dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OZMU072021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30796482
Žellova 2, 82924 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Telefón: +421 903711533
Email: maria.sulekova@udzs-sk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.udzs-sk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/430229
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: OZMU072021
Hlavný kód CPV
72262000-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je: A.zhotoviť pre objednávateľa návrh, implementáciu a integráciu: a)centrálneho registra poistencov, b)registra zdravotníckych pracovníkov, c)registra poskytovateľov zdravotníckej starostlivosti, d)register úmrtí fyzických osôb alebo vyhlásení za mŕtveho B.poskytovať pre objednávateľa služby poskytované pri prevádzke diela: 1. služby systémovej a aplikačnej podpory, ktoré zahŕňajú: 1.1 paušálne služby technickej podpory (ďalej len paušálne služby), 1.2 služby na požiadavku, ktoré zahŕňajú: 1.2.1 služby technickej podpory na požiadavku (ďalej len technická podpora na požiadavku), 1.2.2 služby zmeny a rozvoja diela (ďalej len zmena a rozvoj diela) (ďalej spolu aj ako služby na požiadavku), 2.SW podpora.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 871 699,33
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

72212000-4

72263000-6

72265000-0

72268000-1

72254100-1

72316000-3

72317000-0

72318000-7

72319000-4

72600000-6

71241000-9

71242000-6

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou Žellova 2, 829 24 Bratislava.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je: A.zhotoviť pre objednávateľa návrh, implementáciu a integráciu: a)centrálneho registra poistencov, b)registra zdravotníckych pracovníkov, c)registra poskytovateľov zdravotníckej starostlivosti, d)register úmrtí fyzických osôb alebo vyhlásení za mŕtveho B.poskytovať pre objednávateľa služby poskytované pri prevádzke diela: 1. služby systémovej a aplikačnej podpory, ktoré zahŕňajú: 1.1 paušálne služby technickej podpory (ďalej len paušálne služby), 1.2 služby na požiadavku, ktoré zahŕňajú: 1.2.1 služby technickej podpory na požiadavku (ďalej len technická podpora na požiadavku), 1.2.2 služby zmeny a rozvoja diela (ďalej len zmena a rozvoj diela) (ďalej spolu aj ako služby na požiadavku), 2.SW podpora.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
84:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade ak navrhované ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky, alebo Sprostredkovateľsky orgán, Riadiaci orgán, alebo Úrad pre verejné obstarávanie neschváli proces verejného obstarávania.
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Predpokladaný počet uchádzačov: 999
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014-2020, prioritná os 7 Informačná spoločnosť.Kód Výzvy: OPII-2019/7/6-DOP , Kód ITMS 2014+ 311071Z744.
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 70 000,00 EUR. Podmienky zloženia a vrátenia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch zverejnené v profile verejného obstarávateľa.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný cin korupcie, trestný cin poškodzovania financných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný cin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem úcasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovna neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči danovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázatelného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podla osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. 1.2. Záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,, b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného danového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace,, d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,, e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávat tovar, uskutočnovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Doplňujúce údaje k tejto podmienke sú pre nedostatok znakov v tomto poli uvedené v súťažných podkladoch zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničenj banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre nedostatok znakov v tomto poli je minimálna úroveň štandardov uvedená v súťažnych podkladoch zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchadzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zakona, podľa § 34 ods. 1 písm. d) v spojitosti s § 35 opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadeni a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality, podľa § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponuk, podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktoré má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre nedostatok znakov v tomto poli je minimálna úroveň štandardov uvedená v súťažnych podkladoch zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú podrobne uvedené v Zmluve o dielo a poskytovaní služieb pre projekt Manažment údajov ÚDZS CRP, RZP, RPZS, RÚ v zmysle § 536 a § 269 ods. 2 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodny zákonník v znení neskorších predpisov a § 65 a § 76 zákona č. 185/2015 Z. z. Autorsky zákon v znení neskorších predpisov zverejnenej v profile verejného obstarávateľa.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-08-24T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-05-25T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vylúči záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 2. Verejný obstarávateľ nerozdeľuje predmet zákazky na časti. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky je uvedené v súťažnych podkladoch. 3.Verejný obstarávateľ realizuje túto zákazku prostredníctvom IS EVO. 4. V súlade s § 56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov na viac ako 10 pracovných dní. 5. Uzatvorená zmluva s úspešnym uchádzačom nadobúda platnosť dňom podpisu oprávnenymi zástupcami oboch zmluvnych strán a účinnosť deň nasledujúci po jej zverejnení v Centrálnom registri zmlúv po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania príslušnym orgánom (Riadiacim orgánom pre OPII 2014-2020, Úradom pre verejné obstarávanie). 6. Za účelom prípravy súťažných podkladov a stanovení PHZ verejný obstarávateľ uskutočnil prípravené trhové konzultácie. Zápisnica z prípravných trhových konzulztácii je zverejnená v profile verejného obstarávateľa. link: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/429685. Po určení PHZ verejný obstarávateľ zverejnil na svojom webovom sídle podrobný opis predmetu link: https://www.udzs-sk.sk/urad/projekty-opll/manazment-udajov-udzs-crp-rzp-rpzs-ru-nfp311070z744/opis-predmetu-zakazky.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-23T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV