dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 139/2021-OdVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00606707
Rastislavova 43, 04190 Košice - mestská časť Juh

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Telefón: +421 556153010 Fax: +421 556153139
Email: jana.lesayova@unlp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fnlp.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: UNLP-2019-58-NZ-VS
Hlavný kód CPV
33192230-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup tovaru - operačných stolov s príslušenstvom, rozdelených do 2 častí: Systémový operačný stôl pre urológiu a Ortopedický systémový operačný stôl pre urgent a ich dodanie do miesta plnenia. Operačný stôl je štandardnou výbavou operačných sál na zabezpečenie operačných výkonov všetkých špecializácií medicíny. Jednotlivé špecializácie vyžadujú rôzne funkčné možnosti nastavenia operačného stola a príslušenstvo pre rôzne typy chirurgických zákrokov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Systémový operačný stôl pre urológiu
Časť č.: I.
Dodatočné kódy CPV
33192230-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom plnenia predmetu zákazky je pracovisko Univerzitnej nemocnice L. Pasteura Košice: Urologické oddelenie, pracovisko Rastislavova 43, 041 90 Košice, SLOVENSKO
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup tovaru operačných stolov s príslušenstvom, rozdelených do 2 častí: Systémový operačný stôl pre urológiu a Ortopedický systémový operačný stôl pre urgent a ich dodanie do miesta plnenia. Operačný stôl je štandardnou výbavou operačných sál na zabezpečenie operačných výkonov všetkých špecializácií medicíny. Jednotlivé špecializácie vyžadujú rôzne funkčné možnosti nastavenia operačného stola a príslušenstvo pre rôzne typy chirurgických zákrokov. Verejný obstarávateľ požaduje poskytnutie 2 ročného záručného servisu pre všetky časti zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje aj inštaláciu predmetu zákazky po jeho dodaní, uvedenie do prevádzky, odskúšanie a zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak zdravotníckemu zariadeniu ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa (Ministerstvo zdravotníctva SR). 2. Obhliadka miesta plnenia predmetu zákazky nie je potrebná.

Názov
Ortopedický systémový operačný stôl pre urgent
Časť č.: II.
Dodatočné kódy CPV
33192230-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom plnenia predmetu zákazky je pracovisko Univerzitnej nemocnice L. Pasteura Košice: Centrálny operačný trakt, pracovisko Tr. SNP 1, 040 11 Košice, SLOVENSKO
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup tovaru operačných stolov s príslušenstvom, rozdelených do 2 častí: Systémový operačný stôl pre urológiu a Ortopedický systémový operačný stôl pre urgent a ich dodanie do miesta plnenia. Operačný stôl je štandardnou výbavou operačných sál na zabezpečenie operačných výkonov všetkých špecializácií medicíny. Jednotlivé špecializácie vyžadujú rôzne funkčné možnosti nastavenia operačného stola a príslušenstvo pre rôzne typy chirurgických zákrokov. Verejný obstarávateľ požaduje poskytnutie 2 ročného záručného servisu pre všetky časti zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje aj inštaláciu predmetu zákazky po jeho dodaní, uvedenie do prevádzky, odskúšanie a zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak zdravotníckemu zariadeniu ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa (Ministerstvo zdravotníctva SR). 2. Obhliadka miesta plnenia predmetu zákazky nie je potrebná.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2019/S 225-551185
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYI.:Systémový operačný stôl pre urológiu:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

II.:Systémový operačný stôl pre urológiu:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Predmetné verejné obstarávanie NIE JE: zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 2.Verejný obstarávateľ zrušil verejné obstarávanie podľa § 57 ods. (2) ZVO - sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak zdravotníckemu zariadeniu ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa - Ministerstva zdravotníctva SR.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-24T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV