dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 140/2021/ZNL
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397474
Komenského 73, 04181 Košice-Sever

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Telefón: +421 905907438 Fax: +421 556335293
Email: miroslav.bartko@uvlf.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvm.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433803
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 140/2021/ZNL
Hlavný kód CPV
09100000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Nákup energetických médií. Predmetom plnenia bude pravidelne a opakovane dodávať dohodnuté množstvo zemného plynu a elektrickej energie do odberných miest verejného obstarávateľa, vrátane dopravy a distribúcie a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 654 436,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Elektrická energia
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
09310000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach, Komenského č. 73 041 81 Košice a organizačné zložky podľa zoznamu odberných miest.
Opis obstarávania:
Predmetom plnenia bude pravidelne a opakovane dodávať dohodnuté množstvo elektrickej energie do odberných miest verejného obstarávateľa, vrátane dopravy a distribúcie a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 500 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Zemný plyn
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
09123000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach, Komenského č. 73 041 81 Košice a organizačné zložky podľa zoznamu odberných miest.
Opis obstarávania:
Predmetom plnenia bude pravidelne a opakovane dodávať dohodnuté množstvo zemného plynu do odberných miest verejného obstarávateľa, vrátane dopravy a distribúcie a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 154 436,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 32 ods.1 ZVO: a)Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods.2 písm. a) až f) ZVO. b)Verejný obstarávateľ upozorňuje, že z informačných systémov verejnej správy nie je oprávnený vyžiadať si výpis z registra trestov, a teda jeho predloženie sa požaduje od uchádzača/záujemcu. c)Splnenie podmienok účasti osobného postavenia môže preukázať aj zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods.1 ZVO. d)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: a) Uchádzač v súlade s §34 ods. 1a) ZVO v ponuke predloží zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. b) Uchádzač v súlade s §34 ods. 1e) ZVO v ponuke predloží - pre dodávku plynu b1) Úradne overené platné povolenie na podnikanie v plynárenskom priemysle s rozsahom podnikania v dodávaní plynu podľa rozhodnutia URSO (Úrad pre reguláciu sieťových odvetví) v znení zákona č. 276/2001 Z. z o regulácií v sieťových odvetviach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa zákona č. 656/2004 Z. z. o energetike a o zmene niektorých zákonov, platné minimálne počas trvania zmluvy. b2) Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu o dodávke zemného plynu s prevádzkovateľom distribučnej siete o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy min. na rok 2022 vo vymedzenom území (regióne) kde má sídlo verejný obstarávateľ, podpísané opravneným zástupcom uchádzača. Ak distribučnú zmluvu má uzatvorenú iba pre rok 2022, v prehlásení uvedie, že ju uzatvorí aj pre ďalšie roky. b3) Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s plynom s prevádzkovateľom distribučnej siete na rok 2022 s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumu jej uzatvorenia - podpísané opravneným zástupcom uchádzača. Ak takúto zmluvu má uzatvorenú iba pre rok 2022, v prehlásení uvedie, že ju uzatvorí aj pre ďalšie roky. c) Uchádzač v súlade s §34 ods. 1e) ZVO v ponuke predloží - pre dodávku elektrickej energie c1) Úradne overené platné povolenie na podnikanie v energetike - dodávke elektrickej energie, ktoré oprávňuje uchádzača podnikať v oblasti elektroenergetiky v súlade s § 2 zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. c2) Úradne overené platné rozhodnutie o pridelení EIC kódu, že je subjektom zúčtovania odchýlky účastníka trhu s elektrinou v zmysle platného zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. c3) Čestné vyhlásenie uchádzača že bude mať na rok 2022 uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu s prevádzkovateľom distribučnej siete o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Stredoslovenského regiónu, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny. c4) Čestné vyhlásenie uchádzača, že bude mať na rok 2022 uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumu jej uzatvorenia - podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny. d)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v súlade s §37 ZVO. e)Uchádzač môže preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť v súlade s §34 ods. 3 ZVO. f)Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, ponuka musí obsahovať originál dokladov za tuto osobu alebo samostatný JED za túto osobu ňou podpísaný.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Elektrická energia - Uchádzač musí preukázať, že za posledné 3 roky uskutočnil dodavku tovaru- elektrickej energie s celkovým objemom vyšším ako 1 500 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za dodavku tovaru s obdobným predmetom zákazky sa považujú dodávka elektrickej energie korporátnym odberateľom( nie domácnostiam) Plyn - Uchádzač musí preukázať, že za posledné 3 roky uskutočnil dodavku tovaru- plynu s celkovým objemom vyšším ako 1 500 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za dodavku tovaru s obdobným predmetom zákazky sa považujú dodávka plynu korporátnym odberateľom (nie domácnostiam).
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
a)Verejný obstarávateľ požaduje na plnenie zmluvy zábezpeku vo výške 20 000,00 Eur s DPH. b)Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač najneskôr v čase uzavretia zmluvy predložil Poistnú zmluvu zodpovednosti za škody spôsobené verejnému obstarávateľovi svojou činnosťou .
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-30T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-08-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. 2.Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa a každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. 3.Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. e) Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk 4.V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. 5.Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. 6.Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. 7.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39, hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel časti IV - Globálny údaj bez toho, aby vyplnil iné časti oddielu IV, 8.Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9.Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a stránku www.ezakazky.sk , na ktorej verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so ZVO 10.Zákazka je zadávaná podľa § 66 ods.7, vyhodnocovanie splnenia podmienok účasti komisiou je neverejné a bude sa vyhodnocovať až po vyhodnotení cenových ponúk. 11.Nevyžaduje sa predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu 12.Zábezpeka viazanosti ponuky sa vyžaduje vo výške 20 000,00 - ? 13.Podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk, podmienky plnenia zmluvy v tomto obstarávaní nie sú predmetom zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-08-23T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV