dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 20210601_VO56958373
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Bánovce nad Bebravou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00310182
Námestie Ľudovíta Štúra 1/1, 95780 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Bánovce nad Bebravou
Telefón: +421 914201483 Fax: +421 387603084
Email: obstaravanie.amire@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.banovce.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432380
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 20210601_VO56958373
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác zameraných na výstavbu vodozádržných opatrení v rámci projektu: Realizácia vodozádržných opatrení v meste Bánovce nad Bebravou. Stavebné práce zahŕňajú výstavbu zelenej strechy na budove materskej školy a štyroch vodozádržných spevnených plôch. Z uvedeného dôvodu je predmet zákazky rozdelený na 2 logické a technologické časti v súlade s uskutočnením stavebných prác, pričom časť 1 predmetu zákazky je zameraná vybudovanie zelenej strechy na budove materskej školy a časť 2 je zameraná na výstavbu 4 vodozádržných spevnených plôch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 433 290,61
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 2 zákona: uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Podľa § 32 ods. 3 zákona: uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Verejný obstarávateľ v súlade s § 32 ods. 2 nevyžaduje predloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a e) zákona, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nadväzujúc aj na všeobecné metodické usmernenie č. 11-2019 Úradu pre verejné obstarávanie, ktoré bolo zverejnené dňom 22.11.2019: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/metodicke-usmernenia/vseobecne-metodicke usmernenia-zakon-c-3432015-z-z--51e.html?id=2522, pričom nepredloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a e) zákona nie je možné sankcionovať vylúčením uchádzača. Podrobné vymedzenie podmienok účasti sa nachádza v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní : Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnení stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol: -verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia; -bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu zákazky so zameraním na výstavbu vodozádržných opatrení za predchádzajúcich 5 rokov kumulatívne vo výške 200 000,00 EUR bez DPH, podložené referenciami resp. dôkazmi o plnení príslušných odberateľov, s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác, zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok a odberateľov, vrátane kontaktných údajov odberateľa /meno, tel. číslo/. Preukazovanie tejto podmienky účasti platí samostatne pre príslušnú časť predmetu zákazky 1 a 2. 2. podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní ak ide o stavebné práce, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi, alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy - zodpovedných za riadenie stavebných prác. Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie: Dokladu o odbornej spôsobilosti min. 1 osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác na výkon činnosti stavbyvedúceho, t.j. osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov - odborné zameranie pozemné stavby, splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ uzná ekvivalentný doklad vydaný členskými štátmi. Preukazovanie tejto podmienky účasti platí samostatne pre príslušnú časť predmetu zákazky 1 a 2. Podrobné vymedzenie podmienok účasti sa nachádza v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich technickú a odbornú spôsobilosť, podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní pre príslušnú časť predmetu zákazky musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponúk, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, v súlade s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti za všetkých členov skupiny spoločne.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1. Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa vyčlenených na tento účel a zo získaných prostriedkov poskytnutých na základe Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku. 2. Zmluva o dielo pre príslušnú časť predmetu zákazky nadobudne účinnosť deň po dni jej zverejnenia na webovom sídle objednávateľa a zároveň splnením odkladacej podmienky účinnosti, ktorou je schválenie 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje od Zmluvy o dielo odstúpiť v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy bez akýchkoľvek sankcií, v prípade ak výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa príspevku neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z predmetného VO a/alebo mu príspevok nebude poskytnutý.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-06-25T11:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-12-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-06-25T11:10:00
Miesto: Na adrese sídla verejného obstarávateľa, uvedené v oddieli I.1)
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejné otváranie ponúk na predmet zákazky v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní, vykoná komisia na otváranie/vyhodnotenie ponúk menovaná verejným obstarávateľom na adrese verejného obstarávateľa prostredníctvom " on-line sprístupnenia ponúk v systéme EVO".
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií so záujemcami/uchádzačmi postupovať podľa § 20 zákona prostredníctvom rozhrania portálu EVO v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. 2. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO. Metodika postupu na používanie systému EVO je uvedená na portáli UVO https://www.uvo.gov.sk/viacoisevo5f6. html. 3. Príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebným minimálnym technickým vybavením je: pripojenie na internet; internetový prehliadač Mozilla Firefox od verzie 4, MS Internet Explorer ver. 7 bez zapnutého módu kompatibility. Odporúčané je použiť, najnovšie verzie prehliadačov; - inštalačná podpora jazyka Java min. ver. 1.6 integrovaná s integrovaným prehliadačom (linka: Java). Odporúča sa v počítači mať nainštalovanú iba jednu podporu jazyka Java a všetky staršie verzie odstrániť; - v internetovom prehliadači nastavený jazyk slovenčina; - Adobe Acrobat Reader DC. 4. Súťažné podklady budú poskytnuté / sprístupnené záujemcom na portáli EVO, neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca v systéme EVO bezplatne na stránke: www.uvo.gov.sk, resp. z profilu verejného obstarávateľa t.j. v elektronickom úložisku zriadeného ÚVO podľa § 43 ods. 2 zákona na: http://www.uvo.gov.sk/profily, verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 6. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme a manuál k vyplneniu JED je možné stiahnuť z webového sídla na nasledovnom odkaze: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/ jednotnyeuropskydokument- %20pre%20verejne%20obstaravanie-553.html. JED musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. JED bude zverejnený aj v profile zákazky. 7. Úspešný uchádzač ( prípadne aj subdodávatelia) je povinný mať zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č.315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ku dňu podpisu zmluvy. 8. Úspešný uchádzač je povinný predložiť zoznam navrhovaných subdodávateľov ku schváleniu a uviesť najneskôr v čase jej uzavretia údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia, podiel, druh a rozsah činností, ktoré budú pri plnení tejto Zmluvy zabezpečovať 9. Typ zmluvy pre príslušnú časť predmetu zákazky: Zmluva o dielo. Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok pre príslušnú časť predmetu zákazky tvorí prílohu č. 4 súťažných podkladov Návrh zmluvy o dielo. Prílohy zmluvy/zmlúv podľa súťažných podkladov sa vyžadujú predložiť v čase pred podpisom zmluvy po vyzvaní verejným obstarávateľom v rámci IS EVO. 10. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/ uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 11. Vzhľadom na technické špecifikácie a podmienky plnenia zmluvy je predmetné verejné obstarávanie: a) zelené verejné obstarávanie
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-03T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV