dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 7-0VO/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30844363
Pražská 29, 81263 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
Email: radka.polakova@reserves.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/422499
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
30210000-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Verejný obstarávateľ má zámer dobudovať svoju súčasnú technologickú a komunikačnú infraštruktúru pre aktuálne potreby, ktoré vyplývajú z implementácie nových SW programov do užívateľského prostredia Správy štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky (ďalej len SŠHR SR), a reflektujú na potrebu zvýšenia výkonnosti a bezpečnosti komunikačných modulov a sietí. Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia HW a jeho uvedenie do prevádzky, ako aj súvisiace technické zabezpečenie. Zákazka sa realizuje pre potreby vybudovania nového komplexného informačného systému pre riadenie a hodnotenie mimoriadnych udalostí v kompetencii SŠHR SR. Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Technologické zariadenia, ktoré sú predmetom tejto zákazky, budú inštalované a uvedené do prevádzky v priestoroch budovy nachádzajúcej sa v závode Kopaničiar na ulici Železničná 2, Čachtice, patriaceho do užívania Správy štátnych hmotných rezerv SR. V priestoroch budovy v Čachticiach je vyhradená samostatná miestnosť na účely zriadenia serverovne pre technologickú a komunikačnú infraštruktúru. V priestoroch budovy je zavedená už existujúca LAN sieť prepojená s centrálou SŠHR SR na Pražskej ulici 29 v Bratislave samostatnou MPLS VPN linkou. Cieľom tohto verejného obstarávania je uzatvoriť Zmluvu o dielo (ďalej len Zmluva) s úspešným uchádzačom, ktorý sa zmluvne zaviaže dodať a nainštalovať špecifikovanú technologickú a komunikačnú infraštruktúru v Čachticiach a zabezpečiť jej napojenie na existujúcu technologickú a komunikačnú infraštruktúru v Bratislave a jej následné servisné a licenčné zabezpečenie po dobu 36 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky je špecifikovaný v časti B súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 200 596,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48820000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Správa štátnych hmotných rezerv SR, Závod Kopaničiar, Železničná 2, 916 21 Čachtice
Opis obstarávania:
Verejný obstarávateľ má zámer dobudovať svoju súčasnú technologickú a komunikačnú infraštruktúru pre aktuálne potreby, ktoré vyplývajú z implementácie nových SW programov do užívateľského prostredia Správy štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky (ďalej len SŠHR SR), a reflektujú na potrebu zvýšenia výkonnosti a bezpečnosti komunikačných modulov a sietí. Predmetom zákazky je dodanie, inštalácia HW a jeho uvedenie do prevádzky, ako aj súvisiace technické zabezpečenie. Zákazka sa realizuje pre potreby vybudovania nového komplexného informačného systému pre riadenie a hodnotenie mimoriadnych udalostí v kompetencii SŠHR SR. Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Technologické zariadenia, ktoré sú predmetom tejto zákazky, budú inštalované a uvedené do prevádzky v priestoroch budovy nachádzajúcej sa v závode Kopaničiar na ulici Železničná 2, Čachtice, patriaceho do užívania Správy štátnych hmotných rezerv SR. V priestoroch budovy v Čachticiach je vyhradená samostatná miestnosť na účely zriadenia serverovne pre technologickú a komunikačnú infraštruktúru. V priestoroch budovy je zavedená už existujúca LAN sieť prepojená s centrálou SŠHR SR na Pražskej ulici 29 v Bratislave samostatnou MPLS VPN linkou. Cieľom tohto verejného obstarávania je uzatvoriť Zmluvu o dielo (ďalej len Zmluva) s úspešným uchádzačom, ktorý sa zmluvne zaviaže dodať a nainštalovať špecifikovanú technologickú a komunikačnú infraštruktúru v Čachticiach a zabezpečiť jej napojenie na existujúcu technologickú a komunikačnú infraštruktúru v Bratislave a jej následné servisné a licenčné zabezpečenie po dobu 36 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky je špecifikovaný v časti B súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
200 596,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 310031N778
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní"), ktoré preukazuje uchádzač/záujemca podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je možné nahradiť podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4,ods. 5, § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému VO a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. VO pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov účinného do 17.04.2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady, ktoré sa nepredkladajú: Záujemca/uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady: - výpis z registra trestov záujemcu/uchádzača, jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) a ods. 2 písm. a) zákona, - potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 1 písm. b) a ods. 2 písm. b) zákona, - potvrdenia miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 1 písm. c) a ods. 2 písm. c) zákona, - výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona týmito typmi dokladu. Upozornenie: Záujemca/uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, poskytne verejnému obstarávateľovi za účelom získania výpisu z registra trestov jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu nasledovné údaje: krstné meno, priezvisko, rodné priezvisko, rodné číslo. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením nasledovného vyjadrenia nie staršieho ako tri mesiace k lehote na predkladanie ponúk: kladného vyjadrenia banky, z ktorého musí vyplývať, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke, dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru, jeho účet v uvedenom období nebol predmetom exekúcie v období 3 rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania, resp. obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti / zriadenia účtu. Uchádzač predloží aj čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v jeho mene, v ktorom vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrej tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní. § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. a) - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona - minimálna požadovaná úroveň štandardov: zoznam dodaného tovaru (formulár č. 7 v súťažných podkladov) za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého resp. obdobného charakteru ako je predmet zákazky a to v oblasti dodania technologickej infraštruktúry, najmä v oblasti serverov, serverovej infraštruktúry a zriadenie prepojenia sieťových komunikačných zariadení s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v hodnote: za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v kumulatívnej hodnote 100 000 EUR bez DPH (slovom:stotisíc eur), pričom hodnota aspoň jednej zákazky musí byť minimálne 10 000, 00 EUR bez DPH (slovom: desaťtisíc eur). k § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 - Uchádzač predloží - certifikát systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 na zadávaný predmet zákazky k § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 - Uchádzač predloží - certifikátu systému environmentálneho manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 14001 na zadávaný predmet zákazky. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Na zabezpečenie zákazky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 5 000 EUR. Podrobnosti týkajúce sa zloženia zábezpeky sú uvedené v časti A. súťažných podkladov. Zmluva o dielo bude s úspešným uchádzačom uzavretá na dobu 3 mesiace.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-08-23T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-18T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejné obstarávanie bude realizované verejnou súťažou v súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Verený obstarávateľ zadáva zákazku prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (IS EVO) https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html pod názvom Nákup hardware pre potreby SŠHR SR. Postup záujemcu/ uchádzača je upravený v príručkách určených pre záujemcov/ uchádzačov: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. 3. Podmienkou pre účasť v zákazke Nákup hardware pre potreby SŠHR SR je registrácia do systému EVO. Prístup k súťažným podkladom nie je verejným obstarávateľom obmedzená. 4. V prípade potreby môžu záujemcovia/ uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e- mailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 5. V prípade, ak v mene podnikateľa sú oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo ponuku predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona o verejnom obstarávaní, vyžaduje sa v tejto nadlimitnej zákazke aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/ skupiny dodávateľov vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná. 6. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 5 000 EUR. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v časti A. súťažných podkladov. 7. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch v časti A. Pokyny pre uchádzačov. 8. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 33; § 34 zákona o verejnom obstarávaní Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 33; § 34 zákona o verejnom obstarávaní nahradené JED-om úspešný uchádzač alebo vyzvaný uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. 9.Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácie, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-22T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV