dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: YEPT/Ruzinov/NZ/03-2020-6
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603155
Mierová 21, 82705 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Ružinov
Telefón: +421 252621845
Email: info@yept.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ruzinov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: YEPT/Ruzinov/NZ/03-2020
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce pri rekonštrukcii ciest alebo iných spevnených plôch vo vlastníctve alebo správe verejného obstarávateľa na základe projektovej dokumentácie. Verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom Rámcovú dohodu, pričom verejný obstarávateľ zadá úspešnému uchádzačovi objednávku na vykonanie rekonštrukčných prác vždy osobitne pre cesty alebo iné spevnené plochy uvedené v danej objednávke. Objednávka verejného obstarávateľa bude obsahovať: a)určenie presného miesta dodania časti predmetu zákazky uvedením identifikácie ciest alebo iných spevnených plôch, b)určenie rozsahu objednaných stavebných prác, c)lehotu dodania časti predmetu zákazky, d)projektovú dokumentáciu, výkaz výmer, rozhodnutia, oznámenia, vyjadrenia a stanoviská dotknutých orgánov. Súčasťou plnenia objednávky úspešným uchádzačom po ukončení stavebných prác je vykonanie nedeštruktívneho merania hrúbky a zloženia cesty respektíve iných spevnených plôch georadarovým zariadením (GPR) a to bezkontaktným a kontaktným spôsobom a odovzdanie písomného záznamu z vykonaných meraní verejnému obstarávateľovi.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45233251-3

45233252-0

45233330-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mestská časť Bratislava-Ružinov
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú stavebné práce pri rekonštrukcii ciest alebo iných spevnených plôch vo vlastníctve alebo správe verejného obstarávateľa na základe projektovej dokumentácie. Verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom Rámcovú dohodu, pričom verejný obstarávateľ zadá úspešnému uchádzačovi objednávku na vykonanie rekonštrukčných prác vždy osobitne pre cesty alebo iné spevnené plochy uvedené v danej objednávke. Objednávka verejného obstarávateľa bude obsahovať: a)určenie presného miesta dodania časti predmetu zákazky uvedením identifikácie ciest alebo iných spevnených plôch, b)určenie rozsahu objednaných stavebných prác, c)lehotu dodania časti predmetu zákazky, d)projektovú dokumentáciu, výkaz výmer, rozhodnutia, oznámenia, vyjadrenia a stanoviská dotknutých orgánov. Súčasťou plnenia objednávky úspešným uchádzačom po ukončení stavebných prác je vykonanie nedeštruktívneho merania hrúbky a zloženia cesty respektíve iných spevnených plôch georadarovým zariadením (GPR) a to bezkontaktným a kontaktným spôsobom a odovzdanie písomného záznamu z vykonaných meraní verejnému obstarávateľovi. Úspešný uchádzač pri plnení objednávky musí doržiavať príslušné všeobecne záväzné právne predpisy, príslušné technické normy a iné predpisy určujúce technické požiadavky na predmet objednávky, najmä Technicko-kvalitatívne parametre pre hutnené asfaltové zmesi TKP 6 vydané Ministerstvom dopravy a výstavby Slovenskej republiky a Katalógové listy asfaltových zmesí KLAZ 1/2019 vydané Ministerstvom dopravy a výstavby Slovenskej republiky, respektíve právne predpisy, technické normy a iné predpisy ich doplňujúce, meniace či nahradzujúce. V prípade vydania rozhodnutia, stanoviska či oznámenia príslušným orgánom verejnej moci vzťahujúcim sa na realizáciu časti predmetu zákazky na základe objednávky verejného obstarávateľa, úspešný uchádzač je povinný dodržiavať povinnosti, podmienky či obmedzenia vyplývajúce z uvedeného rozhodnutia, stanoviska či oznámenia príslušného orgánu verejnej moci. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov bude identifikuvať konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené. Pri produktoch, príslušenstvách konkrétnej značky, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. To isté platí aj vtedy, ak je niekde v projektovej dokumentácií uvedený konkrétny názov výrobku.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 133-325334
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYRekonštrukcia ciest:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 5 000 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV