dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 06290/2019/VO
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Bratislavský samosprávny kraj
Telefón: +421 248264213
Email: veronika.vaclavikova@region-bsk.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 06290/2019/VO
Hlavný kód CPV
45214220-8
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Rekonštrukcia a investičná podpora COVP Ivanka pri Dunaji
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: SOŠ Ivanka pri Dunaji, SNP 30, Ivanka pri Dunaji, pracovisko Zálesie s parc. č. 914/2, 914/6, 914/7, 914/8, 914/9, 914/10, 914/11, 914/12, 914/13, 914/14, 914/15, 914/16, 914/19, 914/20, 914/21
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky sú stavebné práce na objektoch alokovaného pracoviska Spojenej školy Ivanka pri Dunaji, SNP 30, Ivanka pri Dunaji, Zálesie, v rozsahu prác a dodávok podľa projektových dokumentácií (ďalej tiež ako PD) a zmluvných podmienok. Stavebné práce zahŕňajú Rekonštrukciu a modernizáciu objektov vnútorného areálu pracoviska Zálesie, Rekonštrukciu a modernizáciu objektov odborného vyučovania pracoviska Zálesie. Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedený v technickej správe (TS) projektovej dokumentácie v stupni realizačného projektu z 02/2019. V opise predmetu zákazky sú uvedené vybrané časti z TS. Pracovisko sa nachádza na pozemkoch parc. č. 914/2, 914/6, 914/7, 914/8, 914/9, 914/10, 914/11, 914/12, 914/13, 914/14, 914/15, 914/16, 914/19, 914/20, 914/21 v katastrálnom území Ivanka pri Dunaji.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 20
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 302021J206
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 06290/2019/VO
Časť č.: 1
Názov: Rekonštrukcia a investičná podpora COVP Ivanka pri Dunaji
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2020-10-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 2 802 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-01T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45214220-8
Dodatočné kódy CPV
45214220-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: SOŠ Ivanka pri Dunaji, SNP 30, Ivanka pri Dunaji, pracovisko Zálesie s parc. č. 914/2, 914/6, 914/7, 914/8, 914/9, 914/10, 914/11, 914/12, 914/13, 914/14, 914/15, 914/16, 914/19, 914/20, 914/21
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na objektoch alokovaného pracoviska Spojenej školy Ivanka pri Dunaji, SNP 30, Ivanka pri Dunaji, Zálesie, v rozsahu prác a dodávok podľa projektových dokumentácií (ďalej tiež ako PD) a zmluvných podmienok.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 20
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 2 835 821,45
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom Dodatku č. 1 k Zmluve je: - Úprava časového harmonogramu realizácie diela stavebných prác, ktoré sú nevyhnutné pre zhotovenie diela, nakoľko sa podľa pôvodného harmonogramu nedajú vykonať' montážne práce z dôvodu ročného obdobia, počasia. Potreba zmeny harmonogramu vyplynula z okolností, ktoré nebolo možné predvídať v čase uzatvorenia Zmluvy. - Úprava doplňujúcich stavebných prác, ktoré sú nevyhnutné pre zhotovenie diela a nie sú zahrnuté do pôvodnej Zmluvy. - Úprava stavebných prác, potreba vykonania ktorých vyplynula z okolností, ktoré objednávateľ ako verejný obstarávateľ nemohol pri vynaložení náležitej starostlivosti predvídať. - Úprava stavebných prác a technologických postupov, ktoré sú svojimi prvkami, kvalitou a vlastnosťami vzájomne nahraditeľnými (zameniteľnými) z hľadiska technického prevedenia a ostatných kvalitatívnych, materiálno technických vlastností, a to bez vplyvu na výslednú cenu diela. - Dojednanie vo veci fyzického stráženia staveniska.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 2 802 000,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 2 835 821,45
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV