dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 003/PLZ/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313271
Československej armády 26, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Banská Bystrica
Telefón: +421 903564643
Email: martina@euprojekty.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.banskabystrica.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 003/PLZ/2021
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom verejného obstarávania je výber dodávateľa na dodávku tovaru vrátane dopravy, inštalácie a montáže do odborných učební 11 základných škôl, ktoré sú nevyhnutné na naplnenie stanovených cieľov projektov v rámci realizácie projektov spolufinancovaných z Operačného programu: Integrovaný regionálny operačný program. pre 11 projektov v rámci 11 samostatných základných škôl v pôsobnosti mesta Banská Bystrica. Príloha č. 1 - Ponuka na technické parametre a vybavenie IKT Podrobná Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov Príloha č.1 - Ponuka na technické parametre a vybavenie IKT.xls, ktorá sa pre lepšiu prehľadnosť člení na 11 záložiek = 11 základných škôl 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11).
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Budovanie a zlepšenie technického vybavenia jazykových učební, odborných učební a školských knižníc základných škôl,Banská Bystrica IKT
Dodatočné kódy CPV
30213000-5

30213100-6

30213200-7

Miesto vykonania
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Jednotlivé základné školy v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta Banská Bystrica (čl. 4, bod 4.1: Podmienky plnenia predmetu zmluvy Kúpnej zmluvy č. ....../2021/ORA-IP).
Opis obstarávania
Predmetom verejného obstarávania je výber dodávateľa na dodávku tovaru vrátane dopravy, inštalácie a montáže do odborných učební 11 základných škôl, ktoré sú nevyhnutné na naplnenie stanovených cieľov projektov v rámci realizácie projektov spolufinancovaných z Operačného programu: Integrovaný regionálny operačný program. pre 11 projektov v rámci 11 samostatných základných škôl v pôsobnosti mesta Banská Bystrica. Obstaranie tovarov IKT vybavenia do odborných učební (jazyková učebňa, počítačová učebňa, učebňa biológie, učebňa chémie, učebňa fyziky, polytechnická učebňa a školská knižnica), zapojenie do siete v rámci jednotlivých základných škôl v zriaďovateľskej pôsobnosti Mesta Banská Bystrica: 1)ZŠ Moskovská 2, Banská Bystrica 2)ZŠ Spojová 14, Banská Bystrica 3)ZŠ Sitnianska 32, Banská Bystrica 4)ZŠ Pieninská 27, Banská Bystrica 5)ZŠ Ďumbierska 17, Banská Bystrica 6)ZŠ Jána Bakossa, Banská Bystrica 7)ZŠ Slobodného Slovenského vysielača, Banská Bystrica 8)ZŠ Jozefa Gregora Tajovského, Banská Bystrica 9)ZŠ Golianova 8, Banská Bystrica 10)ZŠ Radvanská 1, Banská Bystrica 11)ZŠ Trieda SNP 20, Banská Bystrica Príloha č. 1 - Ponuka na technické parametre a vybavenie IKT Podrobná Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov Príloha č.1 - Ponuka na technické parametre a vybavenie IKT.xls, ktorá sa pre lepšiu prehľadnosť člení na 11 záložiek = 11 základných škôl 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Integrovaný regionálny operačný program, výzva IROP-PO2-SC222-2016-13:
Doplňujúce informácie
1.) ZŠ Moskovská 2, kód: 302021J660 2.) ZŠ Spojová 14, kód: 302021K160 3.) ZŠ Sitnianska 32, kód: 302021K158 4.) ZŠ Pieninská 27, kód: 302021K159 6.) ZŠ J. Bakossa, kód: 302021K237 7.) ZŠ Slobodného slovenského vysielača, kód: 302021K240 8.) ZŠ J.G. Tajovského, kód: 302021K238 9.) ZŠ Golianova 8, kód: 302021J701 10.) ZŠ Radvanská 1, kód: 302021I794 11.)ZŠ Trieda SNP 20, kód: 30202

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-24T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 213 861,53
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 206 160,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Napriek tomu, že bola predložená len jedna ponuka, verejný obstarávateľ daný postup zadávania zákazky nezrušil, nakoľko úspešná ponuka splnila všetky požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, splnila podmienky účasti. Verejný obstarávateľ nevedel vykonať viac pre možnosť získania viacerých ponúk, určil minimálne podmienky, dostatočne dlhú lehotu na predkladanie ponúk, ak uchádzač mal záujem o predloženie ponuky mal na to dostatočný priestor.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-27T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV