dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 787/2021-1140
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národné lesnícke centrum (NLC)
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42001315
T.G.Masaryka 22, 96001 Zvolen

Slovensko
Kontaktná osoba: Národné lesnícke centrum (NLC)
Telefón: +421 911787030
Email: sidonia.dolniakova@nlcsk.org
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://web.nlcsk.org/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433216
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 787/2021-1140
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vytvorenie automatizovaných nástrojov a business služieb s cieľom zabezpečenia systematického zberu, tvorby, správy a publikácie geopriestorových údajov v správe Národného lesníckeho centra a údajov pre poskytovanie objektov evidencie Lesný pozemok, Jednotka priestorového rozdelenia lesa a Program starostlivosti o lesy. Kľúčovými biznis službami pre automatizáciu služieb geopriestorových údajov sú: tvorba geopriestorových údajov, konsolidácia geopriestorových údajov, poskytovanie geopriestorových údajov, správa a riadenie životného cyklu geopriestorových údajov. Predmet obstarávania predpokladá využívanie existujúcich aplikačných komponentov NLC - geodatabázy, ArcGIS desktop, ArcgGIS server, ktoré budú súčasťou novej funkcionality systému na tvorbu a spracovanie geopriestorových údajov, funkcionalít systému Lesníckeho GIS a integračných služieb geopriestorových údajov. Súčasťou projektu bude aj: vybudovanie prepojení na Centrálny údajový repozitár NLC. zostavenie a popísanie procesov pre systematický manažment geopriestorových údajov tak, aby sa dosahovala ich vysoká kvalita. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytovanie služieb podpory prevádzky na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela a služby rozvoja na obdobie 60 mesiacov v minimálnom rozsahu 500 človekodní a maximálnom rozsahu 1500 človekodní Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií je uvedené v časti D (Opis predmetu zákazky) súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 273 160,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sokolská 2, 960 01 Zvolen
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vytvorenie automatizovaných nástrojov a business služieb s cieľom zabezpečenia systematického zberu, tvorby, správy a publikácie geopriestorových údajov v správe Národného lesníckeho centra a údajov pre poskytovanie objektov evidencie Lesný pozemok, Jednotka priestorového rozdelenia lesa a Program starostlivosti o lesy. Kľúčovými biznis službami pre automatizáciu služieb geopriestorových údajov sú: tvorba geopriestorových údajov, konsolidácia geopriestorových údajov, poskytovanie geopriestorových údajov, správa a riadenie životného cyklu geopriestorových údajov. Predmet obstarávania predpokladá využívanie existujúcich aplikačných komponentov NLC - geodatabázy, ArcGIS desktop, ArcgGIS server, ktoré budú súčasťou novej funkcionality systému na tvorbu a spracovanie geopriestorových údajov, funkcionalít systému Lesníckeho GIS a integračných služieb geopriestorových údajov. Súčasťou projektu bude aj: vybudovanie prepojení na Centrálny údajový repozitár NLC. zostavenie a popísanie procesov pre systematický manažment geopriestorových údajov tak, aby sa dosahovala ich vysoká kvalita. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytovanie služieb podpory prevádzky na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela a služby rozvoja na obdobie 60 mesiacov v minimálnom rozsahu 500 človekodní a maximálnom rozsahu 1500 človekodní Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií je uvedené v časti D (Opis predmetu zákazky) súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
1 273 160,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
72:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z fondov EÚ, okrem ceny podpory a rozvoja diela, ktoré bude financované z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. ITMS 2014+: NFP311070Y984 Názov operačného programu: OPII - Operačný program Integrovaná infraštruktúra Názov projektu: Manažment údajov lesných pozemkov NLC
Doplňujúce informácie:
Povinnosťou úspešného uchádzača je strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytovanými službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP (https://crz.gov.sk/zmluva/5386456/), a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania služieb, alebo iných postupov, odstúpiť od zmluvy bez akýchkoľvek sankcií a zmluva s úspešným uchádzačom stráca platnosť od počiatku bez akéhokoľvek nároku na odškodnenie zmluvných strán.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ZoVO). Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZoVO preukazuje dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 ZoVO. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa ZoVO nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 ZoVO. Uchádzač v zmysle § 39 ZoVO, môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (bližšie informácie v bode 37 súťažných podkladov) Podrobnejší opis podmienok účasti je uvedený v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-07T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
A) Vyžaduje.sa zloženie zábezpeky v hodnote 35 000,- ? (slovom tridsaťpäťtisíc eur). Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. B) Verejný obstarávateľ podľa § 32 ods. 3 ZoVO si overuje údaje týkajúce sa podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 ZoVO cez informačné systémy verejnej správy podľa osobitného predpisu - portál oversi.gov.sk. V súčasnosti má prístup k dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) a e) ZoVO. .Ostatné doklady uchádzač predloží v ponuke. C) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo možnosti zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa § 57 ZoVO a ak ponuky budú neregulárne alebo inak neprijateľné. D) Ponuky musia byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR. E) Uchádzači nemajú právo na úhradu nákladov spojených so spracovaním ponúk a s účasťou v tomto verejnom obstarávaní. F) Verejný obstarávateľ vylúčia z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. G) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej "RPVS") a nie je zapísaný v RPVS alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS, nie sú zapísaní v RPVS. H) Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž, ak sa táto podmienka uvedie v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. I) Predmetné obstarávanie sa netýka zeleného obstarávania, obstarávania inovácií ani obstarávania zameraného na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-23T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV