dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: UTVO-1551/2018
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trnava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313114
Trhová 3, 91771 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trnava
Telefón: +421 333236343
Email: miroslav.lalik@trnava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trnava.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: UTVO-1551/2018
Hlavný kód CPV
75112100-5
Druh zákazky
OPIS
Názov
Plán udržateľnej mobility krajského mesta Trnava a jeho funkčného územia
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
75110000-0

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Trnava, Hlavná 1, 917 71, Poštová adresa Mestský úrad v Trnave, trhová 3, 917 71 Trnava.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmet zákazky pozostáva z funkčných celkov: Plán udržateľnej mobility (PUM), Plánu dopravnej obslužnosti (ďalej len PDO), Strategické environmentálne hodnotenie (ďalej len SEA), Plán implementácie a monitoringu Plánu udržateľnej mobility. Presnejšie bol predmet zákazky špecifikovaný v súťažných podkladoch
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v intervale
Dátum začatia: 2019-07-04T00:00:00Dátum ukončenia: 2021-07-04T00:00:00
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROPPOI-SC121-2016-9.
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2019/S 130-319772
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: PUMM 1059/2019
Časť č.:
Názov: AFEG
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2019-07-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 608 900,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-28T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
75112100-5
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Trnava, Hlavná 1, 917 71, Poštová adresa Mestský úrad v Trnave, Trhová 3, 917 71 Trnava.
Opis obstarávania:
Predmet zákazky pozostáva z funkčných celkov: Plán udržateľnej mobility (PUM), Plánu dopravnej obslužnosti (ďalej len PDO), Strategické environmentálne hodnotenie (ďalej len SEA), Plán implementácie a monitoringu Plánu udržateľnej mobility. Presnejšie bol predmet zákazky špecifikovaný v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 2019-07-04T00:00:00Dátum ukončenia: 2021-12-31T00:00:00
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 608 900,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Z dôvodu mimoriadnych opatrení zavedených v súvislosti so šírením nebezpečnej choroby COVID-19, ktoré spomalili, skomplikovali, prípadne zastavili procesy na takmer všetkých inštitúciách týchto republík. Vzhľadom na uvedené sa zmluvné strany dohodli na predĺžení termínu. Vzhľadom na skutočnosť, že pôvodný vedúci člen združenia AFEG, spoločnosť AF-CITYPLAN s.r.o., sa od 01.01.2020 zlúčila so spoločnosťou AF-Consult Czech Republic s.r.o.. Novým vedúcim združenia sa tak stala spoločnosť AFRY CZ, s.r.o., ktorá prevzala všetky zmluvné záväzky pôvodného Vedúceho združenia - spoločnosti AF-CITYPLAN s.r.o..
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 608 900,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 608 900,00
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV