dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NCZI_RISEZ_US
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národné centrum zdravotníckych informácií
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165387
Lazaretská 26, 81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Národné centrum zdravotníckych informácií
Telefón: +421 908467265
Email: tender@pactumpark.eu
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433416
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NCZI_RISEZ_US
Hlavný kód CPV
72212100-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Národný projekt Rozšírenie portfólia služieb a inovácia služieb elektronického zdravotníctva (ďalej iba RISEZ) je v plnej kompetencii NCZI. Projekt je určený všetkým aktérom v procesoch elektronického zdravotníctva v SR označenom ako ezdravie. Cieľom implementácie RISEZ je rozšíriť a doplniť elektronické služby, doplniť nové komponenty a minimalizovať problematické oblasti pri používaní elektronických služieb systému ezdravie v sektore zdravotníctva. RISEZ doplní nástroje a služby pre bezpečnejšiu a efektívnejšiu zdravotnú starostlivosť poskytovanú motivovaným a do procesu hlbšie zapojeným občanom a pacientom. Dôraz bude kladený aj na lepšie využívanie ľudských zdrojov v procese poskytovania ZS a znižovanie administratívnej záťaže ZPr. Predmetom Projektu je zber štruktúrovaných údajov o poskytnutej ZS a súvisiacich výkonoch ZS od PZS, zníženie administratívnej záťaže zdravotníckych pracovníkov, zapojenie občana do procesu edukácie, prevencie, diagnostiky a liečby zabezpečené otvorenie systému implementáciou nových služieb a API. Výsledkom projektu bude vytvorenie nových služieb pre občanov a podnikateľov ako aj zlepšenie údajovej bázy systému eZdravie, zavedením elektronických služieb, ktoré prispievajú k riešeniu životných situácií pre občanov a podnikateľov. Projekt prispeje k zvýšeniu kvality, štandardu a dostupnosti elektronických služieb a riešeniu životných situácií pre občanov a podnikateľov, kde pre oblasť eVyšetrenie to bude pre pacienta znamenať, že nemusí už so sebou nosiť papierovú zdravotnú dokumentáciu, ak je odoslaný k špecialistovi, môže si skontrolovať údaje vo svojej zdravotnej knižke zapísané z vyšetrenia, a pre oblasť eVykazovanie to bude znamenať zjednodušenie a odbúranie administratívnej záťaže v oblasti štatistických výkazov pre lekárov, čo lekárom umožní dôkladne vyšetriť viac pacientov v rámci pracovného dňa. Projektom bude vytvorený bezpečný kanál pre zasielanie údajov o zdravotnej dokumentácií pacienta do zdravotných poisťovní. Ďalším prínosom projektu bude otvorenie systému eZdravie (NZIS) pre rozširovanie platformy mZdravie, čo predstavuje otvorenie systému pre tretie strany pomocou využitia rozhrania API a príslušných štandardov a vytvorenie predpokladov pre využitie nových, inovatívnych služieb, nových mobilných aplikácií alebo nových front-endových aplikácií. Podrobnejšie informácie sú uvedené v časti v časti B.1 - Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a v časti B.3 Obchodné podmienky (t. j. Zmluva o dielo na dodávku informačného systému/ Zmluva o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému).
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 20 394 362,50
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48100000-9

48170000-0

48180000-3

48211000-0

48614000-5

48810000-9

48814200-9

72212180-4

72267100-0

72261000-2

72267000-4

48000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národné centrum zdravotníckych informácií Lazaretská 26 811 09 Bratislava
Opis obstarávania:
Národný projekt Rozšírenie portfólia služieb a inovácia služieb elektronického zdravotníctva (ďalej iba RISEZ) je v plnej kompetencii NCZI. Projekt je určený všetkým aktérom v procesoch elektronického zdravotníctva v SR označenom ako ezdravie. Cieľom implementácie RISEZ je rozšíriť a doplniť elektronické služby, doplniť nové komponenty a minimalizovať problematické oblasti pri používaní elektronických služieb systému ezdravie v sektore zdravotníctva. RISEZ doplní nástroje a služby pre bezpečnejšiu a efektívnejšiu zdravotnú starostlivosť poskytovanú motivovaným a do procesu hlbšie zapojeným občanom a pacientom. Dôraz bude kladený aj na lepšie využívanie ľudských zdrojov v procese poskytovania ZS a znižovanie administratívnej záťaže ZPr. Predmetom Projektu je zber štruktúrovaných údajov o poskytnutej ZS a súvisiacich výkonoch ZS od PZS, zníženie administratívnej záťaže zdravotníckych pracovníkov, zapojenie občana do procesu edukácie, prevencie, diagnostiky a liečby zabezpečené otvorenie systému implementáciou nových služieb a API. Výsledkom projektu bude vytvorenie nových služieb pre občanov a podnikateľov ako aj zlepšenie údajovej bázy systému eZdravie, zavedením elektronických služieb, ktoré prispievajú k riešeniu životných situácií pre občanov a podnikateľov. Projekt prispeje k zvýšeniu kvality, štandardu a dostupnosti elektronických služieb a riešeniu životných situácií pre občanov a podnikateľov, kde pre oblasť eVyšetrenie to bude pre pacienta znamenať, že nemusí už so sebou nosiť papierovú zdravotnú dokumentáciu, ak je odoslaný k špecialistovi, môže si skontrolovať údaje vo svojej zdravotnej knižke zapísané z vyšetrenia, a pre oblasť eVykazovanie to bude znamenať zjednodušenie a odbúranie administratívnej záťaže v oblasti štatistických výkazov pre lekárov, čo lekárom umožní dôkladne vyšetriť viac pacientov v rámci pracovného dňa. Projektom bude vytvorený bezpečný kanál pre zasielanie údajov o zdravotnej dokumentácií pacienta do zdravotných poisťovní. Ďalším prínosom projektu bude otvorenie systému eZdravie (NZIS) pre rozširovanie platformy mZdravie, čo predstavuje otvorenie systému pre tretie strany pomocou využitia rozhrania API a príslušných štandardov a vytvorenie predpokladov pre využitie nových, inovatívnych služieb, nových mobilných aplikácií alebo nových front-endových aplikácií. Podrobnejšie informácie sú uvedené v časti v časti B.1 - Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a v časti B.3 Obchodné podmienky (t. j. Zmluva o dielo na dodávku informačného systému/ Zmluva o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
20 394 362,50:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
140:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Opcia na podporné služby (SLA): 60 mesiacov v zmysle bodu 5.2 súťažných podkladov. Podmienky uplatnenia opcie sú uvedené v bode 27.3. ZMLUVY O PODPORE PREVÁDZKY, ÚDRŽBE A ROZVOJI INFORMAČNÉHO SYSTÉMU (o ďalších 60 mesiacov)
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Integrovaná infraštruktúra
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších právnych predpisov. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, 4, 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 1.2.Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 1.3.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Verejný obstarávateľ umožňuje vyplniť iba globálny údaj. 1.4.V súlade s § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. V súvislosti s uvedeným verejný obstarávateľ uvádza, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy uchádzači nie sú povinní predložiť nasledovné doklady: -výpis z registra trestov záujemcu/uchádzača, jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) a ods. 2 písm. a) zákona, -potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 1 písm. b) a ods. 2 písm. b) zákona, -potvrdenia miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 1 písm. c) a ods. 2 písm. c) zákona, 1.5.výpis z Obchodného registra SR alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona týmito typmi dokladu. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 1.6.Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke a zároveň preukáže, že u nich neexistujú dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 1.7.Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.8.Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
1. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 2. Poskytnutie súčinnosti je uvedené v bode 36 súťažných podkladov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-06T13:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-07-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Elektronická aukcia sa nepoužije. 2. Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE a využitím všetkých jeho funkcionalít. Záujemca predkladá ponuku elektronicky v IS JOSEPHINE. Podrobné informácie o IS JOSEPHINE určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://josephine.proebiz.com/sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. 3) Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle §48 ZVO. 4) Doručovanie podaní-v IS JOSEPHINE sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. 5) Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. 6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného člena skupiny dodávateľov, ktorý bude oprávnený na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov týkajúcich sa ponuky, ktorú táto skupina dodávateľov predloží do verejného obstarávania a účasti tejto skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 7. Zábezpeka sa vyžaduje 500 000,00 EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Nejedná sa o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, jedná sa o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača aj vtedy, ak nastanú skutočnosti podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO. 10. V zmysle § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 11. Termín poskytnutia predmetu zákazky je určený na najviac 140 mesiacov (20 mesiacov realizácia diela maximálne však do 30.06.2023, 60 mesiacov podporné služby, 60 mesiacov podporné služby opcia), pričom lehota na dodanie diela plynie odo dňa účinnosti zmluvy v mieste plnenia podľa určenia verejného obstarávateľa
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-28T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV