dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01/2020/SC
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národný ústav reumatických chorôb
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165271
Nábrežie I. Krasku 4, 92112 Piešťany

Slovensko
Kontaktná osoba: Národný ústav reumatických chorôb
Telefón: +421 337969112
Email: milos.gavac@nurch.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nurch.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 01/2020/SC
Hlavný kód CPV
33600000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka liekov pre biologickú liečbu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky a v časti B.2 Súťažných podkladov - Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
OPIS
Názov
Belimumab
Časť č.: Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
33600000-6

33652000-5

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národný ústav reumatických chorôb, Nábrežie I. Krasku č. 4, 921 12 Piešťany.
Opis obstarávania:
Predmetom časti č. 1 predmetu zákazky je dodávka liekov pre biologickú liečbu pacientov s účinnou látkou Belimumab na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, resp. do vyčerpania finančného limitu, ktorý má na tento účel verejný obstarávateľ k dispozícii a to podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky a v časti B.2 Súťažných podkladov - Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Abatacept
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
33600000-6

33652000-5

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národný ústav reumatických chorôb, Nábrežie I. Krasku č. 4, 921 12 Piešťany.
Opis obstarávania:
Predmetom časti č. 2 predmetu zákazky je dodávka liekov pre biologickú liečbu pacientov s účinnou látkou Abatacept na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, resp. do vyčerpania finančného limitu, ktorý má na tento účel verejný obstarávateľ k dispozícii a to podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky a v časti B.2 Súťažných podkladov - Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Infliximab
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
33600000-6

33652000-5

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národný ústav reumatických chorôb, Nábrežie I. Krasku č. 4, 921 12 Piešťany.
Opis obstarávania:
Predmetom časti č. 3 predmetu zákazky je dodávka liekov pre biologickú liečbu pacientov s účinnou látkou Infliximab na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, resp. do vyčerpania finančného limitu, ktorý má na tento účel verejný obstarávateľ k dispozícii a to podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky a v časti B.2 Súťažných podkladov - Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Tocilizumab
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
33600000-6

33652000-5

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národný ústav reumatických chorôb, Nábrežie I. Krasku č. 4, 921 12 Piešťany.
Opis obstarávania:
Predmetom časti č. 4 predmetu zákazky je dodávka liekov pre biologickú liečbu pacientov s účinnou látkou Tocilizumab na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, resp. do vyčerpania finančného limitu, ktorý má na tento účel verejný obstarávateľ k dispozícii a to podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky a v časti B.2 Súťažných podkladov - Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Rituximab (liek Mabthera)
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
33600000-6

33652000-5

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národný ústav reumatických chorôb, Nábrežie I. Krasku č. 4, 921 12 Piešťany.
Opis obstarávania:
Predmetom časti č. 5 predmetu zákazky je dodávka liekov pre biologickú liečbu - MABTHERA na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, resp. do vyčerpania finančného limitu, ktorý má na tento účel verejný obstarávateľ k dispozícii a to podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky, súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 187-449343
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Belimumab:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 34 467,24
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:Abatacept:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 29 778,10
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3:Infliximab:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 15 174,74
bez DPH
Informácie o subdodávkach

4:Tocilizumab:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 97 756,59
bez DPH
Informácie o subdodávkach

5:Rituximab (liek Mabthera):
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 56 915,94
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-26T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV