dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: LL/1/21
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Lietavská Lúčka
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00648981
Cementárska 3, 01311 Lietavská Lúčka

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Lietavská Lúčka
Telefón: +421 415688112 Fax: +421 415688112
Email: obec@lietavskalucka.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.lietavskalucka.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432826
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: LL/1/21
Hlavný kód CPV
90500000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených so zberom, prepravou a zneškodnením/zhodnocovaním komunálnych odpadov/vytriedených zložiek komunálnych odpadov, drobných stavebných odpadov a separovaného zberu v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov na území obcí Lietavská Lúčka, Rosina, Višňové, Podhorie, Lietava, Porúbka, Lietavská Svinná - Babkov. Podrobnejšie v súťažných podkladoch.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 471 706,69
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Lietavská Lúčka, Rosina, Višňové, Podhorie, Lietava, Porúbka, Lietavská Svinná - Babkov.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených so zberom, prepravou a zneškodnením/zhodnocovaním komunálnych odpadov/vytriedených zložiek komunálnych odpadov, drobných stavebných odpadov a separovaného zberu v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov na území obcí Lietavská Lúčka, Rosina, Višňové, Podhorie, Lietava, Porúbka, Lietavská Svinná - Babkov. Podrobnejšie v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 471 706,69:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
60:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 30.000,00 EUR. Bližšie v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajce sa osobného postavenia podľa 32 ods. 1 ZVO. Hospodrsky subjekt preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa 32 ods. 1 psm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO: - zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, alebo - predložením dokladov podľa 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO, vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED). Úrad pre verejnú obstarávanie zverejnil manuál s vysvetlením k vypĺňaniu JEDu: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajcúich sa osobného postavenia sa uchádzačom odporúča postupovať v súlade s upozornením úradu pre verejné obstarávanie. Zmeny súvisiace so zoznamom hospodárskych subjektov, uverejneným na https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskychsubjektochvedeneuradom/ informacie-k-zoznamu-hospodarskych-subjektov-2ff.html , ktorým VO dáva hospodárskym subjektom do pozornosti úpravu podmienok pre zápis do zoznamu hospodárskych subjektov, vyplývajúcu zo zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, ktorý nadobudol účinnosť dňa 18. 4. 2016. Nevyžaduje sa, aby hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní preukazoval splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa 32 ods. 1 psm. g) a h) ZVO, dôkazné bremeno dôkazu, že hospodársky subjekt nespĺňa tieto podmienky účasti, je na verejnom obstarávateľovi. Podľa 32 ods. 7 ZVO je podmienka účasti týkajca sa osobného postavenia podľa ods. 1 písm. b) a c) splnená, ak uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa 32 ods. 2 psm. b) a c) ZVO. Verejný obstarávateľ podľa 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydaný príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarvateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením 38 ods. 1 psm. a) ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Požadované ekonomické a finančné postavenie uchádzač preukáže nasledovne: - podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o VO, - podľa § 33 ods. 1 písm. b) zákona o VO, - podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o VO. Podrobne - viď súťažné podklady.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Viď súťažné podklady.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Požadovanú technickú a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže nasledovne: - podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona o VO - podľa §34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 zákona o VO - podľa § 34 ods. 1 písm. f) zákona o VO - podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o VO v nadväznosti na § 36 zákona o VO - podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o VO. Podrobne - viď súťažné podklady.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Viď súťažné podklady.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
V prípade rámcových dohôd ? odôvodnenie trvania presahujúceho štyri roky: Rámcová dohoda stanovuje predpokladané množstvá; do prípravy bolo zapojených celkom 7 verejných obstarávateľov, čo predstavuje komplikovaný proces; trvanie presahujúce štyri roky s dôrazom na efektivitu verejných zdrojov, rozsiahlu prípravu a ľudské kapacity je nevyhnutné. Podmienky účasti sú primerané, nastavenie zákazky nebráni korektnej hospodárskej súťaži.
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-07-30T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Vzhľadom na technické špecifikácie a charakter zákazky sa nejedná o zelené VO, inovatívne partnerstvo, inovácie alebo obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Zákazka sa nedelí na časti, jedná sa o vecne a logicky nedeliteľný predmet zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponúk budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. V súlade s § 38 ZVO ods. 1 písm. d) sa stanovuje uchádzačom podmienka podľa §40 ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania, ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávanís iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. V súlade s § 56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní. Zmluvné podmienky sú súčasťou súťažných podkladov, dôrazne odporúčame záujemcom venovať ich zneniu pozornosť.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-24T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV