dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 41/22/40/2021 - R21041477
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44570783
Satinského I.7770/1, 81108 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a.s.
Telefón: +421 232616005
Email: jana.pintova@nsmas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.nsmas.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 41/22/40/2021 - R21041477
Hlavný kód CPV
45215100-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú udržiavacie práce a stavebné úpravy na 2.NP a 6.NP v budove na Cintorínskej ul. 3A v Bratislave. Cieľom je zmena využitia uvedených podlaží z administratívnych priestorov na zdravotnícke priestory. Podlažia získajú nové dispozično-funkčné riešenie, ktoré bude pozostávať z ambulancií s príslušnými prípravovňami, čakárňami a hygienickým zázemím pre pacientov a zamestnancov.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Stavebné úpravy 2NP a 6NP budovy Cintorínska 3A
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Cintorínska 3A, 811 08 Bratislava, Slovensko
Opis obstarávania
Dielo bude realizované podľa projektovej dokumentácie spracovanej projektovou kanceláriu STONEHENGE s.r.o., Bartoňova 2, 811 03 Bratislava. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v projektovej dokumentácií a výkaze výmer. Projektová dokumentácia a výkaz výmer sú dostupné elektronicky vo formáte PDF a Excel. Budova má 8 podlaží 1.PP garáže, 1.NP ako služby, 2.NP kancelárske priestory, 3.NP, 4.NP, 5.NP zdravotnícke ambulancie, 6.NP, 7.NP kancelárske priestory. Predmetom zákazky sú udržiavacie práce a stavebné úpravy na 2.NP a 6.NP v budove na Cintorínskej ul. 3A v Bratislave. Cieľom je zmena využitia uvedených podlaží z administratívnych priestorov na zdravotnícke priestory. Podlažia získajú nové dispozično-funkčné riešenie, ktoré bude pozostávať z ambulancií s príslušnými prípravovňami, čakárňami a hygienickým zázemím pre pacientov a zamestnancov. Budú realizované nové SDK podhľady, priečky a podlaha. Navrhované stavebné úpravy nemajú vplyv na statiku nosných konštrukcií. Členenie stavby na stavené objekty: SO 01 Búracie práce SO 02 Konštrukcie, nové úpravy SO 03 Elektroinštalácie SO 04 Zdravotechnika SO 05 Vzduchotechnika, chladenie a vykurovanie SO 06 EPS, HPS SO 07 Slaboprúd Hlavný inžinier projektu Ing. Igor Taraba. Uchádzač vypracuje časový harmonogram diela. Pri spracovaní projektu bol dodržaný výnos Ministerstva zdravotníctva SR č.09812/2008-OL z 10.9.2008 Vestník čiastka 32-51 o minimálnych požiadavkách na personálne zabezpečenie a materiálno technické vybavenie jednotlivých druhov zdravotníckych zariadení. Taktiež je dodržiavaná vyhláška 532 Ministerstva životného prostredia SR z 8.7.2002 ktorou sa ustanovujú podrobnosti o všeobecných technických požiadavkách na výstavbu a na stavby užívané osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: NSM-3-293/2021
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 546 186,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 535 753,23
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Link na zverejnenú zmluvu: https://www.crz.gov.sk/zmluva/5905071/
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-31T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV