dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 7/2018
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Telefón: +421 220292247 Fax: +421 220297131
Email: simek.michal@zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 7/2018
Hlavný kód CPV
34946100-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru, ktorý tvoria konštrukčné prvky a ďalšie materiály pre spájanie a upevňovanie jednotlivých konštrukčných prvkov železničného zvršku v rámci železničnej trate, ktorú spravuje obstarávateľ pri výstavbe, modernizácii, rekonštrukcii, opravných a udržiavacích prácach bez ohľadu na rozchod koľaje a sústavu železničného zvršku. Predmet zákazky je rozdelený na dve (2) samostatné časti nasledovne: Časť 1 - Spojovací materiál Časť 2 - Konštrukčný materiál Bližší opis je uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 1
OPIS
Názov
Konštrukčný materiál
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
44532400-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Jednotlivé sklady obstarávateľa v rámci celého územia SR, uvedené v Kapitole B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov - Príloha č. 2 Rámcovej dohody.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky - Časti č. 2 je dodávka konštrukčných prvkov železničného zvršku používaných v rámci železničnej trate. Jednotlivé položky predmetu zákazky - Časti č. 2 sú uvedené v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 2. štvrťrok 2021 k Rámcovej dohode č. 3225/2018/5400/025 (pre Časť 2 - Konštrukčný materiál) v celkovej výške 128 752,00 ? bez DPH.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 138-316316
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY2:Konštrukčný materiál:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2018-07-09T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Oznámenie o výsledku verejného obstarávania k časti 2 predmetu zákazky - Konštrukčný materiál bolo zverejnené vo VVO č. 144/2018 dňa 23.07.2018 pod označením 10161 - VST. 2. Oznámenie o výsledku verejného obstarávania k časti 1 predmetu zákazky - Spojovací materiál, bolo zverejnené v úradnom vestníku EÚ dňa 22.03.2018 pod. zn. 2018/S 057-126825. 3. S účinnosťou od 28.06.2019 došlo k zmene obchodného mena obstarávateľa, nové obchodné meno obstarávateľa je Železnice Slovenskej republiky.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-27T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV