dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 102/OEaS/2021-100128
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42355818
Továrenská 7 Array, 82855 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb
Telefón: +421 257881352
Email: ludovit.blazy@teleoff.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434005
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
79342410-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb elektronickej aukcie vo formáte SMRA vo výberovom konaní na pridelenie frekvencií z frekvenčného pásma 3,6 GHz, ktoré sú určené na poskytovanie celoplošných verejných elektronických komunikačných služieb. Predmetom zákazky je vykonanie odborných a technických činností v rámci prípravnej, školiacej a realizačnej fázy aukcie podľa podmienok a požiadaviek stanovených verejným obstarávateľom.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 108 333,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa: § 32 ods. 1) písm. e), t. j., že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a § 32 ods. 1) písm. f), t. j., že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač alebo záujemca so sídlom na území SR nie je povinný v prípade preukazovania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) zákona výpisom z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpisom zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, tieto doklady predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: A) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a). Uvedenú podmienku účasti preukazuje uchádzač predložením zoznamu dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia podľa § 12 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. B) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g). Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad A) Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať minimálne dve ukončené dodávky služieb elektronickej aukcie na pridelenie frekvencií formou Simultaneous Multiple Round Ascending (SMRA). Minimálne jedna dodávka v predloženom zozname musí byť v hodnote aspoň 100.000,-EUR (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania). Verejný obstarávateľ v záujme zaistenia primeranej úrovne hospodárskej súťaže určil dlhšiu dobu za ktorú uznáva referencie, ako je doba podľa odseku § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO vzhľadom na skutočnosť, že frekvencie sú obmedzeným zdrojom a ich aukcie pripravujú a realizujú národní regulátori elektronických komunikačných sietí a služieb podľa potrieb využívania frekvenčného spektra, nie však na pravidelnej báze. Ad B) Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač uviedol menovité zloženie minimálne 3- člennej pracovnej skupiny, z ktorej jeden člen bude uchádzačom určený ako vedúci pracovnej skupiny zodpovedný za komunikáciu s verejným obstarávateľom. Každý člen pracovnej skupiny musí mať ukončené vysokoškolské vzdelanie a najmenej jeden z členov pracovnej skupiny musí mať skúsenosti s poskytovaním služieb súvisiacich s prípravou a realizáciou elektronickej aukcie vo formáte SMRA, ktorej predmetom boli/sú frekvencie v posledných piatich rokoch od vyhlásenia verejného obstarávania a zároveň aspoň dvaja z členov tímu musia mať skúsenosti s poskytovaním služieb súvisiacich s prípravou a realizáciou elektronickej aukcie komodít (aj odlišných od frekvencií) v posledných troch rokoch od vyhlásenia verejného obstarávania. Uchádzač uvedené požiadavky verejného obstarávateľa preukáže predložením nasledovných dokladov za každého člena skupiny: a)profesijného životopisu s minimálnym obsahom: meno a priezvisko člena skupiny, najvyššie dosiahnuté vzdelanie člena skupiny, súčasná pracovná pozícia člena skupiny, prehľad profesijnej praxe člena skupiny vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania, vlastnoručný podpis člena skupiny; b)v prípade, ak záujemca nie je súčasným zamestnávateľom príslušného člena skupiny, predložením písomnej zmluvy uzavretej medzi uchádzačom a členom skupiny o využití odborných kapacít člena skupiny pri plnení zmluvy uchádzačom, v prípade ak sa uchádzač stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní; c)predložením overenej kópie dokladu o dosiahnutom vzdelaní za každého člena pracovnej skupiny.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-17T12:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-01T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-17T12:15:00
Miesto: Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb, Továrenská 7, Bratislava, Slovenská republika
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a zároveň umožní účasť na otváraní ponúk online, prostredníctvom systému ERANET.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-02T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV