dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MK-4962/2021-440
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165182
Námestie SNP 33, 81331 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Telefón: +421 220482555
Email: jana.petrovicova@culture.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.culture.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432106
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MK-4962/2021-440
Hlavný kód CPV
64210000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmet zákazky: Využívanie a poskytovanie siete WAN založenej na technológií MPLS je rozdelený na dve samostatné časti: Časť 1: Využívanie a poskytovanie siete WAN založenej na technológií MPLS Časť 2: Poskytovanie služby IP telefónia
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 11 361 225,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Využívanie a poskytovanie siete WAN založenej na technológií MPLS
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
64211000-8

64211100-9

64211200-0

72720000-3

72700000-7

72318000-7

72710000-0

72400000-4

72511000-0

72315100-7

50312310-1

71316000-6

64200000-8

64212100-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo kultúry SR, Nám. SNP č.33, 813 31 Bratislava a sídla organizácií a ich útvarov v jeho v zriaďovateľskej pôsobnosti so sídlom v rámci celého územia Slovenska podrobne uvedené v SP.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky pre časť 1 je poskytovanie a prevádzkovanie telekomunikačných a komunikačných služieb siete WAN (ďalej len Služba), ktoré pozostáva zo zriadenia, aktivácie a prevádzky Virtuálnej privátnej dátovej komunikačnej siete WAN tak, ako to je bližšie definované v časti Dátová konektivita - prenájom a prevádzka prvkov siete WAN v SP Príloha č.1 Opis predmetu zákazky, v tom: a)zriadenie, prevádzkovanie a správa komunikačnej siete WAN s koncovými bodmi umiestnenými v pracoviskách objednávateľa a organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti, b)zriadenie, aktivácia a prevádzkovanie aktívnych prvkov LAN sietí v jednotlivých koncových bodoch komunikačnej siete WAN, c)poskytovanie elektronických komunikačných služieb prostredníctvom WAN siete spočívajúcich v zabezpečovaní dátových prenosov medzi jednotlivými koncovými bodmi WAN siete v súlade s pravidlami určenými objednávateľom, zabezpečovaní prístupu do siete Internet v súlade s pravidlami určenými objednávateľom a zabezpečení dátového prepojenia so sieťou GOVNET v stanovených prestupových bodoch WAN siete (v súlade s pravidlami stanovenými správcom siete GOVNET), d)zabezpečenie prevádzkovej podpory WAN siete, e)činnosti na vyžiadanie spočívajúce v zriadení alebo zmene konfigurácie uzla WAN v sieti MPLS. Predmet zákazky je podrobne špecifikovaný v SP Prílohe č.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
9 283 670,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Zmluva bude uzatvorená na obdobie 48 mesiacov v predpokladanej hodnote:4 641 835,00 ? bez DPH, s možnosťou využitia opcie a predĺženia platnosti zmluvy o ďalších 48 mesiacov s predpokladanou hodnotou: 4 641 835,00 ? bez DPH (PHZ + opcia) 9 283 670 ? bez DPH.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Poskytovanie služby IP telefónia
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
64210000-1

64211100-9

64211200-0

72720000-3

72700000-7

72318000-7

72710000-0

72400000-4

72511000-0

72315100-7

50312310-1

64200000-8

64212100-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo kultúry SR, Nám. SNP č.33, 813 31 Bratislava a sídla organizácií a ich útvarov v jeho v zriaďovateľskej pôsobnosti so sídlom v rámci celého územia Slovenska podrobne uvedené v SP.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky pre časť 2 je poskytovanie a prevádzkovanie telekomunikačných a komunikačných služieb siete WAN (ďalej len Služba), ktoré pozostáva so zabezpečením služieb IP telefónie (VoIP) tak, ako to je bližšie definované v časti Dátová konektivita - prenájom a prevádzka prvkov siete WAN v SP Príloha č.1 Opis predmetu zákazky, v tom: vytvorenie virtuálnej infraštruktúry pre hlasovú službu (virtuálnej IPT ústredne), vrátane vytvorenia hlasovej VPN prostredníctvom Voice over IP (VoIP), správy virtuálnej pobočkovej ústredne a prenosovej infraštruktúry potrebnej pre pripojenie virtuálnej IPT ústredne do WAN pri zachovaní SLA; a)prenájom IP telefónnych prístrojov vrátane kapacity na SoftSwitch-i; b)Poskytovanie IPT služby v kategórií: -IPT služba s bežným VoIP telefónom -IPT služba s manažérskym VoIP telefónom -IPT služba s audio konferenčným VoIP zariadením c)Volanie prostredníctvom IPT do iných sietí, d)prenos existujúceho číselníka (číselných množín); e)zabezpečenie pripojenia do verejnej telefónnej siete (VTS) požadovaný počet je 150 súbežných hovorov do VTS s možnosťou navýšenia v prípade potreby; f)diaľkový dohľad nad IPT zariadeniami a bezprostredne súvisiacimi komponentami (virtuálna ústredňa, prenosová infraštruktúra prepájajúca virtuálnu ústredňu a WAN, IPT zariadenie); g)servisná podpora (SLA) pre IPT zariadenia prenajaté od poskytovateľa, h)prevádzka a údržba IPT zariadení prenajatých od poskytovateľa, i)prevádzka a správa kvality služby IPT v sieti WAN a LAN pre správne fungovanie hlasovej služby; j)možnosť správy určených identifikačných údajov používateľov využívajúcich IPT službu (na úrovni správcov/editorov s možnosťou pridelenia časti VoIP liniek príslušných jednému alebo viacerým koncovým bodom WAN siete); k)management zmien na IPT zariadeniach a súvisiacich komponentoch (virtuálna ústredňa, prenosová infraštruktúra prepájajúca virtuálnu ústredňu a WAN, IPT zariadenie); l)reporting a správa Volacieho plánu, DID (Direct Inward Dialing) pridelených čísel; Predmet zákazky je podrobne špecifikovaný v prílohe č.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 077 548,80:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Zmluva bude uzatvorená na obdobie 48 mesiacov v predpokladanej hodnote: 1 038 774,40? bez DPH, s možnosťou využitia opcie a predĺženia platnosti zmluvy o ďalších 48 mesiacov s predpokladanou hodnotou: 1 038 774,40 ? bez DPH (PHZ + opcia) 2 077 548,80 ? bez DPH.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Bližšie informácie sú uvedené v SP - Pokyny na vypracovanie ponuky.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákona VO"), spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona VO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov). 2.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom využiť zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ustanovení zákona o VO. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 3.Uchádzač, ktorý preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO spôsobom podľa § 32 ods. 2 ZVO, nemusí predkladať doklady: podľa § 32 ods. 2 písm. b) zákona o VO podľa § 32 ods. 2 písm. c) zákona o VO podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). 4.Podľa § 32 ods.3 zákona o VO verejný obstarávateľ uvádza, že nemá oprávnenia získavať údaje: podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO výpis z registra trestov nie starším ako tri mesiace, podľa § 32 ods. 2 písm. d) zákona o VO - potvrdenie príslušného súdu nie starším ako tri mesiace. 5. Ak sú doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vystavované v elektronickej podobe uchádzač ich predloží v elektronickej podobe. Ak sa doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vydávajú len v listinnej podobe uchádzač ich naskenuje do formátu pdf. a podpíše pomocou kvalifikovaného elektronického podpisu (KEP). 6. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, v ktorom bude uvedené: - názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesta podnikania, - názov a stručný opis predmetu plnenia vrátane informácií nevyhnutných na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti, -zmluvnú cenu v euro bez DPH alebo inej mene za dodávku predmetu plnenia, -obdobie plnenia jednotlivých zmlúv, - meno, funkcia, tel. č., e-mail a podpis kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné overiť tieto údaje, Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu, ktorej dodanie presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. dodanie začalo pred tromi rokmi, alebo nebola skončená do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako rozhodné obdobie), uchádzač uvedie v zozname zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť dodávky, ktorá bola realizovaná v rozhodnom období. V prípade, ak poskytovanie služieb realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, dodaný ním samotným. Ak uchádzač predloží doklady alebo dokumenty, v ktorých sú údaje vyjadrené v inej mene ako v eurách, verejný obstarávateľ požaduje prepočet týchto údajov na hodnotu v eurách. Na prepočet uchádzač použije priemerný ročný kurz inej meny za príslušný kalendárny rok zverejnený Európskou centrálnou bankou. Za rok 2021 použije uchádzač na prepočet kurz inej meny zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. V prípade, ak platný kurz danej meny nestanovuje Európska centrálna banka, uchádzač vykoná prepočet podľa platného kurzu Národnej banky Slovenska v deň uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa bodu III.1.3 Technická a odborná spôsobilosť oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania za všetkých členov skupiny spoločne. 3.2 Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO: Preukazuje sa zoznamom dodania za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač zoznamom poskytnutých služieb preukázal realizáciu zákaziek/projektov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzač preukáže splnenie nasledujúcich podmienok účasti: Pre časť č. 1: minimálne 1 služby, predmetom plnenia ktorej bolo poskytovanie komunikačnej služby v rámci VPN siete s viac ako 30 uzlami Pre časť č. 2: minimálne 1 služby, predmetom plnenia ktorej bolo realizovanie a prevádzkovanie hlasových služieb prostredníctvom IP telefónie prepojením minimálne 8 rôznych geograficky oddelených lokalít; 3.2 Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO: Pre časť 1 zákazky: (dátová konektivita): a) expert č. 1 - architekt dátovej konektivity - min. 4 ročná odborná prax v oblasti návrhu architektúry, implementácie a riešení dátovej konektivity využívajúcej MPLS technológiu (túto skutočnosť preukáže uchádzač profesijným životopisom experta/referenčný list - min. 3 praktické skúsenosti s realizovaním a prevádzkovaním riešení dátovej konektivity využívajúcej MPLS technológiu (túto skutočnosť preukáže uchádzač zoznamom praktických skúseností experta), - platný certifikát/ doklad o vykonaní certifikačnej skúšky Cisco Certified Network Professional Routing and Switching, alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný akreditovanou autoritou (v prípade, že sa jedná o certifikát, ktorý sa vydáva iba v elektronickej podobe, uchádzač uvedie v profesijnom životopise experta odkaz na stránku certifikačnej autority, ktorá vydala tento certifikát, kde je možné si túto skutočnosť overiť); túto požiadavku uchádzač preukáže platným certifikátom/ dokladom o vykonaní certifikačnej skúšky; b) expert č. 2 bezpečnostný expert - min. 4 ročná odborná prax v oblasti nasadenia a prevádzky bezpečnostných sieťových zariadení, napr. firewall alebo iné (túto skutočnosť preukáže uchádzač profesijným životopisom experta), - min. 2 praktické skúsenosti s realizáciou projektov implementácie bezpečnosti riešení telekomunikačnej infraštruktúry (túto skutočnosť preukáže uchádzač zoznamom praktických skúseností experta), - platný certifikát/ doklad o vykonaní certifikačnej skúšky Cisco Certified Network Professional Security, alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný akreditovanou autoritou (v prípade, že sa jedná o certifikát, ktorý sa vydáva iba v elektronickej podobe, uchádzač uvedie v profesijnom životopise experta odkaz na stránku certifikačnej autority, ktorá vydala tento certifikát, kde je možné si túto skutočnosť overiť) túto požiadavku uchádzač preukáže platným certifikátom/ dokladom o vykonaní certifikačnej skúšky; Pre časť 2 zákazky (IP telefónia): c) expert č. 3 expert pre IP telefóniu - min. 4 ročná odborná prax v oblasti realizácie a prevádzkovania hlasových služieb prostredníctvom IP telefónie (túto skutočnosť preukáže uchádzač profesijným životopisom experta), - min. 3 praktické skúsenosti s realizáciou projektov implementácie, konfigurácie a prevádzky hlasových služieb prostredníctvom IP telefónie Ostatné podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v prílohe Podmienky účasti.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 194-469146
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-07-08T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 6
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejné obstarávanie bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/432106 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. 3. Verejný obstarávateľ umožňuje vykonať obhliadky miesta dodania predmetu zákazky. Záujemca verejnému obstarávateľovi v lehote najneskôr do 15 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania oznámi lokality o ktorých obhliadku má záujem a identifikáciu osôb, ktorá sa obhliadky zúčastnia (meno, priezvisko, ČOP, kontaktné telefónne číslo, kontaktný e-mail). Jednotlivé obhliadky budú organizované len v pracovných dňoch v čase od 09:00 hod. do 15:00 hod. Presný termín a čas obhliadky bude určený na základe žiadosti záujemcu doručenej prostredníctvom IS EVO a bude každému záujemcovi oznámený najneskôr jeden pracovný deň vopred s údajmi o kontaktnej osobe a informáciami k účasti na obhliadke. Záujemca môže žiadosť o obhliadku zaslať prostredníctvom Všeobecnej žiadosti v ZÓNE ZÁUJEMCU/UCHÁDZAČA cez položku menu Komunikácia Podané žiadosti. Podrobnejšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch. 4. Podmienky a požiadavky predmetného verejného obstarávania vychádzajú z potrieb Ministerstva kultúry SR, ale sú v nich zohľadnené aj výsledky a závery prípravných trhových konzultácií, ktoré predchádzali vyhláseniu tohto verejného obstarávania, ktoré sú verejne dostupné v Informačnom systéme Elektronického verejného obstarávania na portáli Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/428300 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa§ 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. 6.Doručením ponuky uchádzač súhlasí s tým, že verejný obstarávateľ má právo predĺžiť viazanosť ponúk o 1 mesiac odo dňa uplynutia pôvodnej lehoty, a to najviac 3 krát bez potreby vypýtať si súhlasné stanovisko uchádzača. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-05-28T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV