dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
SE-VO-2021/003822
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2, 81272 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Telefón: +421 250944576
Email: ovo@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.minv.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: SE-VO-2021/003822
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je prenájom kancelárskych cca. 100 ks mobilných kontajnerov a elektrocentrál pre potreby Ministerstva vnútra Slovenskej republiky v rámci plnenia protiepidemiologických opatrení podľa II. stupňa Alert systému pre prijímanie protiepidemiologických opatrení na vnútorných a vonkajších hraniciach Slovenskej republiky prijatého uznesením Vlády SR č. 386/2021. Kontajnery a elektrocentrály budú umiestnené na bývalých hraničných priechodoch na vnútorných hraniciach s Rakúskou republikou, Maďarskom, Poľskou republikou a Českou republikou. Súčasťou predmetu zákazky je: - doprava (vrátane vyskladnenia, vykládky, nakládky, a pod.), - pravidelný servis a obsluha elektrocentrál bez dodania PHM/PHL, - sprevádzkovanie - prepojenie kontajnerov a elektrocentrál pracovníkom s elektrotechnickou kvalifikáciou.
Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
Hodnota (Uveďte celkovú hodnotu obstarávania. Informácie o jednotlivých zákazkách uveďte v oddiele V): 2 478 876,00
bez DPH
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Priame rokovacie konanie
Podmienka použitia priameho rokovacieho konania: zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením
Odôvodnenie: Na území SR trvá mimoriadna situácia a mimoriadne udalosť - pandémia COVID-19. Túto verejný obstarávateľ nespôsobil a nemohol ju predvídať. Počas trvania mimoriadnej situácie boli uznesením Vlády SR 386/2021 dňa 30.6.2021 s účinnosťou od 5.7.2021 prijaté preventívne protiepidemiologické opatrenia v podobe zavedenia II. stupňa Alert systému pre prijímanie protiepidemiologických opatrení na vnútorných a vonkajších hraniciach Slovenskej republiky. Predmet zákazky je nevyhnutnou časťou materiálno-technického zabezpečenia plnenia uvedených opatrení II. stupňa Alert systému. Verejný obstarávateľ nemohol potrebu obstarania predmetu zákazky žiadnym spôsobom predvídať. Nakoľko opatrenia II. stupňa Alert systému, pre účely plnenia ktorých je predmet zákazky určený, sú už zavedené, nemožno vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň uskutočniť verejnú súťaž. Potreba predmetu zákazky je okamžitá.
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
ZADANIE ZÁKAZKY
Predpokladaný dátum uzatvorenia zmluvy
2021-07-28T00:00:00
Názov a adresa hospodárskeho subjektu
Zadajte, koľkokrát sa použije časť V.2.3: 3
ALGECO, s.r.o. - organizačná zložka
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35940212
Seredská 247/4012 , 91705 Trnava - Modranka

Slovensko
Kontaktná osoba: Array

MOBILBOX SK s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 51258862
Mlynské Nivy 73/a , 82105 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Array

Construction Services s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 43928595
Na Kracinách 2 , 90033 Marianka

Slovensko
Kontaktná osoba: Array

Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 478 876,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ vyzval na rokovanie o predmete zákazky celkovo 9 hospodársky subjektov. V lehote na potvrdenie záujmu o rokovanie stanovenej na 13.7.2021 o 15:00 prejavili záujem o rokovanie tri hospodárske subjekty identifikované v bode V.2.3) tohto oznámenia. V dňoch 14. a 15.7.2021 prebehli rokovania s tromi hospodárskymi subjektmi identifikovanými v bode V.2.3) tohto oznámenia. Na podklade rokovaní boli všetky tri subjekty vyzvané na predloženie finálnych cenových ponúk. Finálne cenové ponuky predložili spoločnosti Algeco, Construction services a MOBILBOX SK. Ponuka spoločnosti Algeco spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa. Ponuka spoločnosti MOBILBOX SK obsahuje určité podmienky, ktoré úplne nekorešpondujú s požiadavkami verejného obstarávateľa, napr. požiadavku na zálohovú platbu vo výške 1 000 000 eur. Ponuka spoločnosti Construction services s.r.o. nie je koncipovaná na celý predmet zákazky v rozsahu rámca 100 kompletov, ale iba na 30 kompletov. Tzn., že nepokrýva potreby verejného obstarávateľa. Z ekonomického hľadiska z pohľadu ceny je najlepšou cenová ponuka spoločnosti Algeco. Ceny za prenájom jedného kompletu na mesiac vrátane obsluhy sú nasledovné: Algeco - 3 957,40 eur bez DPH Construction services - 5 430 eur bez DPH MOBILBOX SK - 7 800 eur bez DPH. Z pohľadu celkovej ceny vychádza cenová ponuka spoločnosti Algeco tiež najlepšie: Algeco - 2 478 876 eur bez DPH MOBILBOX SK - 5 017 002 eur bez DPH Construction services (pre účely porovnania prepočítaná na 100 ks, keďže spoločnosť predložila ponuku len na 30 kompletov) - 3 558 169 eur bez DPH Zákazka bola zadaná postupom priameho rokovacieho konania podľa § 81 písm. c) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Zákazka na dodanie tovaru sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti (pandémie COVID-19) nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením. Predmet zákazky je určený na materiálno-technické zabezpečenie plnenia protiepidemiologických opatrení zavedených podľa II. stupňa Alert systému pre prijímanie protiepidemiologických opatrení na vnútorných a vonkajších hraniciach Slovenskej republiky prijatého uznesením Vlády SR č. 386/2021 dňa 30.6.2021 s účinnosťou od 5.7.2021. Z uvedeného je zrejmé s prihliadnutím na zákonom stanovené lehoty a procesy v štandardných postupoch zadávania zákaziek nie je vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň možné uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením. Zákazka sa zadáva len na dobu nevyhnutnú, t. j. iba do vysúťaženia predmetu zákazky štandardným postupom zadávania zákaziek, verejnou súťažou. Rámcová dohoda bude uzavretá so spoločnosťou ALGECO, s.r.o. - organizačná zložka.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-27T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV