dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: REK000625/2021-UVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Telefón: +421 552341597
Email: maria.imreczeova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: Referenčné číslo: REK000625/2021-UVO
Hlavný kód CPV
15000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie potravín: - v časti I. čerstvého ovocia a zeleniny, baleného ovocia a zeleniny - v časti II. : voľného čerstvého a nebaleného hovädzieho a bravčového mäsa, diviny, mäsových výrobkov ako sú klobásy, párky, salámy, šunka, slanina, jaternice a škvarky, - v časti III. Nápoje s kolovou, pomarančovou, citrónovou, ovocnou príchuťou, príchuťou toniku, pramenité vody, ľadové čaje, ovocné nápoje s príchuťou a multivitamínové nápoje, pre potreby Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodaného tovaru do skladu na mieste dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Nákup a dodanie potravín- ovocie, zelenina, mäso a nápoje
Časť č.: I.čerstvé ovocie a zelenina
Dodatočné kódy CPV
03220000-9

03221100-7

03212100-1

03221230-7

03221400-0

03221270-9

03221300-9

03221400-0

03221410-3

03222300-6

03222322-6

03222331-2

03222332-9

03222333-6

03222340-8

03222110-7

03222111-4

03222210-8

03222220-1

03222240-7

03222250-0

03222321-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie potravín: v časti I. čerstvého ovocia a zeleniny, baleného ovocia a zeleniny pre potreby Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodaného tovaru do skladu na mieste dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Nákup a dodanie potravín- ovocie, zelenina, mäso a nápoje
Časť č.: II. mäso a mäsové výrobky
Dodatočné kódy CPV
15100000-9

15111100-0

15113000-3

15119300-8

15130000-8

15131130-5

15131210-0

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie potravín: v časti II. : voľného čerstvého a nebaleného hovädzieho a bravčového mäsa, diviny, mäsových výrobkov ako sú klobásy, párky, salámy, šunka, slanina, jaternice a škvarky, pre potreby Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodaného tovaru do skladu na mieste dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v súťažných podkladoch
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Nákup a dodanie potravín- ovocie, zelenina, mäso a nápoje
Časť č.: III. nealkoholické nápoje
Dodatočné kódy CPV
15980000-1

15982000-5

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie potravín: v časti III. Nápoje s kolovou, pomarančovou, citrónovou, ovocnou príchuťou, príchuťou toniku, pramenité vody, ľadové čaje, ovocné nápoje s príchuťou a multivitamínové nápoje, pre potreby Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodaného tovaru do skladu na mieste dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v súťažných podkladoch
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 035-075793
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY Nákup a dodanie potravín - Čerstvé ovocie a zelenina:I.:Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 540/2018 - 2. Q 2021:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 10 810,96
bez DPH
Informácie o subdodávkach

Nákup a dodanie potravín - Mäso a mäsové výrobky:II.: Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 537/2018 - 2. Q 2021:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 5 850,90
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1 Objednávky pre Časť I. - Čerstvé ovocie a zelenina sú vystavené na základe Rámcovej dohody č. 540/2018. Objednávky pre Časť II. - Mäso a mäsové výrobky sú vystavené na základe Rámcovej dohody č. 537/2018. Objednávky pre Časť III. -Nealkoholické nápoje, Rámcová dohoda č. 889/2018 - ukončená dohodou k 18.6.2020 VI.3.2 Vystavené objednávky sú výsledkom zadávania nadlimitnej zákazky postupom verejnej súťaže, u ktorej: - oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania bolo zverejnené v Úradnom vestníku EÚ č. 2018/S 035-075793 dňa 20.02.2018; - oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania bolo zverejnené vo Vestníku verejného obstarávania č. 37/2018 dňa 21.02.2018 pod zn. 2707-MST; - oznámenie o výsledku verejného obstarávania bolo zverejnené v Úradnom vestníku EÚ č. 2018/S 109-247891 dňa 09.06.2018 a č. 2018/S 146-334032 dňa 01.08.2018; - oznámenie o výsledku verejného obstarávania bolo zverejnené vo Vestníku verejného obstarávania č. 115/2018 dňa 12.06.2018 pod zn. 8073-VST a č. 152/2018 dňa 02.08.2018 pod zn. 10981-VST. VI.3.3 Predmetné verejné obstarávanie: d) nie je zelené VO, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Postupom a v lehotách podľa zákona č. 343/2015 Z. z.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-22T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV