dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: AG_06_2020
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
AFINES GROUP j.s.a.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 51675315
Kvetná 1506/C, 90041 Rovinka

Slovensko
Kontaktná osoba: AFINES GROUP j.s.a.
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tenders.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.afinesgroup.com
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: AG_06_2020
Hlavný kód CPV
72260000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Zámerom obstarávateľa je vybudovať unikátne jadro ERP (celopodnikové plánovanie zdrojov) systému a vývojového prostredia určeného pre malé a stredné podniky. Cieľom je vytvoriť riešenie, ktoré sa bude vedieť dynamicky prispôsobovať potrebám podnikateľov, avšak bude cenovo dostupné v kategórii malých a stredných podnikov. Predmetom obstarávania je dodávka samotného jadra informačného systému spolu s vývojovým systémom umožňujúcim neustále zapracovanie požiadaviek a realizovanie technického upgrade systému. Obstarávateľ bude prevádzkovať systémy v cloude samostatne. Obstarávateľ bude po obstaraní jadra ERP ďalej rozvíjať systém podľa požiadaviek koncových užívateľov prostredníctvom interných alebo externých softvérových vývojárov. Dodávané riešenie nesmie byť obmedzené licenciami tretích strán a musí umožňovať používanie uzavretého kódu pre obstarávateľa a jeho zákazníkov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
okres Prievidza
Opis obstarávania:
Zámerom obstarávateľa je vybudovať unikátne jadro ERP (celopodnikové plánovanie zdrojov) systému a vývojového prostredia určeného pre malé a stredné podniky. Cieľom je vytvoriť riešenie, ktoré sa bude vedieť dynamicky prispôsobovať potrebám podnikateľov, avšak bude cenovo dostupné v kategórii malých a stredných podnikov. Predmetom obstarávania je dodávka samotného jadra informačného systému spolu s vývojovým systémom umožňujúcim neustále zapracovanie požiadaviek a realizovanie technického upgrade systému. Obstarávateľ bude prevádzkovať systémy v cloude samostatne. Obstarávateľ bude po obstaraní jadra ERP ďalej rozvíjať systém podľa požiadaviek koncových užívateľov prostredníctvom interných alebo externých softvérových vývojárov. Dodávané riešenie nesmie byť obmedzené licenciami tretích strán a musí umožňovať používanie uzavretého kódu pre obstarávateľa a jeho zákazníkov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Výzva Podpora rozvoja podnikania MSP v rámci Iniciatívy EK zameranej na transformáciu uhoľného regiónu Horná Nitra, kód OPII-MH/DP/2020/11.3-23 na predkladanie žiadostí o NFP.
Doplňujúce informácie
OP Integrovaná infraštruktúra 2014-2020

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 122-299598
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYERP systém pre malé a stredné podniky:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 231 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-23T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV