dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 07694/2020/ODDVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Banskobystrický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37828100
Nám. SNP 23, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Banskobystrický samosprávny kraj
Telefón: +421 484325644
Email: lubos.hlacik@bbsk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 07694/2020/ODDVO
Hlavný kód CPV
48000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je dodanie komplexného informačného systému (vrátane služieb) na pasportizáciu nehnuteľného majetku Banskobystrického samosprávneho kraja, jeho jednotnú evidenciu, správu, údržbu, vrátane energetického modulu. Ide o komplexný, vzájomne plne prepojený informačný systém, umožňujúci spĺňať funkcie riadenia a kontroly primárnych činností Verejného obstarávateľa a musí zabezpečiť prehľad o majetku úradu a majetku daného do správy či prenájmu úradom BBSK a umožniť získať rýchle, presné a použiteľné informácie potrebné pre všetky typy činností vykonávaných na majetku BBSK. (Informácie pre spracovanie účtovníctva, pre manažérske a kontrolné rozhodovanie a efektívnu správu a údržbu majetku). Podrobný opis predmetu zákazky tvorí časť B Súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72320000-4

72322000-8

72261000-2

80000000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa.
Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania je dodanie komplexného informačného systému (vrátane služieb) na pasportizáciu nehnuteľného majetku Banskobystrického samosprávneho kraja, jeho jednotnú evidenciu, správu, údržbu, vrátane energetického modulu. Ide o komplexný, vzájomne plne prepojený informačný systém, umožňujúci spĺňať funkcie riadenia a kontroly primárnych činností Verejného obstarávateľa a musí zabezpečiť prehľad o majetku úradu a majetku daného do správy či prenájmu úradom BBSK a umožniť získať rýchle, presné a použiteľné informácie potrebné pre všetky typy činností vykonávaných na majetku BBSK. (Informácie pre spracovanie účtovníctva, pre manažérske a kontrolné rozhodovanie a efektívnu správu a údržbu majetku). Podrobný opis predmetu zákazky tvorí časť B Súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Verejný obstarávateľ si 60 kalendárnych dní pred uplynutím platnosti Zmluvy o dielo a poskytovaní služieb (60 mesiacov), vyhradzuje právo uplatniť opciu v trvaní 1 rok (12 mesiacov) na služby Podpory produktívnej prevádzky SLA/KIS a služby Prevádzky, a to za rovnakých podmienok, aké sú uvedené v Zmluve o dielo a poskytovaní služieb. Verejný obstarávateľ si 60 kalendárnych dní pred uplynutím platnosti Zmluvy o dielo a poskytovaní služieb predĺženej prvou 1 ročnou opciou, vyhradzuje právo uplatniť druhú opciu v trvaní 1 rok (12 mesiacov) na služby Podpory produktívnej prevádzky SLA/KIS a služby Prevádzky, a to za rovnakých podmienok, aké sú uvedené v Zmluve o dielo a poskytovaní služieb. Verejný obstarávateľ si 60 kalendárnych dní pred uplynutím platnosti Zmluvy o dielo a poskytovaní služieb predĺženej druhou 1 ročnou opciou, vyhradzuje právo uplatniť druhú opciu v trvaní 1 rok (12 mesiacov) na služby Podpory produktívnej prevádzky SLA/KIS a služby Prevádzky, a to za rovnakých podmienok, aké sú uvedené v Zmluve o dielo a poskytovaní služieb služieb. Uplatnením uvedených opcií sa zároveň predlžuje platnosť Zmluvy o dielo a poskytovaní služieb. Pravidlá súvisiace s opciou sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov Návrh zmluvy o dielo a poskytovaní služieb.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Prioritná os: 1 Posilnené inštitucionálne kapacity a efektívna VS, Špecifický cieľ: 1.1 Skvalitnené systémy a optimalizované procesy VS, Kód výzvy: OP EVS DOP-POSC1.1-2019-1, Názov projektu: Inteligentný kraj, kvalitnejší život, Kód projektu: 314011Z673
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 238-587616
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYZmluva o dielo a poskytovaní služieb č. 1202/2021/OVP:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-07-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 7
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 6
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 7
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 336 638,33
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-28T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV