dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 4200-0008
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00686832
Mlynské nivy 44/a Array, 82715 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Telefón: +421 248541111
Email: nina.kovarovicova@mhsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.economy.gov.sk/
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 4200-0008
Hlavný kód CPV
71351910-5
Druh zákazky
OPIS
Názov
Sanácia environmentálnej záťaže v lokalite Bardejov
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
90722000-4

71351200-5

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: obec: Bardejov, okres: Bardejov
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Špecifickými cieľmi zákazky sú: (i) získať doplňujúce údaje pre predsanačnú analýzu rizika znečisteného územia, (ii) vypracovať predsanačnú analýzu rizika a na základe jej výsledkov spresniť projekt sanácie, (iii) odstrániť príčiny vzniku environmentálnej záťaže, (iv) obmedziť plošné a priestorové šírenie sa znečisťujúcich látok v podzemnej vode, pôde a horninovom prostredí, (v) odstrániť kontamináciu alebo znížiť koncentrácie znečisťujúcich látok v znečistenej podzemnej vode, pôde a horninovom prostredí na úroveň akceptovateľného rizika s ohľadom na súčasné a budúce využitie územia, (vi) zabezpečiť environmentálne vhodné nakladanie s odpadmi vzniknutými počas sanácie, (vii) vybudovať monitorovací systém na pozorovanie účinnosti sanácie, (viii) zabezpečiť rekultiváciu sanovanej lokality. Environmentálna záťaž bude detailne posúdená a sanačné práce budú navrhnuté a realizované s ohľadom na špecifiká lokality, najmä s ohľadom na veľkosť a druh kontaminácie, geologické a hydrogeologické pomery a s ohľadom na environmentálne a zdravotné riziká, ktoré lokalita predstavuje.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 39
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 310011ACN5
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 018-042225
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 4200-0008
Časť č.:
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-01-19T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 3 056 806,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-22T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
71351910-5
Dodatočné kódy CPV
90722000-4

71351200-5

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: obec: Bardejov, okres: Bardejov
Opis obstarávania:
Špecifickými cieľmi zákazky sú: (i) získať doplňujúce údaje pre predsanačnú analýzu rizika znečisteného územia, (ii) vypracovať predsanačnú analýzu rizika a na základe jej výsledkov spresniť projekt sanácie, (iii) odstrániť príčiny vzniku environmentálnej záťaže, (iv) obmedziť plošné a priestorové šírenie sa znečisťujúcich látok v podzemnej vode, pôde a horninovom prostredí, (v) odstrániť kontamináciu alebo znížiť koncentrácie znečisťujúcich látok v znečistenej podzemnej vode, pôde a horninovom prostredí na úroveň akceptovateľného rizika s ohľadom na súčasné a budúce využitie územia, (vi) zabezpečiť environmentálne vhodné nakladanie s odpadmi vzniknutými počas sanácie, (vii) vybudovať monitorovací systém na pozorovanie účinnosti sanácie, (viii) zabezpečiť rekultiváciu sanovanej lokality. Environmentálna záťaž bude detailne posúdená a sanačné práce budú navrhnuté a realizované s ohľadom na špecifiká lokality, najmä s ohľadom na veľkosť a druh kontaminácie, geologické a hydrogeologické pomery a s ohľadom na environmentálne a zdravotné riziká, ktoré lokalita predstavuje.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 3 056 806,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
1.1Zmluvné strany uzatvárajú medzi sebou v súlade s ust. § 18 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní a s bodom 14.1 zmluvy tento dodatok, pričom predmetom dodatku je: 1.1.1aktualizácia Prílohy č. 3 zmluvy s názvom Zoznam kľúčových expertov (ďalej len príloha č. 3). Pôvodná príloha č. 3 zmluvy sa nahrádza novou prílohou č. 3, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tohoto dodatku a 1.1.2aktualizácia Prílohy č. 4 zmluvy s názvom Zoznam subdodávateľov (ďalej len príloha č. 4). Pôvodná príloha č. 4 zmluvy sa nahrádza novou prílohou č. 4, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tohoto dodatku. 1.2 Zmluvné strany sa ďalej dohodli na zmene bodu 3.1 zmluvy v súlade s ust. § 18 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní nasledovne: Dielo bude zhotoviteľom ukončené a objednávateľovi odovzdané ako celok v zmysle objednávateľom potvrdeného finálneho akceptačného protokolu podľa článku 4 tejto zmluvy. Zhotoviteľ sa zaväzuje spracovať a odovzdať celé Dielo objednávateľovi do 15.12.2023. Záväzný časový harmonogram bude súčasťou projektu geologickej úlohy pre sanovanú lokalitu, ktorá je predmetom tejto zmluvy.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 3 056 806,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 3 056 806,00
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV