dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: REK000624/2021-UVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Telefón: +421 552341597
Email: maria.imreczeova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: REK000624/2021-UVO
Hlavný kód CPV
15000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie potravín v troch častiach. uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť predmetu zákazky, dve časti predmetu zákazky alebo na všetky časti predmetu zákazky. - v časti I. všeobecné potraviny - ako múka, krupica, strúhanka, cukor, soľ, ryža, cestoviny, hrach, šošovica, fazuľa, krúpy, káva, kakao, ocot, olej, sterilizované uhorky, sterilizovaný hrášok, paradajkový pretlak, kompóty ( rôzne druhy ovocia), sterilizované lečo, cvikla, horčica, kečup, sterilizované feferóny, čalamáda, polievkové korenie, sójová omáčka, mak, čokoláda, varová, krémový prášok, sterilizovaná kapia, chren, hrášok s mrkvou, džemy, sirup, koreniny, citrónový koncentrát, med porciovaný, cesnaková pasta, sójové kocky, a ďalšie - v časti II. : mrazené a chladené potraviny - ako filety z morských a sladkovodných rýb, morské plody, pizza, palacinky, knedlíčky, pirohy, rôzne zeleninové zmesi, hranolky, americké zemiaky, mäso bravčové, hovädzie, lístkové cesto - v časti III. mlieko a mliečne výrobky - bryndza, tvaroh, jogurt, majonéza, tatárska omáčka, margarín, maslo, rastlinný roztierateľný tuk, smotana, rôzne druhy syrov pre potreby školskej jedálne Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodaného tovaru do skladu na mieste dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Obstaranie potravín - časť č. II mrazené a chladené potraviny
Časť č.: II.
Dodatočné kódy CPV
15896000-5

15311000-1

15331170-9

15220000-6

15300000-1

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je obstaranie potravín: v časti II. potravín ako filety z morských a sladkovodných rýb, morské plody, pizza, palacinky, knedlíčky, pirohy, rôzne zeleninové zmesi, hranolky, americké zemiaky, mäso bravčové, hovädzie, lístkové cesto. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodaného tovaru do skladu na mieste dodania.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Obstaranie potravín - časť č. III mlieko a mliečne výrobky
Časť č.: III.
Dodatočné kódy CPV
15511000-3

15512000-0

15530000-2

15540000-5

15550000-8

15412200-1

15431000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je obstaranie potravín: v časti III. mlieko a mliečne výrobky - bryndza, tvaroh, jogurt, majonéza, tatárska omáčka, margarín, maslo, rastlinný roztierateľný tuk, smotana, rôzne druhy syrov pre potreby školskej jedálne Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodaného tovaru do skladu na mieste dodania.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 086-192919
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYObstaranie potravín - mlieko a mliečne výrobky:III.:Objednávky na základe Rámcovej dohody č. 890/2018 - 2. Q.2021:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 5 721,66
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1 Objednávky pre Časť I. - Všeobecné potraviny: neboli vystavené, pretože verejné obstarávanie bolo v tejto časti zrušené. Objednávky pre Časť II. - Mrazené a chladené potraviny: vystavené na základe Rámcovej dohody č. 913/2018 - RD ukončená dohodou k 18.6.2020 Objednávky pre Časť III. - Mlieko a mliečne výrobky: vystavené na základe Rámcovej dohody č. 890/2018. VI.3.2 Vystavené objednávky sú výsledkom zadávania nadlimitnej zákazky postupom verejnej súťaže, u ktorej: - oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania bolo zverejnené v Úradnom vestníku EÚ č. 2018/S 086-192919; dňa 04.05.2018; - oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania bolo zverejnené vo Vestníku verejného obstarávania č. 89/2018 dňa 07.05.2018 pod zn. 6557-MST; - oznámenie o výsledku verejného obstarávania bolo zverejnené v Úradnom vestníku EÚ č. 2018/S 125-284907 dňa 03.07.2018 a č. 2018/S 153-350798 dňa 10.08.2018; - oznámenie o výsledku verejného obstarávania bolo zverejnené vo Vestníku verejného obstarávania č. 131/2018 dňa 04.07.2018 pod zn. 9068-VST a č. 159/2018 dňa 13.08.2018 pod zn. 11406-VST. VI.3.3 Predmetné verejné obstarávanie: d) nie je zelené VO, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Postupom a v lehotách podľa zákona č. 343/2015 Z. z.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-22T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV