dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 11/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36570460
Komenského 50, 04248 Košice-Sever

Slovensko
Kontaktná osoba: Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 557924619
Email: martina.rinkova@vodarne.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vodarne.eu
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432324
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Vodárenstvo, § 9 ods. 4
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 11/2021
Hlavný kód CPV
09134100-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je nákup (dodanie) motorovej nafty podľa STN EN 590 + A1 vhodnej na celoročné použitie ako palivo pre osobné motorové vozidlá, nákladné motorové vozidlá a pracovné stroje vrátane všetkých súvisiacich služieb - dopravy na miesto dodania cisternami, prečerpania do zásobnej nádrže obstarávateľa a kontroly fyzikálnych vlastností stáčaného tovaru prostredníctvom meracích prístrojov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 646 530,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: VVS, a.s., Vodárenská 18/A, 040 01 Košice
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je nákup (dodanie) motorovej nafty v predpokladanom množstve 702 750,00 litrov (predpokladané množstvo na obdobie 30 mesiacov).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
646 530,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
30:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Kritérium na vyhodnotenie ponúk je výška zľavy v % na liter motorovej nafty z priemernej týždennej ceny motorovej nafty zverejnenej na internetovej stránke Štatistického úradu Slovenskej republiky. Termín plnenia predmetu zákazky: od účinnosti Rámcovej dohody, t.j. od 1.9.2021.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1. júla 2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. Výpis z registra trestov právnickej osoby vydá Generálna prokuratúra Slovenskej republiky na základe písomnej žiadosti, b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže obstarávateľ preukázať, h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže obstarávateľ preukázať. Ostatné informácie týkajúce sa osobného postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch (https://josephine.proebiz.com/sk).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce informácie a dokumenty, ktorými preukáže finančné a ekonomické postavenie: 1.podľa § 33 ods. 1 písm. d): prehľad o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň pre túto podmienku účasti: Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti: vo výške minimálne 646 530,- Eur spolu za posledné tri hospodárske roky. Uchádzač preukazuje splnenie uvedenej podmienky účasti predložením kópie výkazov ziskov a strát, alebo predložením kópie výkazu o príjmoch a výdavkoch, alebo prehlásením o tom, že v registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk) je možné dohľadať tento údaj, resp. iným ekvivalentným dokladom. Ostatné informácie týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch (https://josephine.proebiz.com/sk).
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce informácie a dokumenty, ktorými preukáže technickú a odbornú spôsobilosť: 1.podľa § 34 ods. 1 písm. a): Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 ZVO - predložením certifikátov alebo potvrdení, vydaných orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň pre podmienky účasti: k bodu 1: Uchádzač musí predložiť za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania zoznam predchádzajúcich plnení obsahujúci aspoň 1 plnenie na rovnaký predmet zákazky (dodanie motorovej nafty), alebo viaceré plnenia v súhrnnom objeme minimálne: 646 530,- Eur bez DPH. Uchádzač predloží zoznam dodávok, ktorý musí obsahovať: identifikáciu dodávateľa a odberateľa, kontaktnú osobu odberateľa, stručný opis predmetu dodávky, zmluvnú cenu dodávky v Eur bez DPH a lehoty dodania. Týmto nie je dotknuté ustanovenie § 40 ods. 5 písm. a) ZVO: Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) alebo písm. b), je obstarávateľ povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú. k bodu 2: Pre účely splnenia tejto podmienky uchádzač predloží: -Vyhlásenie o zhode, resp. certifikátu doklad preukazujúci, že dodaná Motorová nafta spĺňa technické vlastnosti v zmysle STN EN 590 + A1:2018 a platných právnych predpisov (napr. inšpekčný certifikát, prípadne iný obdobný doklad) -Technický/bezpečnostný list -Kartu bezpečnostných údajov pre UN 1202 MOTOROVÁ NAFTA podľa Nariadenia EP a Rady (ES) č.1907/2006 -Obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom členskom štátne EÚ preukazujúci požadovanú skutočnosť. Ostatné informácie týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti sú uvedené v súťažných podkladoch (https://josephine.proebiz.com/sk).
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 ZVO pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku vo výške 10 000 Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. (https://josephine.proebiz.com/sk).
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obstarávateľa. Platobné podmienky sú uvedené v Rámcovej dohode, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ponuku môže predložiť aj skupina dodávateľov, ktorá pred podpisom zmluvy s obstarávateľom zabezpečí vytvorenie právnej formy tak, aby účastníci zodpovedali spoločne a nerozdielne za záväzky voči objednávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. V zmluve o združení (resp. v obdobnom právnom dokumente) budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti a kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky (napr. vyjadrením podielu, presným vymedzením činností, ...).
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. (https://josephine.proebiz.com/sk).
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-06-30T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2022-06-29T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7 ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Elektronickými platbami obstarávateľ rozumie bankový prevod cez internetbanking. 3. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Z tohto dôvodu obstarávateľ súťažné podklady neodosiela. 4. Obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi obstarávateľom a záujemcami resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 5. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-05-28T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV