:
Zabezpečenie výkonu odborných prehliadok a odborných skúšok vyhradených technických zariadení tlakových a plynových v nasledovnom rozsahu: 1. Plánované odborné prehliadky a odborné skúšky (OPaOS) vyhradených technických zariadení (VTZ) tlakových a plynových podľa vyhlášky č. 508/2009 Z.z. v technologických a netechnologických objektoch 2. Neplánované odborné prehliadky a odborné skúšky (OPaOS) vyhradených technických zariadení (VTZ) tlakových a plynových podľa vyhlášky č. 508/2009 Z.z. v technologických a netechnologických objektoch a kontroly nádrží s nebezpečnými látkami (NL) podľa vyhlášky č. 200/2018 Z.z. 3. Prípravné práce k odborným prehliadkam a odborným skúškam (OPaOS) vyhradených technických zariadení (VTZ) tlakových podľa vyhlášky č. 508/2009 Z.z. 4. Odstraňovanie porevíznych závad na tlakových a plynových zariadeniach 5. Dodávky náhradných dielov k zabezpečeniu odstránenia porevíznych závad na tlakových a plynových zariadeniach 6. Vypracovanie a dodanie náhradnej sprievodnej technickej dokumentácie k tlakovým zariadeniam 7. Nastavenie a povinný servis plynových horákov 8. Nastavenie plynových horákov Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Objednávateľ má právo, ale nie povinnosť predĺžiť trvanie Zmluvy o tri (3) nasledujúce mesiace a to aj opakovane v prípade, ak cena podľa tejto Zmluvy nebude vyčerpaná do uplynutia dohodnutej alebo následne prolongovanej doby trvania Zmluvy. Objednávateľ si musí svoje právo na prvé predĺženie platnosti Zmluvy uplatniť písomne u Poskytovateľa najneskôr do 31.12.2024, následné opakované predĺženie platnosti Zmluvy o ďalšie tri (3) mesiace je automatické, pokiaľ Zmluva nie je vypovedaná jednou zo Zmluvných strán s výpovednou lehotou jeden mesiac. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane, pričom maximálna doba trvania Zmluvy pri jej opakovanom predĺžení je najviac do 30.06.2025.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 109-287326
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-10-18T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 117 338,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií Predmetná zákazka spĺňa atribúty sociálneho aspektu vo verejnom obstarávaní v zmysle dokumentu ÚVO "Výber z metodických usmernení k sociálnemu aspektu", Júl 2020, uplatnením zmluvnej podmienky podporujúcej dôstojné pracovné podmienky - bod 5.13 zmluvy.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV