dnes je 13.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 8
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2, 81272 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Telefón: +421 250944425
Email: martina.galabova@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.minv.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: OVO2-2017/000-558
Hlavný kód CPV
18141000-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Nákup bežných ochranných úracovných rukavíc - časť 1 Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky pracovných kombinovaných rukavíc odolných proti oderu spĺňajúcich technické požiadavky uvedené v tejto časti súťažných podkladov na obdobie 48 mesiacov, respektíve do vyčerpania finančného limitu - maximálnej celkovej ceny v EUR bez DPH za predpokladané množstvo, uvedenej v návrhu rámcovej dohody pre túto časť predmetu zákazky v záložke Zmluvné podmienky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet zákazky do miesta dodania uvedeného v bode 6.2 návrhu rámcovej dohody, na základe objednávok v množstve a v čase podľa potrieb kupujúceho. Nákup špeciálnych rukavíc časť 2 Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky špeciálnych rukavíc spĺňajúcich technické požiadavky uvedené v tejto časti súťažných podkladov na obdobie 48 mesiacov, respektíve do vyčerpania finančného limitu - maximálnej celkovej ceny v EUR bez DPH za predpokladané množstvo, uvedenej v návrhu rámcovej dohody pre túto časť predmetu zákazky v záložke Zmluvné podmienky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet zákazky do miesta dodania uvedeného v bode 6.2 návrhu rámcovej dohody, na základe objednávok v množstve a v čase podľa potrieb kupujúceho.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Nákup bežných osobných ochranných pracovných rukavíc
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
18424300-0

18141000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústredný sklad Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, Príboj 560, 976 13 Slovenská Ľupča
Opis obstarávania:
Nákup bežných ochranných úracovných rukavíc - časť 1 Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky pracovných kombinovaných rukavíc odolných proti oderu spĺňajúcich technické požiadavky uvedené v tejto časti súťažných podkladov na obdobie 48 mesiacov, respektíve do vyčerpania finančného limitu - maximálnej celkovej ceny v EUR bez DPH za predpokladané množstvo, uvedenej v návrhu rámcovej dohody pre túto časť predmetu zákazky v záložke Zmluvné podmienky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet zákazky do miesta dodania uvedeného v bode 6.2 návrhu rámcovej dohody, na základe objednávok v množstve a v čase podľa potrieb kupujúceho.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Nákup špeciálnych rukavíc
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
18141000-9

18424300-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústredný sklad Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, Príboj 560, 976 13 Slovenská Ľupča
Opis obstarávania:
Nákup špeciálnych rukavíc časť 2 Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky špeciálnych rukavíc spĺňajúcich technické požiadavky uvedené v tejto časti súťažných podkladov na obdobie 48 mesiacov, respektíve do vyčerpania finančného limitu - maximálnej celkovej ceny v EUR bez DPH za predpokladané množstvo, uvedenej v návrhu rámcovej dohody pre túto časť predmetu zákazky v záložke Zmluvné podmienky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet zákazky do miesta dodania uvedeného v bode 6.2 návrhu rámcovej dohody, na základe objednávok v množstve a v čase podľa potrieb kupujúceho.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 156-323476
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Kúpna zmluva (č. 2100041022) na základe Rámcovej dohody č. OVO2-2017/000558-1:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 22 139,90
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné oznámenie sa vzťahuje na plnenie zadané na základe príslušnej rámcovej dohody pre časť 1 zákazky v II. štvrťroku 2021.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-28T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV