dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 21398/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313271
Československej armády 26, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Banská Bystrica
Telefón: +421 484330340
Email: dusan.tury@banskabystrica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.banskabystrica.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 21398/2021
Hlavný kód CPV
71320000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je: 1 vypracovanie svetelno-technickej štúdie v nasledujúcom rozsahu: -Pasportizácia celej sústavy verejného osvetlenia mesta, -Kategorizácia tried osvetlenia v zmysle TNI CEN/TR 13201, -Meranie hrúbky vybraných vzorových typových oceľových stožiarov ultrazvukom, posúdenie stavu stožiarov a návrh opatrení, -Spracovanie návrhov modernizácie na základe výsledkov pasportizácie sústavy verejného osvetlenia mesta, 2. vypracovanie projektovej dokumentácie pre realizáciu (DRS) autorizovaným stavebným inžinierom vrátane položkovitého rozpočtu a výkazu výmer (súčasťou dokumentácie musia byť vyjadrenia dotknutých správcov inžinierskych sietí, v prípade potreby). 3. zabezpečenie všetkých potrebných vyjadrení a povolení v rozsahu podkladov potrebných pre stavebné konanie DRS a podanie žiadosti pre vydanie stavebného povolenia pre optimalizáciu RVO 4. vykonať odborný autorský dohľad
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mestský úrad Banská Bystrica
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vypracovanie : 1. svetelno-technickej štúdie a projektovej dokumentácie rekonštrukcie verejného osvetlenia v správe a majetku Mesta Banská Bystrica v nasledujúcom rozsahu: 1.1 Pasportizácia celej sústavy verejného osvetlenia mesta Objednávateľ dodá: Pasportizáciu vrátane geodetického zamerania - presné geografické údaje o sústave verejného osvetlenia - GIS v elektronickej verzii, geodetické zameranie sústavy verejného osvetlenia v 3. triede presnosti, výstupný formát *.DGN, súradnicový systém S-JTSK, posúdenie stavu rozvádzačov verejného osvetlenia (RVO) z hľadiska BOZP a nutnosti opráv alebo výmeny. 1.2. Kategorizácie tried osvetlenia v zmysle TNI CEN/TR 13201 - Svetlo-technický výpočet navrhovanej sústavy, overenie splnenia parametrov požadovaných normami na osvetlenie pozemných komunikácií pre existujúcu geometriu usporiadania stožiarov sústavy. 1.3. Meranie hrúbky vybraných vzorových typových oceľových stožiarov ultrazvukom, posúdenie stavu stožiarov a návrh opatrení. Kategorizácia stožiarov podľa veku, opotrebenia a stavu. Určenie lokalít s havarijným stavom stožiarov (po dobe životnosti a stenčenie hrúbky steny stožiara v mieste votknutia). 1.4. Spracovanie návrhov modernizácie na základe výsledkov pasportizácie sústavy verejného osvetlenia mesta - Špecifikácia navrhovaného stavu rozdelená do stavebných objektov s popisom prác. Štruktúra svetelno-technickej štúdie a ďalšie: podrobne uvedené v súťažných podkladoch. 2. Vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby (DRS) samostane pre Projekt zmeny klímy, samostatne pre jednotlivé mestské časti a samostatne projektovú dokumentáciu pre stavebné povolenie pre optimalizáciu počtu rozvádzačov verejného osvetlenia (RVO) na území mesta Banská Bystrica autorizovaným stavebným inžinierom vrátane položkovitého rozpočtu a výkazu výmer (súčasťou dokumentácie musia byť vyjadrenia dotknutých správcov inžinierskych sietí, v prípade potreby, ktoré zhotoviteľ vopred prerokuje s dotknutými orgánmi a organizáciami). Cena musí zahŕňať aj výkon autorského dozoru. Štruktúra projektovej dokumentácie a ďalšie: podrobne uvedené v súťažných podkladoch 3. Zabezpečenie všetkých potrebných vyjadrení a povolení v rozsahu podkladov potrebných pre stavebné konanie DRS a podanie žiadosti pre vydanie stavebného povolenia pre optimalizáciu RVO: Zhotoviteľ dodá na účely vypracovania DRS a PD pre SP kladné vyjadrenia dotknutých orgánov a správcov sietí, ako aj vyjadrenia dotknutých podnikov o existencii trás podzemných vedení alebo nadzemných vedení, rádiových trás v mieste stavby a o možnosti rušenia rádiového prenosu potrebných pre podanie žiadosti o vydanie stavebného povolenia. Po obdržaní všetkých kladných vyjadrení dotknutých orgánov, správcov sietí a dotknutých podnikov podá žiadosť o vydanie stavebného povolenia na určený stavebný úrad. 4. Odborný autorský dohľad v rozsahu prílohy č. 4 Sadzobníka UNIKA 2021. V rozpise bude uvedený maximálny počet stoosemdesiat (180) hodín a hodinová zúčtovacia sadzba. Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonávať OAD odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi stavby: Rekonštrukcia verejného osvetlenia v majetku Mesta Banská Bystrica (ďalej v texte len stavba) a počas realizácie predmetnej stavby až do doby, kedy objednávateľ na základe písomného odovzdávacieho a preberacieho protokolu prevezme stavbu od zhotoviteľa stavby, bez vád a nedorobkov. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť ďalšie podrobnosti ohľadne opisu obstarávania. Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-09T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 68 021,40
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 42 375,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-31T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV