dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OA_KE-2020-PZ-zrušenie VO
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obchodná akadémia, Watsonova 61, Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00162141
Watsonova 61 Array, 04001 Košice - mestská časť Sever

Slovensko
Kontaktná osoba: Obchodná akadémia, Watsonova 61, Košice
Telefón: +421 905490863
Email: marbuvo1@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.oake.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: OA_KE-2020-PZ
Hlavný kód CPV
45311000-0
Druh zákazky
Stručný opis
Opis predmetu zákazky: Predmetom zákazky je rekonštrukcia svetelnej, zásuvkovej inštalácie a trás pre počítačovú sieť a realizácia hlasovej signalizácie požiaru (HSP)pre stavbu Obchodná akadémia Watsonova 61, Košice, budova učební a budova vedenia školy, určeným v rozsahu zodpovedajúcemu predloženej Projektovej dokumentácie pre stavbu Obchodná akadémia Watsonova 61, Košice, administratívna budova a škola -učební a budova vedenia školy a jej sprievodnej projektovej dokumentácie v rozsahu: -Správa a Súhrnná a technická správa - rekonštrukcia svetelnej, zásuvkovej inštalácie a trás pre počítačovú sieť -Technická správa - hlasovej signalizácie požiaru (HSP) všetko uvedené v súťažných podkladoch v Prílohy č. 3 Projektová dokumentácia stavby a sprievodná projektová dokumentácia.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Rekonštrukcia elektroinštalácie
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Predmet zákazky sa bude realizovať v objekte sídla verejného obstarávateľa na adrese Watsonova 61, Košice
Opis obstarávania
Projektová dokumentácia stavby - Rekonštrukcia elektroinštalácie a HSP- Rozhlas a sprievodná projektová dokumentácia je vyhotovená projektantom Ing. Vladimír Dufala. Technické riešenie je navrhnuté autorizovaným projektantom a overené stavebným úradom, čím je zabezpečený súlad s platnou legislatívou SR. Overenie dodržania stavebných prác a výkonov s podmienkami, špecifikáciou a požiadavkami uvedenými v projektovej dokumentácii a s výkazom výmer, vyhotoveným úspešným uchádzačom, bude vykonávané stavebným dozorom. Časový harmonogram výstavby - realizácie diela a jeho dodržiavanie, aktualizácia a možné zmeny časového harmonogramu, ak uvedené bude nevyhnutné a podmienky súvisiace s dodržiavaním odsúhlaseného Časového harmonogramu výstavby sú uvedené v príslušných podmienkach Zmluvy o dielo ktorá bude uzatvorená medzi zhotoviteľom (úspešným uchádzačom) stavebných prác a objednávateľom )verejným obstarávateľom). Predmet zákazky je opísaný jednoznačne a presne v poskytnutej Projektovej dokumentácií v rozpracovanosti pre realizáciu diela a tvorí dostatočný podklad pre vyhotovenie výkazu výmer v rozsahu zodpovedajúcom Projektovej dokumentácii stavby a jej sprievodnej projektovej dokumentácii, ktorá definuje rozsah a špecifikáciu predmetu zákazky. Poskytnutá Projektová dokumentácia stavby a sprievodná projektová dokumentácia (Príloha č. 3 súťažných podkladov) definuje a deklaruje predmet zákazky, jeho rozsah a špecifikáciu je kompletná a predmet zákazky v požadovanom rozsahu a podľa špecifikácie a technických požiadaviek uvedených v Prílohe č. 3 súťažných podkladov, je dostatočným podkladom pre uchádzača pre vyhotovenie výkazu výmer stavby a pre ocenenie vyhotoveného výkazu výmer pre celý predmet definovaný rozsahom a špecifikáciou uvedenou v Prílohe č. 3 súťažných podkladov, ktorý ako súčasť ponuky predloží uchádzač s ocenením všetkých ním uvedených položiek vyhotoveného výkazu výmer, ktorých realizácia je nevyhnutná pre uskutočnenie a realizáciu diela - predmetu zákazky, určeného v rozsahu uvedenom v Prílohe č. 3 súťažných podkladov, v Projektovej dokumentácii stavby a sprievodnej projektovej dokumentácií. Množstvo a rozsah premetu zákazky pre všetky stavebné objekty, ktoré tvoria predmet zákazky ako celok, sú presne uvedené a špecifikované v súťažných podkladoch v Prílohe č. 3 Projektová dokumentácia stavby a sprievodná projektová dokumentácia. Projektová dokumentácia stavby a sprievodná projektová dokumentácia (Príloha č. 3) presne určuje rozsah predmetu zákazky rozsah diela, a špecifikuje požiadavky na kvalitu a špecifikáciu predmetu zákazky. Podľa určeného rozsahu predmetu zákazky Príloha č, 3 súťažných podkladov - Projektová dokumentácia stavby a sprievodná projektová dokumentácia vyhotoví a v ponuke predloží uchádzač výkaz výmer stavby realizačný rozpočet, a jeho ocenením stanoví uchádzač cenu za uskutočnenie všetkých položiek ním vyhotoveného výkazu výmer realizačného rozpočtu, nevyhnutných na realizáciu diela stavby a cenu celkom za určený rozsah predmetu zákazky podľa Prílohy č. 3 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Financovanie zákazky je uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu Zmluvy o dielo.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYRekonštrukcia elektroinštalácie:
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 2 - zmenili sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ rozhodol o zrušení verejného obstarávania vyhláseného vo VVO č. 202/2020 dňa dňa 28. 09. 2021, zn. 33187 WYP podľa § 57 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej ako ZoVO) vo väzbe na § 114 ods. 8 ZoVO. V priebehu postupu zadávania predmetnej zákazky sa vyskytli dôvody osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval. Medzi dôvody osobitného zreteľa patrí zistenie verejného obstarávateľa po predkladaní ponúk a po vydaní rozhodnutia o námietkach 18. 05. 2021 pod č. 178186-6000/2020-OD, ktoré boli podané v danom verejnom obstarávaní, a to že dokumenty poskytované v rámci súťažných podkladov, ktoré sú nevyhnutné na vyhotovenie ponuky (Príloha č. 3 SP - Projektová dokumentácia stavby a súvisiaca sprievodná dokumentácia) na základe ktorých boli predložené ponuky, mali vady, ktoré spočívali v nejednoznačnom a nepresnom opise predmetu zákazky a s tým súvisiacich požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, čo ovplyvnilo vyhodnocovanie ponuky uchádzača umiestneného na prvom mieste v zostavenom (predbežnom) poradí z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a následne jeho vylúčenie a rozhodnutie o námietkach v danej veci. Verejný obstarávateľ zadávanie zákazky na pôvodný predmet zákazky uskutoční opätovne príslušným postupom zadávania zákazky v zmysle ustanovení zákona o verejnom obstarávaní a po doplnení a úpravách súvisiacich s upresnením opisu predmetu zákazky a požiadaviek na plnenie. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-24T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV