dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 13_2021_Gu
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35829141
Mlynské nivy 59/A Array, 82484 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s.
Telefón: +421 250692356
Email: natalia.gumbirova@sepsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sepsas.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432650
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 13_2021_Gu
Hlavný kód CPV
71300000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom plnenia zákazky je vykonanie diela: Inžinierske činnosti pre stavbu "Inovácia vedenia V404 Varín - št. hranica SR/ČR".
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 950 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
71330000-0

71355200-3

Miesto vykonania
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s., Mlynské nivy 59/A, 824 84 Bratislava 26
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je: 1.1 výkon inžinierskych činností v rozsahu potrebnom pre vydanie územného rozhodnutia pre novobudované líniové stavby v zmysle výkonovej fázy č. 2 bodu 3.3.2 Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností - UNIKA 2021 - 2022 (ďalej len "Sadzobník UNIKA"); 1.2 výkon inžinierskych činností v rozsahu potrebnom pre vydanie stavebného povolenia pre novobudované líniové stavby v zmysle výkonovej fázy č. 3 bodu 3.3.2 Sadzobníka UNIKA; 1.3 výkon inžinierskych činností v rozsahu potrebnom pre práce spojené z realizáciou stavby pre novobudované líniové stavby v zmysle výkonovej fázy č. 6 bodu 3.3.2 Sadzobníka UNIKA; 1.4 výkon inžinierskych činností v rozsahu potrebnom pre práce po dokončení stavby pre novobudované líniové stavby v zmysle výkonovej fázy č. 7 bodu 3.3.2 Sadzobníka UNIKA; 1.5 vypracovanie dokumentácií a projektov vrátane výkazov výmer pre stavbu "Inovácia vedenia V404 Varín - št. hranica SR/ČR"; 1.6 výkon geodetických prác pre potreby prípravy stavby "Inovácia vedenia V404 Varín - št. hranica SR/ČR" v min. rozsahu: 1.6.1 geometrické plány pre oddelenie parciel pre stožiarové miesta, 1.6.2 geometrické plány na vyznačenie vecného bremena s deľbou právnych parciel pre ochranné pásmo vedenia, 1.6.3 geometrické plány porealizačného zamerania stavby, t. j. zameranie stožiarového miesta a vytýčenie ochranného pásma vedenia za účelom zápisu vecného bremena; 1.7 výkon majetkovoprávnych činností pre potreby prípravy stavby "Inovácia vedenia V404 Varín - št. hranica SR/ČR"; 1.8 výkon koordinačných činností pre stavbu "Inovácia vedenia V404 Varín - št. hranica SR/ČR". Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch a v prílohe č. 1 Zmluvy o dielo, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
950 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
60:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") a ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona alebo predložením Jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona alebo zápisom v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona. V zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona sa požaduje, aby mal záujemca zapísaný predmet činnosti, ktorý ho oprávňuje realizovať daný predmet zákazky - poskytovať služby. Ostatné informácie k osobnému postaveniu záujemcu sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. Obstarávateľ podľa § 38 ods. 2 zákona stanovuje aj podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona, tzn. že obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Obstarávateľ je subjekt, ktorý nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu - § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Z uvedeného dôvodu záujemcovia musia predložiť všetky doklady uvedené v bodoch 1.2.1 až 1.2.6 časti A.2 súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.1 Finančné a ekonomické postavenie záujemca preukáže v súlade s § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením: 2.1.1 Účtovná jednotka, ktorá účtuje v sústave podvojného účtovníctva, predloží z účtovnej závierky: 2.1.1.1 výkaz ziskov a strát za posledné tri hospodárske roky. 2.1.2 Účtovná jednotka, ktorá účtuje v sústave jednoduchého účtovníctva, predloží z účtovnej závierky: 2.1.2.1 výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky. 2.1.3 Účtovné jednotky podľa bodov 2.1.1 a 2.1.2 musia mať tržby, resp. príjmy z predaja vlastných výrobkov a služieb vo výške minimálne 400 000,00 EUR kumulatívne za posledné tri hospodárske roky, prípadne v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti len za obdobie od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. 2.1.4 V prípade, že tržby resp. príjmy z predaja vlastných výrobkov a služieb sú uvedené v inej mene ako euro, uvedie ich hodnoty v eurách prepočítaných kurzom Európskej centrálnej banky platným v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení užšej súťaže v Európskom vestníku. V prípade, že na tento dátum pripadne deň pracovného pokoja, tak kurzom platným najbližší pracovný deň po dátume zverejnenia tohto oznámenia. Bližšie informácie k finančnému a ekonomickému postaveniu záujemcu sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1 Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť záujemca preukáže v súlade s § 34 ods. 1 zákona: 3.1.1 V súlade s § 34 ods. 1 písm. a) zákona záujemca predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, v celkovej výške minimálne 300 000,00 EUR, ktorých predmet súvisí s požadovaným predmetom zákazky (t. j. inžinierska činnosť pre vydanie územného rozhodnutia, alebo stavebného povolenia, alebo výkon technického dozoru alebo kolaudačného rozhodnutia pre líniové stavby podľa § 139 odseku 3 stavebného zákona č. 50/1976 Zb alebo podľa rovnocenného právneho predpisu v krajine sídla záujemcu), s uvedením cien, lehôt poskytnutia služby a odberateľa; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. 3.1.1.1 Zoznam poskytnutých služieb podľa bodu 3.1.1 musí obsahovať: a) identifikácia záujemcu (obchodné meno alebo názov a adresa sídla alebo miesto podnikania), b) identifikácia odberateľa t. j. verejného obstarávateľa, obstarávateľa alebo inej osoby ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ predmetnej zákazky (obchodné meno alebo názov a adresa sídla alebo miesto podnikania), c) názov zákazky a opis predmetu zákazky tak, aby bolo možné jednoznačne posúdiť, či ide o predmet plnenia, rovnakého alebo podobného charakteru, ako je požadovaný predmet zákazky, d) cena predmetu plnenia zrealizovaného záujemcom v EUR bez DPH, alebo v inej mene, e) lehota dodania predmetu zákazky od - do s uvedením deň/mesiac/rok, f) meno a priezvisko, tel. č. a e-mail kontaktnej osoby verejného obstarávateľa, obstarávateľa alebo odberateľa, u ktorej si možno overiť uvedené informácie, g) ak odberateľom bol verejný obstarávateľ/obstarávateľ, záujemca môže pri referencii uviesť odkaz na predmetnú referenciu uverejnenú na verejne prístupnom mieste, napr. v registri UVO Evidencii referencií. Všetky uvedené informácie musia byť podpísané záujemcom alebo osobou oprávnenou konať za záujemcu, v prípade skupiny dodávateľov musia byť podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny, s uvedením dátumu, mena, funkcie a podpisu oprávnenej osoby a odtlačku pečiatky. V prípade, že platby za dodanie predmetu zákazky boli realizované v inej mene ako euro, uvedie ich hodnoty v eurách prepočítaných kurzom Európskej centrálnej banky platným v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení užšej súťaže v Európskom vestníku. V prípade, že na tento dátum pripadne deň pracovného pokoja, tak kurzom platným najbližší pracovný deň po dátume zverejnenia tohto oznámenia. Vzor tabuľky - Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania podľa bodov 3.1.1. a 3.1.1.1 tvorí Prílohu č. 2 k súťažným podkladom a v editovateľnej podobe sa nachádza na portáli SEPS PORTÁL VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1.2 V súlade s § 34 ods. 1 písm. g) zákona záujemca predloží úradne osvedčené fotokópie osvedčení, alebo fotokópií osvedčení s originálom odtlačku pečiatky a podpisom autorizovanej osoby na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v platnom znení alebo rovnocenné doklady vydané v štáte sídla záujemcu, alebo miesta podnikania subjektu v nasledovných kategóriách: 3.1.2.1 Stavbyvedúci pre inžinierske stavby - stavby energetických zariadení - prax v oblasti riadenia stavieb najmenej 3 roky, resp. 3.1.2.2 Stavebný dozor pre inžinierske stavby energetické stavby - prax v oblasti riadenia stavieb najmenej 3 roky 3.1.3 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi odborne spôsobilej osoby podľa bodu 3.1.2.1 resp. 3.1.2.2 preukáže záujemca predložením profesijného životopisu odborne spôsobilej osoby (Príloha č. 3 súťažných podkladov), ktorý bude obsahovať: a) meno a priezvisko osoby, b) najvyššie dosiahnuté vzdelanie (inštitúcia, doba štúdia od do), c) prehľad zamestnaní/odbornej praxe (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru, vrátane súčasného/trvanie poskytovania služieb od-do (mesiac/rok), identifikácia posledného zamestnávateľa, pozícia, ktorú osoba zastáva/la), d) praktické skúsenosti v pozícii, ktorú daná osoba preukazuje, na zákazkách rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet obstarávania, (uvedie sa aj meno a priezvisko, tel. č. a e-mail kontaktnej osoby, u ktorej je možné uvedené údaje overiť), e) dátum a podpis príslušnej osoby. Vzor profesijného životopisu, v ktorom odborne spôsobilá osoba uvedie požadované údaje podľa bodu 3.1.3 bude v editovateľnej podobe zverejnený na portáli SEPS PORTÁL VO a súčasne tvorí Prílohu č. 3 k súťažným podkladom. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky je stanovená vo výške: 40 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Financovanie bude realizované z vlastných zdrojov obstarávateľa. Fakturácia sa bude vykonávať podľa platobných podmienok, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch v časti B1 "Návrh zmluvy na dodanie predmetu zákazky".
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy podľa bodu 32.1 súťažných podkladov, určitú právnu formu napríklad podľa § 56 ods. 1 a § 293 a nasl. Obchodného zákonníka alebo § 829 a nasl. Občianskeho zákonníka.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Užšia súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-02T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do:
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk):
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady s prílohami (ďalej len "SP"), ako aj Zmluva o dielo (ďalej len "ZoD") s prílohami sú dostupné v Profile obstarávateľa:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2644 a na portáli SEPS PORTÁL VO: https://obstaravanie.sepsas.sk 2. Obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania SEPS PORTÁL VO, ktorý je dostupný na webovej adrese: https://obstaravanie.sepsas.sk 3. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti záujemcov vo verejnom obstarávaní, uvedených v oznámení, môže ktorýkoľvek zo zaregistrovaných a prihlásených záujemcov v súlade s § 48 zákona požiadať o ich vysvetlenie písomnou formou prostredníctvom SEPS PORTÁL VO v slovenskom jazyku. Vysvetlenie obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 zákona prostredníctvom funkcionality SEPS PORTÁL VO všetkým záujemcom, ktorí sú mu v predmetnej zákazke v SEPS PORTÁL VO známi a zverejní prostredníctvom SEPS PORTÁL VO a v profile obstarávateľa. 4. Žiadosť o účasť - všetky doklady a ostatné dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní musia byť predložené elektronicky prostredníctvom funkcionality systému SEPS PORTÁL VO v lehote na predkladanie žiadostí o účasť podľa bodu IV.2.2) a to ako skeny požadovaných dokladov, vyhotovené z ich originálov alebo ich úradne osvedčených kópií. Obstarávateľ určil pre predloženie elektronickej ponuky formát kódovania a šifrovania vo formáte PDF, v strojovo čitateľnom tvare. 5. Obstarávateľ podľa § 38 ods. 2 zákona stanovuje aj podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona, tzn. že obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 6. Prílohou SP je vyplnená Časť I. JED-u, t. j. Príloha č. 2 k Vykonávaciemu nariadeniu Komisie EÚ 2016/7 z 05.01.2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie. Obstarávateľ dáva do pozornosti záujemcom, že vzor formulára JED-u, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, je zverejnený na webovom sídle ÚVO: https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/jednotny-europsky-dokument - 604.html a údaje uvedené v Časti I. JED-u obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie obstarávateľa, aby si do neho sami prepísali. 7. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky. 8. V súlade s § 56 ods. 8 a nasl. zákona obstarávateľ stanovuje, že úspešný uchádzač je povinný poskytnúť obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie ZoD tak, aby mohla byť uzavretá do 45 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 2 až 7 zákona, ak bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. 9. Obstarávateľ bude od úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy v rámci súčinnosti požadovať doklady uvedené v bode 32.6. časti A.1 SP. 10. Ďalšie informácie a požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. 11. Štatistická informácia pre ÚVO-vzhľadom na podmienky plnenia zmluvy sa uplatňujú sociálne aspekty - písm. c)
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-29T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV