dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 17795
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská agentúra životného prostredia
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00626031
Tajovského 28, 97590 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská agentúra životného prostredia
Telefón: +421 484374120 Fax: +421 484230409
Email: obstaravanie@sazp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sazp.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: GR/ 025163/2018
Hlavný kód CPV
92100000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je tvorba filmov, rozhlasových diskusií, zvukových upútaviek a poskytnutie iných profesionálnych produkčných služieb. Podrobnejšie informácie sú uvedené v časti B. a E. súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
92110000-5

92111200-4

92112000-9

92211000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Konkrétne miesta plnenia sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, resp. iné miesta v Slovenskej republike určené verejným obstarávateľom v objednávke.
Opis obstarávania:
Výsledkom verejnej súťaže bude rámcová dohoda o poskytovaní služieb uzatvorená podľa § 83 ZVO a § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení, medzi úspešným uchádzačom a verejným obstarávateľom. Predmet zákazky bude objednávaný a dodávaný priebežne na základe objednávok. Množstvo, druh, rozsah objednaných služieb bude určený v čiastkových objednávkach, ktoré budú mať písomnú formu a budú v nich špecifikované všetky podrobnosti poskytovania požadovaných služieb v súlade s informáciami uvedenými v časti B. a E. súťažných podkladov. Zmluva bude účinná odo dňa nasledujúceho po dni jej zverejnenia v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky do uplynutia 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, resp. do vyčerpania maximálnej ceny, ktorú má verejný obstarávateľ k dispozícií na financovanie predmetu zákazky, t.j. 410.766 EUR bez DPH. Poskytovateľ nie je povinný vyčerpať maximálnu cenu. Skutočná celková cena bude určená počtom skutočne poskytnutých služieb počas doby plnenia zmluvy a jej jednotkových cien, pričom neprekročí maximálnu cenu.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: výzva OPKZP-P01/P02-2017-NP3
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude 100 % financovaný z nenávratného finančného príspevku Ministerstvom životného prostredia, pričom 85% finančných prostriedkov bude poskytnutých z operačného programu Kvalita životného prostredia pre projekt s názvom Zlepšovanie informovanosti a poskytovanie poradenstva v oblasti zlepšovania kvality životného prostredia na Slovensku.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 238-543903
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V priebehu postupu verejného obstarávania sa zmenili okolnosti, za ktorých sa verejné obstarávanie vyhlásilo, pre ktoré nemožno od Verejného obstarávateľa požadovať, aby vo Verejnej súťaži na obstaranie predmetu zákazky pokračoval. Verejný obstarávateľ v priebehu Verejnej súťaže identifikoval potrebu vykonania významných zmien v opise predmetu zákazky. Zmenu vyvolali objektívne skutočnosti brániace riadnemu dokončeniu verejného obstarávania, ktoré Verejný obstarávateľ nemohol pri vyhlásení verejného obstarávania predvídať, t. j. ku ktorým došlo v priebehu verejného obstarávania z objektívnych príčin, nezavinených Verejným obstarávateľom, a to do tej miery, že od Verejného obstarávateľa nemožno očakávať, aby v zadávaní zákazky pokračoval. Verejný obstarávateľ po zmene špecifikácie predmetu zákazky bezodkladne vyhlási nové verejné obstarávanie. 2. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií, a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Revízne postupy sú definované v zákone č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-05-28T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV