dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 04787/2019/ODDVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36836567
Majerská cesta 94, 97496 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Telefón: +421 484325644
Email: lubos.hlacik@bbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bbrsc.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 04787/2019/ODDVO
Hlavný kód CPV
44113600-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je kúpa tovaru, a to bitúmenovej zmesi obaľovanej za tepla. Dopravu tovaru na miesto určenia (vysprávky ciest) si zabezpečí verejný obstarávateľ vlastnými prostriedkami na vlastné náklady, a to na základe vlastných potrieb. Verejný obstarávateľ požaduje predmet zákazky v nasledovnom členení (označenie asfaltovej zmesi podľa STN EN 13108-1): - AC 8 O, II 50/70 - AC 11 O, II 50/70 - AC 16 L, II 50/70 Minimálne množstvo odobratého tovaru vlastnými prostriedkami v rámci jednotlivých čiastkových plnení (objednávok) je 6 ton bitúmenovej zmesi obaľovanej za tepla (1 vozidlo), a to pre každý typ zmesi. Predpokladaný denný odber je 12ton. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ potrebuje zabezpečiť/ zachovať technické a kvalitatívne parametre predmetu zákazky, vzdialenosť výrobne/ obaľovacieho centra uchádzača od miesta určenia (vysprávky ciest), môže byť maximálne do 60,00 km/ do 90 minút (v súlade s bodom 9.2 TKP 6 https://www.ssc.sk/files/documents/technickepredpisy/ tkp/tkp_06_2017.pdf). Uvedená podmienka bude uplatnená pri určení dodávateľa konkrétneho typu bit. zmesi, a to v súlade s pravidlami objednávania uvedenými v časti B Opis predmetu zákazky, bod 3. Súťažných podkladov a v článku VIII Rámcovej zmluvy. Predmet zákazky musí spĺňať podmienky uvedené v TKP časť 6 - Hutnené asfaltové zmesi a KLAZ 1/2017, vydanými MDPT SR a podľa súvisiacich STN a EN (https://www.ssc.sk/sk/novinky/schvalene-klaz-1-2017-tkp-6-tkp-7.ssc). Opis predmetu zákazky (vrátane predpokladaných množstiev jednotlivých asfaltových zmesí), tvorí časť B Súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/ prevzatia predmetu zákazky, sú sídla úspešných uchádzačov.
Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania je kúpa tovaru, a to bitúmenovej zmesi obaľovanej za tepla. Dopravu tovaru na miesto určenia (vysprávky ciest) si zabezpečí verejný obstarávateľ vlastnými prostriedkami na vlastné náklady, a to na základe vlastných potrieb. Verejný obstarávateľ požaduje predmet zákazky v nasledovnom členení (označenie asfaltovej zmesi podľa STN EN 13108-1): - AC 8 O, II 50/70 - AC 11 O, II 50/70 - AC 16 L, II 50/70 Minimálne množstvo odobratého tovaru vlastnými prostriedkami v rámci jednotlivých čiastkových plnení (objednávok) je 6 ton bitúmenovej zmesi obaľovanej za tepla (1 vozidlo), a to pre každý typ zmesi. Predpokladaný denný odber je 12ton. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ potrebuje zabezpečiť/ zachovať technické a kvalitatívne parametre predmetu zákazky, vzdialenosť výrobne/ obaľovacieho centra uchádzača od miesta určenia (vysprávky ciest), môže byť maximálne do 60,00 km/ do 90 minút (v súlade s bodom 9.2 TKP 6 https://www.ssc.sk/files/documents/technickepredpisy/ tkp/tkp_06_2017.pdf). Uvedená podmienka bude uplatnená pri určení dodávateľa konkrétneho typu bit. zmesi, a to v súlade s pravidlami objednávania uvedenými v časti B Opis predmetu zákazky, bod 3. Súťažných podkladov a v článku VIII Rámcovej zmluvy. Predmet zákazky musí spĺňať podmienky uvedené v TKP časť 6 - Hutnené asfaltové zmesi a KLAZ 1/2017, vydanými MDPT SR a podľa súvisiacich STN a EN (https://www.ssc.sk/sk/novinky/schvalene-klaz-1-2017-tkp-6-tkp-7.ssc). Opis predmetu zákazky (vrátane predpokladaných množstiev jednotlivých asfaltových zmesí), tvorí časť B Súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2019/S 026-057384
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYRÁMCOVÁ ZMLUVA č. BBRSC/01350/2019 o dodaní tovaru:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2019-04-03T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 9 273,99
bez DPH
Informácie o subdodávkach

RÁMCOVÁ ZMLUVA č. BBRSC/01350/2019 o dodaní tovaru:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2019-04-03T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 13 207,65
bez DPH
Informácie o subdodávkach

RÁMCOVÁ ZMLUVA č. BBRSC/01350/2019 o dodaní tovaru:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2019-04-03T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 31 212,24
bez DPH
Informácie o subdodávkach

RÁMCOVÁ ZMLUVA č. BBRSC/01350/2019 o dodaní tovaru:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2019-04-03T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 21 907,55
bez DPH
Informácie o subdodávkach

RÁMCOVÁ ZMLUVA č. BBRSC/01350/2019 o dodaní tovaru:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2019-04-03T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 101 654,78
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Toto oznámenie sa zasiela na základe plnenia rámcovej dohody za 2. štvrťrok roku 2021 v celkovej hodnote 177 256,21 EUR bez DPH.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-27T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV