dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 14_2021_Kl
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35829141
Mlynské nivy 59/A Array, 82484 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s.
Telefón: +421 250692502
Email: adriana.kleinova@sepsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sepsas.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433167
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 14_2021_Kl
Hlavný kód CPV
71323100-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom plnenia zákazky je vykonanie diela: Projektové a s tým súvisiace činnosti potrebné pre predprojektovú a projektovú prípravu a pre výber zhotoviteľa realizácie stavby "Inovácia vedenia V404 Varín - št. hranica SR/ČR" vrátane prípadných úprav, resp. prekládok križovaných 110 kV a 22 kV vedení a líniových prvkov infraštruktúry (plynovody, vodovody, káblové a optické rozvody a iné).
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 848 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
71320000-7

71351730-9

71355200-3

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s., Mlynské nivy 59/A, 824 84 Bratislava 26
Opis obstarávania
Predmetom plnenia zákazky je: 1.1 Zabezpečenie projektových činností pre územné konanie pre stavbu "Inovácia vedenia V404 Varín - št. hranica SR/ČR" v rozsahu: 1.1.1 dokumentácia bude spracovaná v minimálnom rozsahu v zmysle UNIKY 2021 - 2022 Sadzobník pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností, v minimálnom rozsahu výkonovej fázy č. 2, bodu 3.3.2 a prílohy č. 1 UNIKY 2021 - 2022. Presný rozsah je špecifikovaný v prílohe č. 5, ktorá je neoddeliteľnou prílohou Zmluvy o Dielo (ďalej len "ZoD"). 1.2 Zabezpečenie projektových činností pre stavebné konanie pre stavbu "Inovácia vedenia V404 Varín - št. hranica SR/ČR" v rozsahu: 1.2.1 dokumentácia bude spracovaná v minimálnom rozsahu v zmysle UNIKY 2021 - 2022 Sadzobník pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností, v minimálnom rozsahu výkonovej fázy č. 3, bodu 3.3.2 a prílohy č. 2 UNIKY 2021 - 2022. Presný rozsah je špecifikovaný v prílohe č. 5, ktorá je neoddeliteľnou prílohou ZoD. 1.3 Zabezpečenie vypracovania projektových podkladov pre výber zhotoviteľa stavby "Inovácia vedenia V404 Varín - št. hranica SR/ČR" v rozsahu: 1.3.1 Dokumentácia bude spracovaná v nevyhnutnom rozsahu v zmysle UNIKY 2021 - 2022 Sadzobník pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností, výkonovej fázy č. 4, bodu 3.3.2 a prílohy č. 3 UNIKY 2021 - 2022, potrebnom pre výber zhotoviteľa pre novobudované líniové stavby v podrobnostiach realizačnej dokumentácie. Presný rozsah je špecifikovaný v prílohe č. 5, ktorá je neoddeliteľnou prílohou ZoD. 1.4 Práce spojené s realizáciou stavby "Inovácia vedenia V404 Varín - št. hranica SR/ČR" v rozsahu: 1.4.1 Výkon odborného autorského dohľadu projektanta v rozsahu výkonovej fázy č. 6 bodu 3.3.2 a prílohy č. 4 Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností - UNIKA 2021 - 2022. Presný rozsah je špecifikovaný v prílohe č. 5, ktorá je neoddeliteľnou prílohou ZoD. 1.5 Predmetom zákazky podľa bodov 1.1 a 1.2 nie je vypracovanie projektu prístupových ciest, projektu odlesnenia, projektu rekultivácií, projektu náhradnej výsadby a dokumentácie dendrologického prieskumu a z toho súvisiace činnosti. Túto projektovú dokumentáciu bude zabezpečovať zhotoviteľ inžinierskych činností stavby. Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej len "SP") a v ZoD s prílohami, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
848 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
60:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") a ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo predložením Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED") podľa § 39 ZVO alebo zápisom v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. V zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO sa požaduje, aby mal záujemca zapísaný predmet činnosti, ktorý ho oprávňuje realizovať daný predmet zákazky - poskytovať služby. Ostatné informácie k osobnému postaveniu záujemcu sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. Obstarávateľ podľa § 38 ods. 2 ZVO stanovuje aj podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO, tzn. že obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Obstarávateľ je subjekt, ktorý nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu - § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Z uvedeného dôvodu záujemcovia musia predložiť všetky doklady uvedené v bodoch 1.2.1 až 1.2.6 časti A.2 SP.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.1 Finančné a ekonomické postavenie záujemca preukáže v súlade s § 33 ods. 1 ZVO predložením: 2.1.1 Účtovná jednotka, ktorá účtuje v sústave podvojného účtovníctva, predloží z účtovnej závierky: 2.1.1.1 výkaz ziskov a strát za posledné tri hospodárske roky. 2.1.2 Účtovná jednotka, ktorá účtuje v sústave jednoduchého účtovníctva, predloží z účtovnej závierky: 2.1.2.1 výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky. 2.1.3 Účtovné jednotky podľa bodov 2.1.1 a 2.1.2 musia mať tržby, resp. príjmy z predaja vlastných výrobkov a služieb vo výške minimálne 360 000,00 EUR kumulatívne za posledné tri hospodárske roky, prípadne v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti len za obdobie od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. 2.1.4 V prípade, že tržby, resp. príjmy z predaja vlastných výrobkov a služieb sú uvedené v inej mene ako euro, uvedie ich hodnoty v eurách prepočítaných kurzom Európskej centrálnej banky platným v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení užšej súťaže v Európskom vestníku. V prípade, že na tento dátum pripadne deň pracovného pokoja, tak kurzom platným najbližší pracovný deň po dátume zverejnenia tohto oznámenia. Bližšie informácie k finančnému a ekonomickému postaveniu záujemcu sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1 Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť záujemca preukáže v súlade s § 34 ods. 1 ZVO predložením: 3.1.1 V súlade s § 34 ods. 1 písm. a) ZVO záujemca predloží Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorých predmetom je vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR), alebo dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP), alebo realizačného projektu stavby (RPS) rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti pre zariadenia 220 kV, 400 kV alebo vyššie ako plánovaná zmluva na dodanie požadovaného predmetu obstarávania (napr. výmena fázových vodičov, zemných lán, KZL, preizolácia, montáž alebo oprava oceľových konštrukcií stožiarov, výstavba nových vedení, atď.), ktorá zahrňuje zhotovenie aspoň jedného projektu vo funkcii projektanta a to pre stavby, ktoré boli (resp. sú, alebo budú) realizované na zariadeniach 220 kV, 400 kV alebo vyššie v celkových rozpočtových nákladoch stavby podľa projektu vyšších ako 2 000 000,00 EUR, s uvedením cien, lehôt poskytnutia služby a odberateľa; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Všetky uvedené informácie musia byť podpísané záujemcom alebo osobou oprávnenou konať za záujemcu, v prípade skupiny dodávateľov musia byť podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny, s uvedením dátumu, mena, funkcie a podpisu oprávnenej osoby a odtlačku pečiatky. V prípade, že celkové rozpočtové náklady stavby boli realizované v inej mene ako euro, uvedie ich hodnoty v eurách prepočítaných kurzom Európskej centrálnej banky platným v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení užšej súťaže v Európskom vestníku. V prípade, že na tento dátum pripadne deň pracovného pokoja, tak kurzom platným najbližší pracovný deň po dátume zverejnenia tohto oznámenia. Vzor a obsah tabuľky - Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania podľa bodu 3.1.1. a 3.1.1.1 tvorí prílohu č. 2 k SP a v editovateľnej podobe sa nachádza na portáli SEPS PORTÁL VO. 3.1.2 V súlade s § 34 ods. 1 písm. g) ZVO záujemca predloží potvrdený zoznam osôb určených na plnenie zmluvy realizačný tím (príloha č. 3 SP), ktorí sa budú podieľať na plnení zákazky verejného obstarávania a ktorí budú zamestnancami záujemcu, alebo osobami v inom vzťahu k záujemcovi s uvedením, za akú konkrétnu časť projektu budú zodpovední. Zo zoznamu musí jednoznačne vyplývať, že každá z uvedených osôb (na kľúčových pozíciách) má skúsenosti s vypracovaním DÚR, alebo DSP alebo RPS v zmysle bodov 3.1.1 a 3.1.1.1 o finančnom objeme stavby podľa projektu vyššom ako 2 000 000,00 EUR, a to minimálne vo funkcii zodpovedajúcej ktorejkoľvek z kľúčových pozícií v navrhovanom realizačnom tíme. Z predloženého zoznamu musí vyplývať, že záujemca bude mať pre plnenie predmetu zákazky verejného obstarávania k dispozícií realizačný tím, pričom pri kľúčových pozíciách musia byť splnené nižšie uvedené požiadavky: 3.1.2.1 Kľúčové pozície pre vypracovanie alebo DÚR alebo DSP alebo RPS 3.1.2.1.1 Inžinier pre inžinierske stavby podľa aktuálneho členenia platného od 1.1.2005 - komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo (A2) - prax v oblasti projektovania najmenej 3 roky alebo členenia platného do 31.12.2004 v kategórii/podkategórii - inžinierske stavby/líniové vedenia a rozvody (2-3) - prax v oblasti projektovania najmenej 3 roky. 3.1.2.1.2 Inžinier pre statiku stavieb podľa aktuálneho členenia platného od 1.1.2005 inžinier pre statiku stavieb (I3) alebo členenia platného do 31.12.2004 v kategórii/podkategórii - statika stavieb/celý rozsah nosných konštrukcií stavieb (statika a dynamika) (3-1) prax v oblasti projektovania najmenej 3 roky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1.3 Záujemca vypracuje zoznam osôb určených na plnenie zmluvy realizačný tím v zmysle bodu 3.1.2 vyplnením tabuľky (príloha č. 3 SP), ktorá bude obsahovať: meno a priezvisko osoby, jeho vzťah k záujemcovi, názov a popis projektu v zmysle bodov 3.1.1 a 3.1.1.1, na ktorom sa daná osoba podieľala a na akej pozícii, názov pozície v tíme pri plnení tohto predmetu verejného obstarávania, dĺžku praxe a informácie o autorizačnom osvedčení, meno a priezvisko, funkciu tel. číslo a e-mail kontaktnej osoby subjektu, u ktorej si možno overiť uvedené informácie. Príloha č. 3 musí byť podpísaná záujemcom alebo osobou oprávnenou konať za záujemcu, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísaná každým členom skupiny, alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny, ako aj podpísaná konkrétnym členom realizačného tímu. Skúsenosti členov realizačného tímu na kľúčových pozíciách v zmysle bodu 3.1.2 je možné preukázať tak, že projekt bude odpovedať obsahovému vyšpecifikovaniu projektu v zmysle bodov 3.1.1 a 3.1.1.1, pričom sa nemusí jednať o totožné projekty uvedené v prílohe č. 2. To znamená, že člen realizačného tímu môže mať skúsenosti aj s iným projektom ako záujemcom priamo vypracovaným, uvedeným v prílohe č. 2, ktorý ale musí obsahovo zodpovedať projektu podľa bodov 3.1.1 a 3.1.1.1. Takýto iný projekt musí spĺňať finančný limit podľa bodu 3.1.1. Upozornenie: Záujemca môže pre splnenie tohto verejného obstarávania použiť na kľúčových pozíciách podľa bodov 3.1.2 a 3.1.3 iba osoby, u ktorých preukáže splnenie obstarávateľom požadovanej kvalifikácie podľa bodov 3.1.2 a 3.1.3 a zároveň podľa bodu 3.1.4 (autorizačné osvedčenia). Obstarávateľ pritom umožňuje, aby jedna z osôb na vyššie uvedených pozíciách preukázala viacero osvedčení o odbornej spôsobilosti zároveň. Vzor tabuľky Údaje o členoch realizačného tímu podľa bodu 3.1.2, navrhovaných pre plnenie zákazky, ktorí sa podľa bodov 3.1.1 a 3.1.1.1 zúčastnili na poskytovaní služieb bude v editovateľnej podobe zverejnený na portáli SEPS PORTÁL VO a súčasne tvorí prílohu č. 3 k SP. 3.1.4 V súlade s § 34 ods. 1 písm. g) ZVO záujemca predloží: 3.1.4.1 Úradne osvedčené fotokópie autorizačných osvedčení, alebo fotokópií autorizačných osvedčení s originálom odtlačku pečiatky a podpisom autorizovanej osoby na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v platnom znení alebo rovnocenné doklady vydané v štáte sídla záujemcu, alebo miesta podnikania subjektu: 3.1.4.1.1 Autorizačné osvedčenia inžinierov v nasledovných kategóriách: 3.1.4.1.1.1 podľa aktuálneho členenia platného od 1.1.2005 komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo (A2) - prax v oblasti projektovania najmenej 3 roky alebo členenia platného do 31.12.2004 v kategórii/podkategórii - inžinierske stavby/líniové vedenia a rozvody (2-3) prax v oblasti projektovania najmenej 3 roky a 3.1.4.1.1.2 podľa aktuálneho členenia platného od 1.1.2005 inžinier pre statiku stavieb (I3) alebo členenia platného do 31.12.2004 - v kategórii/podkategórii statika stavieb/celý rozsah nosných konštrukcií stavieb (statika a dynamika) (3-1) prax v oblasti projektovania najmenej 3 roky. 3.1.4.2 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi odborne spôsobilej osoby podľa bodu 3.1.4.1.1.1 a 3.1.4.1.1.2 preukáže záujemca predložením profesijného životopisu odborne spôsobilej osoby (Príloha č. 4 SP). Vzor a obsah profesijného životopisu, v ktorom odborne spôsobilé osoby uvedú požadované údaje podľa bodu 3.1.4.2 bude v editovateľnej podobe zverejnený na portáli SEPS PORTÁL VO a súčasne tvorí prílohu č. 4 k SP. Bližšie informácie sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky je stanovená vo výške: 35 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Financovanie bude realizované z vlastných zdrojov obstarávateľa. Fakturácia sa bude vykonávať podľa platobných podmienok, tak ako je uvedené v SP v časti B1 "Návrh zmluvy na dodanie predmetu zákazky".
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy podľa bodu 32.1 SP, určitú právnu formu napríklad podľa § 56 ods. 1 a § 293 a nasl. Obchodného zákonníka alebo § 829 a nasl. Občianskeho zákonníka.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Užšia súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-02T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do:
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk):
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. SP s prílohami, ako aj ZoD s prílohami sú dostupné v Profile obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2644 a na portáli SEPS PORTÁL VO: https://obstaravanie.sepsas.sk 2. Obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania SEPS PORTÁL VO, ktorý je dostupný na webovej adrese: https://obstaravanie.sepsas.sk 3. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti záujemcov vo verejnom obstarávaní, uvedených v oznámení, môže ktorýkoľvek zo zaregistrovaných a prihlásených záujemcov v súlade s § 48 ZVO požiadať o ich vysvetlenie písomnou formou prostredníctvom SEPS PORTÁL VO v slovenskom jazyku. Vysvetlenie obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 ZVO prostredníctvom funkcionality SEPS PORTÁL VO všetkým záujemcom, ktorí sú mu v predmetnej zákazke v SEPS PORTÁL VO známi a zverejní prostredníctvom SEPS PORTÁL VO a v profile obstarávateľa. 4. Žiadosť o účasť - všetky doklady a ostatné dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní musia byť predložené elektronicky prostredníctvom funkcionality systému SEPS PORTÁL VO v lehote na predkladanie žiadostí o účasť podľa bodu IV.2.2), a to ako skeny požadovaných dokladov, vyhotovených z ich originálov alebo ich úradne osvedčených kópií. Obstarávateľ určil pre predloženie elektronickej ponuky formát kódovania a šifrovania vo formáte PDF, v strojovo čitateľnom tvare. 5. Obstarávateľ podľa § 38 ods. 2 ZVO stanovuje aj podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO, tzn. že obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 6. Prílohou SP je vyplnená Časť I. JED-u, t. j. Príloha č. 2 k Vykonávaciemu nariadeniu Komisie EÚ 2016/7 z 05.01.2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie. Obstarávateľ dáva do pozornosti záujemcom, že vzor formulára JED-u, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, je zverejnený na webovom sídle ÚVO: https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/jednotny-europsky-dokument - 604.html a údaje uvedené v Časti I. JED-u obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie obstarávateľa, aby si do neho sami prepísali. 7. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky. 8. V súlade s § 56 ods. 8 a nasl. ZVO obstarávateľ stanovuje, že úspešný uchádzač je povinný poskytnúť obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie ZoD tak, aby mohla byť uzavretá do 45 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 2 až 7 ZVO, ak bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. 9. Obstarávateľ bude od úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy v rámci súčinnosti požadovať doklady uvedené v bode 32.6. časti A.1 SP. 10. Ďalšie informácie a požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. 11. Štatistická informácia pre ÚVO - vzhľadom na podmienky plnenia zmluvy sa uplatňujú sociálne aspekty - písm. c).
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-29T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV